HardstyleLover
Novice
- Waardering
- 0
Na 4 jaar training heb ik 2 maandjes geen training gehad , ben ondertussen even terug bezig op mijn oud niveau maar wil het nu een beetje serieuzer gaan doen aangezien mijn bf nog altijd redelijk hoog ligt (20%) . Ik heb nu namelijk nog geen degelijk trainingsschema of voedingsschema vanaf vandaag ga ik hieraan werken de bedoeling is hier een jaartje mee door te gaan en dan wat sups en mischien een mild anabool zoals anavar te nemen .
De 4 jaar die ik al train heb ik vooral op de klassieke technogym toestellen doorgebracht (leg press , lat machine , abdominal cruch , ..) je kent ze wel
nu wil ik toch dat iets hogere niveau bereiken aangezien ik hier met bijna elk toestel op de limiet zit .
Vanaf vandaag ga ik dus beginnen met mijn persoonlijk dagboek aangevult met foto's en trainings/voedingsschema's
Huidige stats :
1m78
91KG
20% BF
Doel eind dit jaar :
95 KG
15% BF
En wat harder worden
Doel eind volgend jaar
100 KG
13 % BF
En nog wat harder worden
Greetz Hardstylelover
De 4 jaar die ik al train heb ik vooral op de klassieke technogym toestellen doorgebracht (leg press , lat machine , abdominal cruch , ..) je kent ze wel
nu wil ik toch dat iets hogere niveau bereiken aangezien ik hier met bijna elk toestel op de limiet zit . Vanaf vandaag ga ik dus beginnen met mijn persoonlijk dagboek aangevult met foto's en trainings/voedingsschema's
Huidige stats :
1m78
91KG
20% BF
Doel eind dit jaar :
95 KG
15% BF
En wat harder worden
Doel eind volgend jaar
100 KG
13 % BF
En nog wat harder worden