Fitness Seller

Boardwalk Empire (TV Serie)

WAUW seizoen 3 was gewoon top! Beste seizoen tot dusver.
Er werd aangekondigd dat pacino ging opkomen, maar dat zal voor seizoen 4 zijn dan.

Wat een enorme cliffhanger :D

nu weer een jaar wachten :(

Michael Corleone werd indd rond die tijd geboren ja.

Ga nu aan afl 12 van seizoen 3 beginnen.

Seizoen 3 is de beste so far, lekker maffia.

Die Rosetti is echt fantastisch, iedereen is schijtbenauwd voor hem.

Vond het een mooi moment dat ze 24u ofzo vadtzate in die kelder, dat dat kind dacht zich te kunnen aansluiten bij hem. Nucky: Neem een peukie van me, volgende moment knalt ie m door zn hasses.

8 september start seizoen 4 :)

Eindelijk zien hoe nucky het overleeft samen met capone en die n*gers. Wat een mega cliff ook

Vind alleen capone erg jammer neergezet, echt een verkeerde acteur daarvoor, zet daar dan een Joe Pesci type voor in de plaats of iets dergelijks.

Ja erg veel zin in volgende seizoen, wat een geweldige serie is dit ook!

@Realist, ben het met je eens. Capone wordt niet echt neergezet zoals ik hem in gedachten had. Bovendien lijkt deze acteur een manlet.

Steve Buscemi blijft wel een baas!

Een kleine bolle dikke Italiaan, zoals Capone eruit zag, moet je hebben.

Die dude Mickey Cohen verfilmd in Gangster Squad zou ook wel een geschikte acteur zijn.

Een kleine bolle dikke Italiaan, zoals Capone eruit zag, moet je hebben.

Die dude Mickey Cohen verfilmd in Gangster Squad zou ook wel een geschikte acteur zijn.

Wat vind je van Michael Shannon? Die gast kan ook acteren zeg!
Vind ook zijn karakterontwikkeling erg goed gedaan

Wat vind je van Michael Shannon? Die gast kan ook acteren zeg!
Vind ook zijn karakterontwikkeling erg goed gedaan

Ja hij is cool, speelt ook de hoofdrol in die nieuwe film waarbij die die serial killer speelt, Iceman, zelf nog niet gezien btw, ff downloaden vanavond.

Zie em in BW-E graag uitgroeien tot een badass maffioso.

Ja heb Iceman al gezien, is wel de moeite waard (7 a 7,5 imo) Ik vond Shannon daar ook goed in zijn rol.

S04E01 is sinds gister te downloaden. Denk niet dat ik dit seizoen ga volgen. Er is geen chemistry tussen de acteurs, er mist iets. Omar (The Wire ^^) is wel cool.

S04E01 is sinds gister te downloaden. Denk niet dat ik dit seizoen ga volgen. Er is geen chemistry tussen de acteurs, er mist iets. Omar (The Wire ^^) is wel cool.

Ik heb precies een deel gemist? Voor mij eindigde de laatste aflevering van S3 met Nucky die onder vuur lag en hulp kreeg van zijn broer + die n*ger + capone. In de flashback naar S3 zie je al wat de afloop was...?

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 17:17 ----------

Eindelijk zien hoe nucky het overleeft samen met capone en die n*gers. Wat een mega cliff ook

Dit dus

Ik heb precies een deel gemist? Voor mij eindigde de laatste aflevering van S3 met Nucky die onder vuur lag en hulp kreeg van zijn broer + die n*ger + capone. In de flashback naar S3 zie je al wat de afloop was...?

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 17:17 ----------

Dit dus

ik check http://www.pogdesign.co.uk/cat/ regelmatig. kun je koppelen aan je eigen agenda etc :) best handig.

die capone is gewoon goed, vooral nu dat hij gaat opkomen.

Wat een heftige aflevering van gisteren

Terug
Naar boven