XXL Nutrition

ShariaforBelgium

Dat ze maar proberen de boel hier over te nemen. Ze zouden eens voor heel onaangename verrassingen kunnen komen staan. Bende apen... Ze kunnen nog niet eens in hun thuisland op een deftige manier samenleven en dan hier de wetten willen stellen. Probeer maar vriend...

Dat ze maar proberen de boel hier over te nemen. Ze zouden eens voor heel onaangename verrassingen kunnen komen staan. Bende apen... Ze kunnen nog niet eens in hun thuisland op een deftige manier samenleven en dan hier de wetten willen stellen. Probeer maar vriend...

t grootste probleem is dat het hun altijd lukt om eisen te stellen omdat de regeringen overal schrik hebben voor deze volkeren (islam vooral ,is het gevaarlijkste volk ter wereld) .
Stel dat ze iets weigeren ,dan zijn ze al direct de boel aant afbreken .
Binnen X aantal jaren kunnen we nar hun gaan luisteren ...

t grootste probleem is dat het hun altijd lukt om eisen te stellen omdat de regeringen overal schrik hebben voor deze volkeren (islam vooral ,is het gevaarlijkste volk ter wereld) .
Stel dat ze iets weigeren ,dan zijn ze al direct de boel aant afbreken .
Binnen X aantal jaren kunnen we nar hun gaan luisteren ...

Naar hun luisteren? No way vriend; nooit van mijn leven. Heb regelmatig amok met zulke 'believertjes'. Vroeger was ik ook heel ruimdenkend maar na jaren en jaren ben ik hun gezever kotsbeu. Ze hullen zich altijd in de slachtoffer rol en weigeren zich aan te passen of neer te leggen. Enkel hun gedachtengoed is de juiste; de rest is uitschot. Met mensen met zo'n mentaliteit valt niet samen te leven. Onmogelijk.

Islam is een volk? Weer wat geleerd.

Naar hun luisteren? No way vriend; nooit van mijn leven. Heb regelmatig amok met zulke 'believertjes'. Vroeger was ik ook heel ruimdenkend maar na jaren en jaren ben ik hun gezever kotsbeu. Ze hullen zich altijd in de slachtoffer rol en weigeren zich aan te passen of neer te leggen. Enkel hun gedachtengoed is de juiste; de rest is uitschot. Met mensen met zo'n mentaliteit valt niet samen te leven. Onmogelijk.

idd,niks aan toe te voegen.
Er zijn enkele die zich aanpassen maar de grootste hoop niet .De regel moet er komen van : aanpassen of opkrassen , zero-tolerantie.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 12:31 ----------

Islam is een volk? Weer wat geleerd.

ah nee srry , een kudde

Laatst bewerkt:
Vreemde gasten die s4b, Pownews ging ze interviewen na het akkefietje in Amsterdam. Men (s4b) bleef gewoon liegen over bedreigingen die waren geuit en zelfs op camera stonden en die gasten kwamen meer over als gefrustreerd dan werkelijk strikt overtuigend van hun geloof maarja...

Laatst bewerkt:
Posting #13 gemist, Theunknownknown? Overigens is dat filmpje ook nog in betere kwaliteit.

Vrijheid van menigsuiting is een groot goed. Van mij mogen ze alles zeggen zolang het daar maar bij blijft.

Het wordt tijd dat wij als NL-ers ook eens samen gaan spannen, net als hun.

Ben ervoor om al dat uitschot wat dr tussen loopt, meteen op te stoken in de oven!!
(maar in dit ***land wordt van dat soort alles getolereerd)
Heb me bijv. kapot geergerd aan dat filmpje laatst, dat er een hele groep***marokkaantjes een meisje haar fiets afpakten en kapot trapten en aan haar lijf trokken met 20man sterk.... écht dit is in mijn ogen het allerlaagste soort wat dit doet.

Waar gaan we heen??

To hell, my friend...to hell :)

Dit soort mensen moet je gewoon negeren en dan stiekem verwijderen uit de maatschappij.

aanpassen of opkrassen, that's what I thought

Word hoogtijd dat extreem rechts hier eens ingrijpt.. Laat ze maar met een knokploeg naar de volgende s4b 'actie' komen en die moslimratten onherkenbaar verminken :)

'The world is divided into armed camps ready to commit genocide just because we can't agree on whose fairy tales to believe. In the end, religion will kill us all.' - Ed Krebs

Moet telkens aan deze quote denken als ik zulke gekken zie. Denken dat ze alles zijn in iemand anders hun land. GTFO.

• Topic Starter Topic Starter
Ben altijd een optimist geweest, maar de invloed van de islam valt niet meer om te keren in mijn ogen. Vive la republique

Terug
Naar boven