Fitness Seller

shocking news: van minder carbs val je af

Oud nieuws, shocking dat je daar nu pas mee komt ;)

Dat weet toch elke dbb'er al?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: ja snap ik jongens, meer t feit dat het nu bovenaan op de NRC staat

nrc heeft normaal toch wel de wat betere berichten van de nieuwsbrengers hier, veel buitenland ook. Vindt het gewoon echt slecht dat ze hier nu mee op de proppen komen terwijl dit imo al lang bekend was. Er is toch genoeg te melden wat er meer toe doet imo

:roflol: ja snap ik jongens, meer t feit dat het nu bovenaan op de NRC staat

Ach, het Vaticaan heeft ook pas aan het einde van de 20e eeuw officieel erkend dat Galileo Galilei achteraf toch gelijk had toen hij in de 16e eeuw stelde dat de aarde om de zon draait en niet andersom.

Zijn ze er bij het NRC toch vlotter bij...... :)

oh jee, niet goed voor al de "0 vet, 40% suiker" artikelen. :)

In before ''ik eet 5k aan eiwit en vet maar val nog niet af.''

kipnuggets zijn best goed dan toch, kip is eiwit en ze komen uit frietpan dus dat is vet

:roflol:

b92e29984c4965764c5b6ef7303b8e35caaee9f6b2bf7020a4f04e8ab54e8fcf.jpg

Ja, zo ken ik er nog wel een paar.

Alsof je lichaam op magische wijze gewicht kan vasthouden.

Ik denk dat er een addertje onder het gras zit. Het probleem met suikers etc. in je dieet te laten is dat je veel makkelijker te veel eet.

Brb eet 300 calorien per dag onder onderhoud, maar van de ene stof val ik meer af dan de andere. Tuurlijk.

Ja, zo ken ik er nog wel een paar.

Alsof je lichaam op magische wijze gewicht kan vasthouden.

Ik denk dat er een addertje onder het gras zit. Het probleem met suikers etc. in je dieet te laten is dat je veel makkelijker te veel eet.

Brb eet 300 calorien per dag onder onderhoud, maar van de ene stof val ik meer af dan de andere. Tuurlijk.

Gewicht wel, naar aanleiding van wat je eet.
Vet (volgensmij) niet. Al zijn er studies die zeggen dat als je teveel glucose eet en fructose dat je dat dan wel in vet omzet.

Gewicht wel, naar aanleiding van wat je eet. Vet (volgensmij) niet. Al zijn er studies die zeggen dat als je teveel glucose eet en fructose dat je dat dan wel in vet omzet.

Dat klopt. Maar dat vet zou in principe dan weer even vlug moeten worden afgebroken, aangezien je een energietekort hebt. Ik weet dat het lichaam graag vet vasthoudt, maar never nooit niet ten koste van je vitale functies. Er is dit idee dat je lichaam je metabolisme kan vertragen, maar ik heb nooit echt bewijs gezien dat dit een sterk effect heeft. Ik bedoel, dit zou betekenen dat je lichaam van zichzelf weinig efficient is, en veel ruimte heeft om te bezuinigen. Dit lijkt me vreemd. Natuurlijk gaat je metabolisme omlaag als je al je spiermassa afbreekt, maar dit is ook persoonlijk en dit heeft ook een grens. En de mensen bij dit onderzoek waren dik, dus het lijkt me sterk dat dit de oorzaak is.

Dat klopt. Maar dat vet zou in principe dan weer even vlug moeten worden afgebroken, aangezien je een energietekort hebt. Ik weet dat het lichaam graag vet vasthoudt, maar never nooit niet ten koste van je vitale functies. Er is dit idee dat je lichaam je metabolisme kan vertragen, maar ik heb nooit echt bewijs gezien dat dit een sterk effect heeft. Ik bedoel, dit zou betekenen dat je lichaam van zichzelf weinig efficient is, en veel ruimte heeft om te bezuinigen. Dit lijkt me vreemd. Natuurlijk gaat je metabolisme omlaag als je al je spiermassa afbreekt, maar dit is ook persoonlijk en dit heeft ook een grens. En de mensen bij dit onderzoek waren dik, dus het lijkt me sterk dat dit de oorzaak is.

Of het aan metabolisme ligt weet ik niet, maar er zijn mensen die van zichzelf heel weinig maar kunnen eten en als ze meer eten komen ze aan.

Voor de rest, geen flauw idee of dit ook zo is, verder geen ervaring mee of kennis van.

Of het aan metabolisme ligt weet ik niet, maar er zijn mensen die van zichzelf heel weinig maar kunnen eten en als ze meer eten komen ze aan.

Voor de rest, geen flauw idee of dit ook zo is, verder geen ervaring mee of kennis van.
Dat is toch gewoon logisch?

Er is een verschil tussen een algemene aanname of een feit (wat gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek.

Nou ken ik het onderzoeksrapport niet van het onderzoek waaraan ze refereren, maar mocht dit een legitiem onderzoek zijn met duidelijke resultaten die te vergelijken zijn met andere bevindingen, dan is dit nieuwsbericht wel legit.

Verdorie man, en ik maar donuts vreten om die extra kilo's te verliezen.

Terug
Naar boven