MuscleMeat

Shake's bewaren

JanMetDePEt

Cool Novice
Waardering
0
Dag dag

Omdat ik nu vroeger moet opstaan voor mijn werk. Vroeg ik mij af of ik shake's kan bewaren en wat de kwaliteit er nog van is. Ik zou ze dan savonds maken en bewaren in de koelkast tot de volgende ochtend. Een shake bij mij bestaat uit:

500ml melk
1 banaan
honing
havermout
musli
kwark
whey
cacoapoeder
MCT

ciao

Ik maak het altijd voor een paar dagen vooruit klaar (net als m'n lunchpakketjes, maar die vries ik in :p ). Volgens mij geen probleem, alleen moet je het s'ochtends eerst wel even opnieuw schudden (vandaar het woord shake!) om het weer een beetje als één massa te krijgen. Bij mij drijft er namelijk na een paar dagen een soort olielaagje bovenop.

Ik heb een literveldfles die in de koelkast past, dus s'ochtends alleen even een glas pakken, inschenken en wegklokken die zooi..! :D

Shakes kan je gewoon meenemen en later opdrinken. Creatine moet je echter snel opdrinken als je het vermengt met vloeistof.

Dag dag

Omdat ik nu vroeger moet opstaan voor mijn werk. Vroeg ik mij af of ik shake's kan bewaren en wat de kwaliteit er nog van is.

Ik moet er ook s'ochtends vroeg uit, maar mij kost het toch géén tijd hoor om snel een whey-shake en een bord brinta naarbinnen te gooien.
Ikzelf ben gewoon voorstander van 'maken & nuttigen' :rolleyes:

Terug
Naar boven