AndroidHealthClinic

ShariaforBelgium

Aww wat zijn ze toch zielig he.. Net Calimero, iedereen is groot en ik ben klein!
Iedereen is tegen ons en ze moeten altijd ons hebben.
En wat is het hier toch k*t he, wat een dom land vol met kaffars.

Maar wat ik niet snap: Als alles je hier zo ontzettend tegenstaat en je wil echt alles veranderen, waarom ga je dan niet gewoon naar die zandbak waar ze nooit verder gekomen zijn dan de 14e eeuw?

Aww wat zijn ze toch zielig he.. Net Calimero, iedereen is groot en ik ben klein!
Iedereen is tegen ons en ze moeten altijd ons hebben.
En wat is het hier toch k*t he, wat een dom land vol met kaffars.

Maar wat ik niet snap: Als alles je hier zo ontzettend tegenstaat en je wil echt alles veranderen, waarom ga je dan niet gewoon naar die zandbak waar ze nooit verder gekomen zijn dan de 14e eeuw?

calimauro.jpg

Vijftien leden van Sharia4Belgium opgepakt in Antwerpen

media_xl_4539863.jpg

Fouad Belkacem, leider van Sharia4Belgium.
Vijftien leden van de radicale moslimbeweging Sharia4Belgium hebben deze namiddag een niet toegelaten manifestatie gehouden in de Offerandestraat in Antwerpen. Het kwam tot een schermutseling met de politie en de vijftien werden bestuurlijk aangehouden. Dat werd vernomen van de lokale politie.
Bij de politie kwamen kort voor 16 uur verschillende meldingen binnen van voorbijgangers die werden lastig gevallen in de Offerandestraat. Leden van Sharia4Belgium deelden er pamfletten uit en spraken de voorbijgangers toe van op banken. Ze probeerden hen te overtuigen van de voordelen van het islamitische geloof en de nadelen van de westerse samenleving.

Schermutseling
"De manifestatie was niet op voorhand aangevraagd en dus ook niet toegelaten. Toen de politie hen vroeg om zich te identificeren, weigerden ze dat. Het kwam tot een schermutseling maar niemand raakte daarbij gewond", aldus politiewoordvoerder Fons Bastiaenssens.

Verstoring van openbare orde

De vijftien mannen werden opgepakt voor verstoring van de openbare orde en naar het politiekantoor in de Handelsstraat overgebracht. "Daar worden ze geïdentificeerd en eventueel verhoord en in de loop van de avond zullen ze dan weer naar huis mogen." (belga/adha)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...an-Sharia4Belgium-opgepakt-in-Antwerpen.dhtml

Wel grappig dat jongere moslims radicaler dan hun ouders zijn. Bij mij op school veel jonge gasten met baarden, jurken en ding op hun hoofd. Ook best veel Nederlanders die bekeerd zijn en meteen orthodox moslim worden. Hun ouders en grootouders die hier kwamen werken vanaf de jaren 60 zijn een stuk liberaler. Maarja, het enige wat die jonge baardgasten willen is aandacht en dat wordt hun ook veelvuldig gegeven.
En wat hebben die moslims in dat filmpje een gruwelijk lelijke stem, beglisch accent met gebrekkig turkse manier van praten.

Er zitten goede punten tussen

de boodschap die zij overbrengen

Integreren is dus pintjes drinken, varkensvlees eten en een kruis dragen....

:roflol:

en als ze dat niet doen, dan respecteren we ze niet

:roflol:

wat een idioten die in het filmpje

nog iets:

de 1e generatie turken die naar europa trokken als gastarbeiders zijn in hun ogen slaven (slaaf ben je dus onvrijwillig) ik herbegin..

de 1e generatie turken die "vrijwillig zonder enige verplichting" naar europa trokken als gastarbeiders zijn in hun ogen dus slaven ...
Niemand die hun overover..grootouders verplichten om hier te blijven, de polen zijn (grotendeels) terug getrokken na hun gastarbeiderschap na de 2e wereldoorlog. Zo ook de italianen, spanjaarden in 60'. Maar goed zij blijven dus.

Hier hadden de turken betere werkomstandigheden dan in hun land en bovenal hadden ze WERK, geld, eten...

De roden hier zullen me terechtwijzen dat ze idd niet vrijwillig naar hier kwamen en dus slaven waren.
Daarop zeg ik 1 ding: 10-20j later is mn dan toch (nog eens) vrijwillig (blijven) gekomen, zo slecht zal het hier wel niet geweest zijn?

En daarom hebben ze nu recht op die uitkering? ongeacht ze nu pas uit turkije komen? :roflol:

Nog iets:

Ze zeggen van 'Wij staan hier gewoon pamfletjes uit te delen en er staan meteen combi's, flieken, ...

Op het moment dat hij dat zegt staan er wel 10tallen allochtonen achter hem :roflol:

Laatst bewerkt:
dat onze maatschappij verderfelijk is. We moeten ons niet richten op geldelijk gewin en maatschappelijke status want daar hebben we niets aan als we in het hiernamaals komen.

Dat zeggen wij christenen evenzeer man, wij begrijpen het gewoon als een ander onze visie niet wil zien. Deze baardapen gaan over lijken om hun idiote visie overal in te krijgen. Vrede door onderwerping...bah, belachelijk volk

Wat een bak met ellende is religie toch moet je je voorstellen hoe leuk de wereld zou zijn als het weg was.

Zolang de religieuze beoefenaar in kwestie geen bedreiging of wil wil opdringen heb ik geen erg in dat ze zo zijn. IK ben van kamp GOD, maar ga niet de eikel uithangen omdat anderen het zo niet willen zien. Het grootste zwakke punt van een moslim

Dat zeggen wij christenen evenzeer man, wij begrijpen het gewoon als een ander onze visie niet wil zien. Deze baardapen gaan over lijken om hun idiote visie overal in te krijgen. Vrede door onderwerping...bah, belachelijk volk

Ja maar we kunnen niet ontkennen dat er maar een God is en dat is Allah... De christenen zijn begonnen met hun kruisvaarders en het exploiteren van de Arabische medemens.

Dat is jou visie dan. Ik heb eerlijk gezegd nooit geloofd in dat hele allah gedoe en fundeer me eerder op Jezus en God zelf. En please, begonnen...Wat christenen ook fout gedaan hebben, is volgens mij al meer dan duizendvoud terugbetaald met al hun gore praktijken. Genoeg... Betekend dat nu dat je een eikelvolk moet zijn die iedereen moet jennen voor de rest van het menselijke bestaan? Moet werkelijk iedereen slaaf zijn van hun ideologie vooraleer ze hun bek houden en braaf wezen?

En dat gelul over acceptatie in die video. Brother please...constant prediken over hun rechten en acceptatie maar zelf de tegenstrijdig niet zien in hun eigen larie...toffe boodschap. NEIN...christen ben ik, christen blijf ik. Als het anders is zal ik dat spoedig wel zien en eens kijken of acceptatie van die God mogelijk is, maar ik heb in mijn leven onvoorwaardelijke NON-VIOLENT trouw gezworden aan GOD=Jezus..En dat doe ik in alle rust verder tot het eind der dagen. Als iemand die visie niet deelt ga ik niet lekker gaan lastig doen, kidnappen, onthoofden of met wat prul gaan gooien of amok maken aan het bestuur en dergelijke fratsen meer. Ze willen acceptatie maar bereiken alleen maar meer haat.

Als dat zo zit is het moslimvolk zeer kleinzerig

Laatst bewerkt:
Zolang de religieuze beoefenaar in kwestie geen bedreiging of wil wil opdringen heb ik geen erg in dat ze zo zijn. IK ben van kamp GOD, maar ga niet de eikel uithangen omdat anderen het zo niet willen zien. Het grootste zwakke punt van een moslim

De goeden lijden onder de slechten dat is altijd zo geweest.

Terug
Naar boven