- Waardering
- 1.161
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wou het nu net vragen, snelle tante.Waarom wordt ie uitgejoeld, omdat ie homo is? ben nu nieuwsgierig
Asociaal en arrogant kut gedrag. Niet handig als je dat doet waar iedereen je kent. Hij komt uit een dorp ~10km hier vandaan. Scheen altijd al een hufter te zijn en dat ene hit nummer is hem echt naar het hoofd gestegen. Een maatje van mij heeft hem wel eens bij een mcdonalds op de parkeer plaats als zijn rotzooi uit zijn auto op straat zien gooien.Waarom wordt ie uitgejoeld, omdat ie homo is? ben nu nieuwsgierig
Steve Miller Band.guess who's back..
Abra abra cadabra
Slim shady - eminem
Wat een pokkejong dan!Asociaal en arrogant kut gedrag. Niet handig als je dat doet waar iedereen je kent. Hij komt uit een dorp ~10km hier vandaan. Scheen altijd al een hufter te zijn en dat ene hit nummer is hem echt naar het hoofd gestegen. Een maatje van mij heeft hem wel eens bij een mcdonalds op de parkeer plaats als zijn rotzooi uit zijn auto op straat zien gooien.
Toen hij er op aangesproken werd liet hij het een ander op ruimen. En het valt bij de meeste mensen niet goed die liefhebber zijn van deze muziek dat het nummer volledig gestolen is en hij in eerste instantie geen royalties wou betalen aan de originele zangeres die dit nummer vroeger gemaakt heeft.
Het is een 50j oud nummer van Pierre Kartner.Asociaal en arrogant kut gedrag. Niet handig als je dat doet waar iedereen je kent. Hij komt uit een dorp ~10km hier vandaan. Scheen altijd al een hufter te zijn en dat ene hit nummer is hem echt naar het hoofd gestegen. Een maatje van mij heeft hem wel eens bij een mcdonalds op de parkeer plaats als zijn rotzooi uit zijn auto op straat zien gooien.
Toen hij er op aangesproken werd liet hij het een ander op ruimen. En het valt bij de meeste mensen niet goed die liefhebber zijn van deze muziek dat het nummer volledig gestolen is en hij in eerste instantie geen royalties wou betalen aan de originele zangeres die dit nummer vroeger gemaakt heeft.
klopt geschreven door pierre en gezongen door mieke. Wie van de twee of beide voor hoe een groot deel dan eigenaar is van de rechten op het nummer weet ik niet.
Reken er maar op dat een zangeres geen rechten heeft, sowieso niet van Kartner. Zo slim was ie welklopt geschreven door pierre en gezongen door mieke. Wie van de twee of beide voor hoe een groot deel dan eigenaar is van de rechten op het nummer weet ik niet.
Hoorde ik tijdje terug toevallig op radio 538, Yves werd gebeld en was trots op zijn nieuwe plaat.
Luister nou maar gewoon even, blijft ie bij jou ook hangen, de hele dag.
Durf ik nietLuister nou maar gewoon even, blijft ie bij jou ook hangen, de hele dag.

Je bent een grote jongen, durf je wel.