AndroidHealthClinic

Het Grote Welk-Nummer-Krijg-je-Niet-uit-je-Hoofd Topic (Oorwurm)

Waarom wordt ie uitgejoeld, omdat ie homo is? ben nu nieuwsgierig

Denk niet omdat ie homo is...die Roy Donders is ook van alles en mensen vinden hem ook leuk, dus hij zal wel een attitude hebben ofzo...ben benieuwd

Waarom wordt ie uitgejoeld, omdat ie homo is? ben nu nieuwsgierig
Asociaal en arrogant kut gedrag. Niet handig als je dat doet waar iedereen je kent. Hij komt uit een dorp ~10km hier vandaan. Scheen altijd al een hufter te zijn en dat ene hit nummer is hem echt naar het hoofd gestegen. Een maatje van mij heeft hem wel eens bij een mcdonalds op de parkeer plaats als zijn rotzooi uit zijn auto op straat zien gooien.
Toen hij er op aangesproken werd liet hij het een ander op ruimen. En het valt bij de meeste mensen niet goed die liefhebber zijn van deze muziek dat het nummer volledig gestolen is en hij in eerste instantie geen royalties wou betalen aan de originele zangeres die dit nummer vroeger gemaakt heeft.

Asociaal en arrogant kut gedrag. Niet handig als je dat doet waar iedereen je kent. Hij komt uit een dorp ~10km hier vandaan. Scheen altijd al een hufter te zijn en dat ene hit nummer is hem echt naar het hoofd gestegen. Een maatje van mij heeft hem wel eens bij een mcdonalds op de parkeer plaats als zijn rotzooi uit zijn auto op straat zien gooien.
Toen hij er op aangesproken werd liet hij het een ander op ruimen. En het valt bij de meeste mensen niet goed die liefhebber zijn van deze muziek dat het nummer volledig gestolen is en hij in eerste instantie geen royalties wou betalen aan de originele zangeres die dit nummer vroeger gemaakt heeft.
Wat een pokkejong dan!

Het is een 50j oud nummer van Pierre Kartner.

klopt geschreven door pierre en gezongen door mieke. Wie van de twee of beide voor hoe een groot deel dan eigenaar is van de rechten op het nummer weet ik niet.
Reken er maar op dat een zangeres geen rechten heeft, sowieso niet van Kartner. Zo slim was ie wel

• Topic Starter Topic Starter
Aanstekelijke melodie en blijft echt hangen

Elena - Historia de Un Amor

Nieuwe oorwurm, liedje van Yves Berendse - Terug in de tijd
Op zich wel een lekker plaatje. Blijft enorm hangen dus pas op!

Hoe kom je er op zulke liedjes ? :lol:

• Like
Waarderingen: K82

• Haha
Ok, deze plaat krijg ik dus maar niet uit mijn hoofd, dat rifje is meesterlijk aanwezig.

Ash & Naila - Give a Little

JAJA ZANDZAKKEN VOOR DE DEURRRRRRRRRRRR!!!! :duh: :headbang: (teeringzooi niet blij mee)

• Haha

Met dank aan een collega...

• Haha
Terug
Naar boven