AndroidHealthClinic

Sigarettenmerken

marlboro midium, chesterfield, javaanse jongens ¾ Heerlijk :D

Marlboro, varierend van light tot normaal (rode)
Ben weer begonnen sinds december '08/januari '09 een rookte op gegeven moment 15 sigaretten per dag, maar nu ongeveer 4 tot 5 sigaretten per dag. Voorheen was ik 5 jaar clean. Zeer zonde en lekker stom van me.

Marlboro, varierend van light tot normaal (rode)
Ben weer begonnen sinds december '08/januari '09 een rookte op gegeven moment 15 sigaretten per dag, maar nu ongeveer 4 tot 5 sigaretten per dag. Voorheen was ik 5 jaar clean. Zeer zonde en lekker stom van me.

stop je toch gewoon weer

Ik rook Marlboro, vond het vies ruiken dus was ergens anders gaan staan.

Ik rook nie!

roken%20lucky%20luke-702648.jpg

Marlboro Light is imo de beste.

Ik heb gerookt tss marlboro, davidoff classic (was sTvol, maar niet zo lekker :p), Kent (goedkoop, is net zo lekker als de klassieke marlboro's), Lucky Strike (was m'n favoriet voor een lange tijd) en LM (lekker, maar erg prijzig)

1time only's en zeer slechte sigaretten waren camel (zo zwaar en vieze smaak) en marlboro mental (worst idea ever)

Het valt me wel erg moeilijk om de smaak te beschrijven en onderscheiden van andere sigaretten.

Marlboro Light is imo de beste.

Ik heb gerookt tss marlboro, davidoff classic (was sTvol, maar niet zo lekker :p), Kent (goedkoop, is net zo lekker als de klassieke marlboro's), Lucky Strike (was m'n favoriet voor een lange tijd) en LM (lekker, maar erg prijzig)

1time only's en zeer slechte sigaretten waren camel (zo zwaar en vieze smaak) en marlboro mental (worst idea ever)

Het valt me wel erg moeilijk om de smaak te beschrijven en onderscheiden van andere sigaretten.

Je maakt wel rare vergelijkingen, Kent is superlicht en totaal niet te vergelijken met Marlboro, en LM maar erg prijzig? LM is een goedkopere variant sigaretten, of koop jij meteen het grote pakje.. ja dan is het erg prijzig, maar dan heb je ook wat meer sigaretten ;)

Caballero filter is ook heerlijk btw, of Chesterfield, die samen met Marlboro waren toch mijn toppers, met af en toe een zware Nel er tussendoor ;)

Als ik me niet vergis kostten de L&m sigaretten bijna een euro duurder dan de marlboro's. Er zaten er wel 25 in, maar bestond er dan ook een 19 cig variant van???

En ivm Kent bedoelde ik dat het een goedkope sigaret was, maar dat het imo niet onderdeed aan grote populaire topmerken. Andere goedkope merken (van aldi ea discount winkels) zijn gewoon troep.

CamelFullFlavor-10fNL2001.jpg

8 jaar geleden gestopt. Inmiddels niet meer op de markt deze sigaretten.

Als ik me niet vergis kostten de L&m sigaretten bijna een euro duurder dan de marlboro's. Er zaten er wel 25 in, maar bestond er dan ook een 19 cig variant van???

En ivm Kent bedoelde ik dat het een goedkope sigaret was, maar dat het imo niet onderdeed aan grote populaire topmerken. Andere goedkope merken (van aldi ea discount winkels) zijn gewoon troep.

Nee ok, maar Kent en Marlboro zijn iig qua smaak niet te vergelijken, en van LM had je indd ook een 19 sigaretten variant, die was 3,30/3,40 (of is) en de Marlboro daarbij in vergelijking 3,90/4,00.

En dan voor LM van 4,00 had je er dan 25 ja.

Marlboro. Nu sinds half jaar gestopt.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven