- Waardering
- 404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aww wat zijn ze toch zielig he.. Net Calimero, iedereen is groot en ik ben klein!
Iedereen is tegen ons en ze moeten altijd ons hebben.
En wat is het hier toch k*t he, wat een dom land vol met kaffars.
Maar wat ik niet snap: Als alles je hier zo ontzettend tegenstaat en je wil echt alles veranderen, waarom ga je dan niet gewoon naar die zandbak waar ze nooit verder gekomen zijn dan de 14e eeuw?

dat onze maatschappij verderfelijk is. We moeten ons niet richten op geldelijk gewin en maatschappelijke status want daar hebben we niets aan als we in het hiernamaals komen.
Dat zeggen wij christenen evenzeer man, wij begrijpen het gewoon als een ander onze visie niet wil zien. Deze baardapen gaan over lijken om hun idiote visie overal in te krijgen. Vrede door onderwerping...bah, belachelijk volk
Wat een bak met ellende is religie toch moet je je voorstellen hoe leuk de wereld zou zijn als het weg was.
Zolang de religieuze beoefenaar in kwestie geen bedreiging of wil wil opdringen heb ik geen erg in dat ze zo zijn. IK ben van kamp GOD, maar ga niet de eikel uithangen omdat anderen het zo niet willen zien. Het grootste zwakke punt van een moslim