XXL Nutrition

ShariaforBelgium

wat een derde beenzuiger, moet dringend een hobby zoeken -_-'

Dit zonder gevolg laten passeren is gevaarlijk. Mijns inziens dient er een signaal te komen vanuit de moslimexecutieve én vanuit de gerechtelijke macht; de eersten om aan te tonen aan de autochtone bevolking dat deze ideeën NIET gedragen worden door de meerderheid van moslims in België de tweede om te tonen dat dergelijke dreigementen niet getolereerd worden.

De cynicus/"realisticus" in mij zegt echter dat geen enkele reactie zal komen en dat de tegenstellingen nog verder op de spits gedreven zullen worden... Dan zal er plots eens iets gebeuren (cfr. Luik) en zullen de beleidsmakers hun gewone spel van uitvluchten zoeken starten

dus als ik het goed begrijp moet volgens de sharia wetgeving een monument dat niet symbool staat voor eender welke religie afgebroken worden???? vreemde gewoontes, dat wel.

het is trouwens contradictoir dat hij zegt dat we geen geld moeten besteden aan zo'n monument, omdat wij het beter aan de 'veiligheid' van de bevolking kunnen besteden. maar daarvoor zegt dat het toeristen aantrekt, en toerisme = inkomsten.

Laatst bewerkt:
Spuitje geven, stuk voor stuk.

Wa ik zie zijn een hoop sociaal gehandicapte en gefrustreerde jongeren die hun draai nooit hebben kunnen vinden in deze maatschappij en zich daarom (om zijn woorden te gebruiken) VASTKLAMPEN aan het extremisme, om zo toch een gevoel van samenhorigheid te kunnen genieten, samen met andere geisoleerde zieligaards.

virgins for life die mannen

Dit soort lui zijn het gevaarlijkst.
Nu zijn het filmpjes en is het allemaal vrijheid van meningsuiting maar zodra deze types zich radicaliseren krijg je bomaanslagen en gaan ze beginnen dingen af te breken.

Maar wel even voor de duidelijkheid deze figuren vertegenwoordigen zeker niet de meerderheid moslims.
Deze mensen distantiëren zich totaal van de westerse normen en waarden en zouden hier ook niet moeten zijn imo.

Lekker in de woestijn je religie uitoefenen.

• Topic Starter Topic Starter
het is trouwens contradictoir dat hij zegt dat we geen geld moeten besteden aan zo'n monument, omdat wij het beter aan de 'veiligheid' van de bevolking kunnen besteden. maar daarvoor zegt dat het toeristen aantrekt, en toerisme = inkomsten. topic titel vind ik een beetje uit context gerukt overigens.

goede poging

ik vind zowiezo dat er weinig moslims zijn die dit soort zaken aan de kaak stellen of er úberhaupt wat van zeggen -

Hm, message not heard en oprotten. Ik vind het naderhand wel genoeg met hun debiele eisjes. Geen kerstverlichting omdat het niet neutraal naar hun is, vrouwen die geen fruit mogen aanraken omdat het op een pik lijkt en nu deze dwaze idioterij. Serieus, waneer gaan we eens in actie treden...

Dit idiote gedrag van hun wekt alleen meer haat en gruwelijke gevolgen op. Christenen kunnen zeiken maar die moslims beginnen me een stel eiswijven te worden dat het niet meer mooi is. Deportation...Now

Wat niet goed 'begrijp' is wat zoveel zelfverklaarde wereldverbeteraars als deze hier in België nog te zoeken hebben? Zoveel van hun eigen land en religie houden maar toch liever hier met een niet bepaald schappelijk loon dan in hun thuisland in rust en vrede hun ideeën kunnen prediken, want onderhand zijn veel van die islamitische staten wel zwaar aan het verwesteren zijn en gekapitaliseerd worden.

In deze pseudo-democratie gaan ze enkel extreme schade kunnen aanrichten of indoctrineren, beiden worden veelvuldig afgekeurd in de koran als ik me niet vergis?

Ik vraag me af wat hen zo kwaad maakt...

Je laatste zin.

wat wil je die vieze rotzooi toch hier posten , geef die man toch geen aandacht want dat is net wat hij wilt .

http://www.youtube.com/watch?v=sjnG4Lvvmuw&&hd=1&autoplay=1&fs=1

Een bende idioten die ze zouden moeten vastzetten voor onbepaalde tijd, duidelijk is dat ze dreigen met geweld en er hoeven maar een aantal echt gestoorden tussen te zitten en het gaat volledig fout.

Ik heb naderhand het idee dat dit kamikaze jongens zijn, gewoon een reactie willen uitlokken zodat een hogere macht een aanleiding heeft om hier op in te gaan. Als we Vlaams Belang of PVV stemmen raken we ook geen cm verder, vuur bestrijd je niet me vuur.

Wanneer staat er een nieuwe Fortuyn op...

ik zeg slotje op deze zooi,die man komt nog wel op zijne koffie...

http://www.youtube.com/watch?v=sjnG4Lvvmuw&&hd=1&autoplay=1&fs=1

Een bende idioten die ze zouden moeten vastzetten voor onbepaalde tijd, duidelijk is dat ze dreigen met geweld en er hoeven maar een aantal echt gestoorden tussen te zitten en het gaat volledig fout.

**** yes, mooi einde van undisputed II erachter. Zouden we godver met hun hele boodschap moeten doen. Beetje alles willen gaan onderwerpen.

Dit is onze cultuur, bevalt het je niet. Oprotten, er is al genoeg aangepast, teveel gewoonten aangepast of weggedaan. Maar van Kerst en onze monumenten blijf je potverdomme af. Of je bolt het af naar je eigen nest

Mijn boodschap vanaf 00:13

http://www.youtube.com/watch?v=oTEKGCFwGEs

Terug
Naar boven