1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Shirts zonder mouwen

Discussie in 'Allerlei' gestart door bren79, 18 okt 2002.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. bren79

bren79 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Tja, de zomer is voorbij, maar ik wil toch deze shirts hebben voor uitgaan en trainen. Wie weet waar je deze kan kopen. Het liefst natuurlijk bekende winkelnamen.

Alvast bedankt

2. Soulreaver

Soulreaver Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Bij bv. score hadden ze van g-star altijd shirts zonder mouwen, maar of dat nog is??

3. NewbieNeo

NewbieNeo Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    weetnie of ze nog hebben, maar heb in de zomer een stuk of 10 mouwloze shirts gekocht bij de WE voor maar 6 euro per stuk..
    zijn dus geen onderhemden, maar gewoon relaxte zwarte shirt's van goede stof, maar dan zonder mouw... :)

4. iKsZ

iKsZ Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    WE

Ja en onderhemden per stuk voor 7,50 en 2 voor 12euro. Je hebt ze in zwart, wit en grijs. Wel met dat elastische spul dus dat is ook lekker als je traint, staat ook wel bikkel.

5. wateengedoe2

wateengedoe2 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Voortaan een voorraadje in augustus in de uitverkoop kopen ;)

6. Guest

Guest verwijderde accounts

Leuk Bevonden:
    0
    Over welke shop gaat het "WE " ?????? ???

7. Robin

Robin Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Over wat voor shirtjes heb je het? Gewoon zonder mouwen? Of tanktoppies? Singlets?

8. Esperantisto

Esperantisto Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    25
    Geslacht:
    Man
    Ha ha :D en ik woensdag in volle vaart een willekeurig schoon T-shirt en een fietsbroek uit de kast gegrist.

Kom ik er in de sportschool achter dat het T-shirt zodanig versleten is, dat er achter gaten in zitten en de fietsbroek ook al van het zelfde laken een pak is.. dwz. gaatjes op de naden.

Ik kan me wel voorstellen dat het handig is je spieren te zien bij het trainen, vandaar mijn korte broek bij beenspieroefeningen.. een halter shirt ga ik pas dragen als ik tegen mijn ideaalgewicht aan kom... ;). Maar dat t-shirt gaat helaas als poetsdoek de fietsreparatiespullendoos in..

Esperantisto, die vindt dat ze voortaan beter 's avonds de kleding kan klaarleggen voor de volgende ochtend en een witgloeiende hekel aan winkelen voor kleding heeft. :barf: :barf:

9. iKsZ

iKsZ Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ja ik bedoelde inderdaad singlets. En WE is wat 3 jaar geleden nog Hij was. Je hebt ook WE woman wat uiteraard voorheen Zij heette. Zo genoeg reclame gemaakt :) Maar zijn wel lekkere hemden in ieder geval.

10. wateengedoe2

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    He, wat zeur je nou, je kon toch perfect door die gaten heen je spieren zien!? :lol: Enne, als ik mijn schoenen ben vergeten o.i.d., fiets ik ff naar huis om ze te halen. Waarom doe jij dat dan niet gewoon ook? ??? :D

edit: kleding kopen wordt natuurlijk steeds leuker naarmate de maat kleiner wordt (of voor mij groter, ik heb vandaag iig al nieuwe hemden moeten kopen omdat ik er een paar had die zijn gaan klemmen onder de oksels :))

11. NewbieNeo

NewbieNeo Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    IK vind dat alle vrouwen zich zouden moeten scheren bij hun oksels... :D

sry weg2, je weet dat ik 't niet meen, maar moest gewoon ff die opmerking maken, maar ik heb em wel zo subtiel mogelijk proberen te houden... ;)

12. wateengedoe2

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ja, zelfs mijn haren worden dikker van het trainen! :rolleyes: :p

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie