Fitness Seller

ShariaforBelgium

Dat zeggen wij christenen evenzeer man, wij begrijpen het gewoon als een ander onze visie niet wil zien. Deze baardapen gaan over lijken om hun idiote visie overal in te krijgen. Vrede door onderwerping...bah, belachelijk volk

:orly: ik zie zoveel verschil niet.

Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. Want ik kom een wig drijven tussen een man en zijn vader, tussen een dochter en haar moeder en tussen een schoondochter en haar schoonmoeder; de vijanden van de mensen zijn hun eigen huisgenoten

en nog 101 andere citaten over de ongelovigen die zullen branden in het helle vuur.

Gewoon geen media aandacht geven aangezien dat is wat ze willen.

Het grote probleem is nog niet eens die islam idioten.

Het grootste probleem is dat de meeste moslims "het wel begrijpen", oftewel , het er mee eens zijn

Anders zouden ze toch wel een hoop meer tegen-lawaai maken lijkt me. Al die 'gematigde' moslims

Ik praat niet graag over islam of moslim. Ik zou het jullie ook niet aanraden. Iets veralgemenen en volledig naast het probleem praten, getuigt van weinig inzicht. En zelfs zonder inzicht, kijk naar mij, kan je nog altijd je intelligentie bewaren door je verstandig afzijdig te houden. Met de posts die ik hier lees.. wat een typische uitspraken van het plebs.

:orly: ik zie zoveel verschil niet.

Nouja, open your eyes dan :D

Overigens praten denk ik weinigen graag over dit alsmaar groeiende probleem. Maar afzijdig houden en stilzwijgen heeft ook geen nut want je ziet waar we nu staan met die zogeheten pretend to be the bigger one tactiek.

• Topic Starter Topic Starter
Ik praat niet graag over islam of moslim. Ik zou het jullie ook niet aanraden. Iets veralgemenen en volledig naast het probleem praten, getuigt van weinig inzicht. En zelfs zonder inzicht, kijk naar mij, kan je nog altijd je intelligentie bewaren door je verstandig afzijdig te houden. Met de posts die ik hier lees.. wat een typische uitspraken van het plebs.

en wat versta jij dan onder 'het plebs'?

Je hebt dus geen mening.

Een zin met een uitroepteken achter is niet een mening, dat is een uitroep zonder onderbouwing. Als ik geen deftige argumenten heb, meng ik me niet in een discussie. Iets dat ik geleerd heb, want je komt er dan toch als de verliezer uit.

Snap sowieso niet dat ze zelf niet vertrekken. Als ze toch zo ontevreden zijn over de gewoonten en wetten in het Westen wat doen ze hier dan nog?

het is duidelijk dat deze jongens sociaal gehandicapt zijn en aantonen dat ze niet geschikt zijn voor mainstream society, dus een rede zoeken voor hun gedrag lijkt me zinloos, maar ik ben wel blij om te zien dat deze 'mensen' zelfs magistraten weten kwaad te maken, wat vroeg of laat toch tot hun opsluiting of uitwijzing leidt. Als deze mannen gewoon oude vrouwtjes zouden bestelen en in elkaar rammen zouden ze gewoon een tik op de vingers krijgen en terug vrij gelaten worden, maar dit toont toch aan dat Belgie absoluut niet gediend is met Religieus extremisme, want justitie maakt alleen werk van wat hen interesseert (financieel voordelige zaken en eaken die overvloedig in de media komen zoals deze devianten).

De door onze strot geduwde multicul samenleving wil dat wij respect hebben voor mensen die ons dood willen hebben. Niet zo discrimineren jongens. Respect voor deze mannen. :')

• Topic Starter Topic Starter
Dat zij haaks staan op onze 'Westerse cultuur' is overduidelijk, ze willen geen bijdrage leveren aan onze maatschappij en verwerpen al onze normen en waarden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een dromer en geloof in onverhoopt succes maar door in woestijnkledij in een sociale woning omgebouwd tot moskee wat sprookjes te verkondigen... Ik vind dit lachwekkend!

Snap sowieso niet dat ze zelf niet vertrekken. Als ze toch zo ontevreden zijn over de gewoonten en wetten in het Westen wat doen ze hier dan nog?
Omdat wij zullen branden door Allah en hun het hun taken vinden om Allah's werk uit te voeren. Varkensvlees eten is bijv. ook velen malen erger dan je vrouw onderdrukken en slaan als een varken.

Zie hier de verrijking van onze cultuur.

de meeste moslims reageren niet op de onzin van deze gekken omdat ze er zich helemaal niet mee identificeren. Ik verklaar: ik, met mijn katholieke opvoeding, en tot ik me bekeerde tot het atheïsme, voelde me niet geroepen om op straat te komen en te betogen tegen een paar aanslagen gedaan door het christelijke IRA.
De moslims in Belgie beschouwen deze sharia 4 belgium gekken als onnozelaars die zo dom zijn dan het beschamend is.

Terug
Naar boven