Fitness Seller

simpele langere kuur

Bezoekers in dit topic

Pumped

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
3.461
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Wil ff een tijdje op alleen test on blijven. Simpel en zo min mogelijk bijwerkingen.
1-10 750mg test e
11-18 100mg test e door omstandigheden een wat langere bridge, niets mis mee denk ik zo.
19- 28 1000mg test e

-Nakuur arofixen, gebruik geen hcg on cycle wel aromasin om zo min mogelijk vocht vast te houden. Kan eventueel de laatste paar weken een paar shots hcg zetten om herstel te stimuleren, dat zie ik dan wel. Finasteride en roaccutane worden ook gebruikt tijdens de kuur. Ben vooral benieuwd hoe ik zal herstellen van een lange test only kuur.

-Prefereer langere cycles omdat ik merk dat je daar betere gains op maakt ( kwalitatief beter, makkelijker vast te houden off cycle)

Tips of opmerkingen zijn welkom.
 
Waarom geen hcg on cycle? Lijkt me juist bij zo'n lange kuur wel een meerwaarde hebben.

Hoe gaat je nakuur er precies uitzien? Arofixen, maar hoe lang? En ook nog andere dingen? Ik zou zelf de power pct overwegen na zo'n lange cycle.

Aro on cycle tegen vochtretentie? Ben je niet bang dat de aro teveel gains tegen gaat houden? Bovendien is het echt een oestrogeen killer, dus als je de nakuur ook meerekent (want daar zit ook aro in), zit je toch iets van driekwart jaar zonder oestrogeen in je lichaam. Lijkt me niet lekker voor je gewrichten. Is ook slecht voor je botten (botontkalking).

Hoe hoog wilde je die aro on cycle gaan doseren?

Wat is je vet%?

Waarom trouwens alleen test? Zou je lichaam niet beter reageren als je er, zeker bij de tweede blast ook iets anders naast zet?

Misschien wat mast en/of provi gedurende de volledige 28 weken ipv aro? Houdt je lekker vasculair en heeft een hogere affiniteit met de receptoren dan oestrogeen, dus werkt ook tegen vocht en andere oestrogeen gerelateerde problemen.
 
wat zijn je stats???
ik zou de bridge korter doen...en 250 pakken...
mss het verschil tussen week 1-10 en na je bridge groter maken...zoiets...
1-8 500
9-12 250
13-20 1000
 
Waarom geen hcg on cycle? Lijkt me juist bij zo'n lange kuur wel een meerwaarde hebben.
1.Kan geen hcg bewaren. Hoogstens een paar weekjes.

Hoe gaat je nakuur er precies uitzien? Arofixen, maar hoe lang? En ook nog andere dingen? Ik zou zelf de power pct overwegen na zo'n lange cycle.
2.Sowieso wel een week of 6. Kan idd wel power pct doen, maar gebruik liever geen clomid.

Aro on cycle tegen vochtretentie? Ben je niet bang dat de aro teveel gains tegen gaat houden? Bovendien is het echt een oestrogeen killer, dus als je de nakuur ook meerekent (want daar zit ook aro in), zit je toch iets van driekwart jaar zonder oestrogeen in je lichaam. Lijkt me niet lekker voor je gewrichten. Is ook slecht voor je botten (botontkalking).
3.nope, je hebt helemaal niets aan al dat vocht + aromasin erbij zorgt voor minder sides. Probeer overigens wel een klein hoeveelheid aro te pakken afhankelijk van hoeveel vocht ik vasthoud.
Hoe hoog wilde je die aro on cycle gaan doseren?

Wat is je vet%?
4. 13- 14 % @ 95KG , waarom?

Waarom trouwens alleen test? Zou je lichaam niet beter reageren als je er, zeker bij de tweede blast ook iets anders naast zet?
5. Zoals ik al aangegeven heb is de bijwerking/ gain ratio het best op test only voor mij. Men vergeet op dbb een beetje dat alle aas veel gevaren vormen, zelfs bold wat hier zomaar erbij wordt gegooid in kuurtjes.

Misschien wat mast en/of provi gedurende de volledige 28 weken ipv aro? Houdt je lekker vasculair en heeft een hogere affiniteit met de receptoren dan oestrogeen, dus werkt ook tegen vocht en andere oestrogeen gerelateerde problemen.
6. Geen dht voor mij, gebruik niet voor niets finasteride he.


Heb het ff zo gedaan omdat het zo makkelijker is op Mn mobieltje.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

wat zijn je stats???
ik zou de bridge korter doen...en 250 pakken...
mss het verschil tussen week 1-10 en na je bridge groter maken...zoiets...
1-8 500
9-12 250
13-20 1000

Op 250mg herstellen je bloedwaarden bijna niet, wat wel het geval is op 100mg. Kan wel eventueel met 500mg beginnen, maar lijkt me een beetje te licht.
 
Akkoord. Ik begrijp je gedachtegang.

Vet% vroeg ik ivm aromatase en om beter te kunnen beoordelen wat voor middelen eventueel nog meer interessant zouden kunnen zijn. Maar goed, je wilt geen andere middelen, dus dat houdt op.

HCG kan je niet bewaren? Waarom niet?

Slechte ervaringen met clomid? Of gewoon slechte verhalen gehoord?

@ Melvin, waarom de bridge hoger zetten? Zouden zijn bloedwaarden op 100mg test niet beter op pijl raken? Bovendien, dan reageert hij daarna toch ook weer beter bij de tweede blast?
 
als je 8/10weken op 500 of 750 hebt gezeten herstel je echt niet op 100 hoor!!!
jou redenatie zou je 4/8 weken helemaal off moeten gaan om je eigen test aanmaak te laten herstellen...klopt dus niet!!!daar is 'n bridge niet voor!!!
 
Akkoord. Ik begrijp je gedachtegang.

Vet% vroeg ik ivm aromatase en om beter te kunnen beoordelen wat voor middelen eventueel nog meer interessant zouden kunnen zijn. Maar goed, je wilt geen andere middelen, dus dat houdt op.

HCG kan je niet bewaren? Waarom niet?

Slechte ervaringen met clomid? Of gewoon slechte verhalen gehoord?

@ Melvin, waarom de bridge hoger zetten? Zouden zijn bloedwaarden op 100mg test niet beter op pijl raken? Bovendien, dan reageert hij daarna toch ook weer beter bij de tweede blast?

Dacht al dat het ivm aromatase was. Test kan je op alle vp pakken als je het vocht maar in bedwang houdt.

Woon niet alleen.

Slechte verhalen idd, ben al een emotionele wrak tijdens mn nakuur. En met clomid is het een tikkeltje erger heb ik vernomen.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

als je 8/10weken op 500 of 750 hebt gezeten herstel je echt niet op 100 hoor!!!
jou redenatie zou je 4/8 weken helemaal off moeten gaan om je eigen test aanmaak te laten herstellen...klopt dus niet!!!daar is 'n bridge niet voor!!!

Haha Nee nee beste vriend. Ik heb het juist over al die andere waarden. Ik snap ook wel dat je endogene test waarden niet op 100mg herstellen. Daar is een bridge niet voor.
 
Ik ben ook wel benieuwd wat de best mogelijke pct is na een cycle van een half jaar zonder HCG... HCG is nu eenmaal niet makkelijk in gebruik voor degenen die hun kuren verborgen moeten houden...
 
Ik snap je helemaal. Alleen het zo lang nemen van aro lijkt mij dus niet verstandig...
Maar als je EN geen vocht EN geen DHT wilt blijven er weinig andere opties over. Zeker als je daarnaast fina neemt...

Een kaliumsparend diuretica zou nog een optie zijn, maar dat is ook geen speelgoed.

Bovendien heb ik begrepen dat fina ervoor zorgt dat de DHT niet bindt, waardoor oestrogeen een grotere kans krijgt. Dus als je wel fina neemt, en niets tegen het oestrogeen doet, een grotere kans op gyno en andere oestrogeen gerelateerde problemen...

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Ik ben ook wel benieuwd wat de best mogelijke pct is na een cycle van een half jaar zonder HCG... HCG is nu eenmaal niet makkelijk in gebruik voor degenen die hun kuren verborgen moeten houden...

Lijkt mij nog steeds de power pct (desnoods dan maar zonder hcg)... Maar moet er wel bij zeggen dat ik die conclusie alleen trek uit wat ik gelezen heb. heb zelf nog nooit clomid gebruikt.
 
HCG kan je niet bewaren? Waarom niet?

Zn famillieleden komen regelmatig over de vloer en zitten regelmatig in zn koelkast..;)

Hehehe, Ik dacht dat we dit op MSN al hadden besproken ouwe! Gewoon een diepvries pizza halen, of diepvrieskroketten.. En die kroketten vol douwen met slinspuiten :D
 
Ik ben ook wel benieuwd wat de best mogelijke pct is na een cycle van een half jaar zonder HCG... HCG is nu eenmaal niet makkelijk in gebruik voor degenen die hun kuren verborgen moeten houden...

Mn vorige cycle was ook rond de 5/6 maanden, gewoon arofixen gepakt. Heel kort overigens door omstandigheden, na 2,5 maand was ik nog niet hersteld. Toen wat nolva een paar weken genomen en daarna een paar weken niets voordat ik mijn bloed liet testen. Na 4 maanden( incl pct) was ik hersteld met hogere endogene test waarden dan ooit tevoren. Was overigens een kuur met 200mg test + tren e de laatste weken. Op test only zal het wss sneller moeten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Haha, ja, totdat een van zijn familieleden even een kroketje denk te pakken en die in de frituur gooit! Haha, ik zie het al voor me! Een kroket waar het gesmolten plastic uit druipt en vol met slin naaldjes! Daar zou ik geen hapje van willen nemen! ;)

Maar er zijn wel dingen op te verzinnen. Je kan bijvoorbeeld blikjes cola kopen waar je de bodem vanaf kan schroeven om er iets in te verstoppen. Of bewaar het bij een maatje in de koelkast. Of maak ze wijs dat het vitamine B12 is ofzo.
 
Zn famillieleden komen regelmatig over de vloer en zitten regelmatig in zn koelkast..;)

Hehehe, Ik dacht dat we dit op MSN al hadden besproken ouwe! Gewoon een diepvries pizza halen, of diepvrieskroketten.. En die kroketten vol douwen met slinspuiten :D

Hahah idd, ben bang dat ik op een gegeven moment in een hongerige bui op een slin spuit loop te kauwen. Lijkt me achteraf gezien niet zo'n denderende plan.
 
Mn vorige cycle was ook rond de 5/6 maanden, gewoon arofixen gepakt. Heel kort overigens door omstandigheden, na 2,5 maand was ik nog niet hersteld. Toen wat nolva een paar weken genomen en daarna een paar weken niets voordat ik mijn bloed liet testen. Na 4 maanden( incl pct) was ik hersteld met hogere endogene test waarden dan ooit tevoren. Was overigens een kuur met 200mg test + tren e de laatste weken. Op test only zal het wss sneller moeten gaan.

Lang herstel wel, 4 maanden... Bijna even lang als je cycle... Hoe kort heb je die arofixen dan genomen?

Al bedankt voor de info overigens.
 
Lang herstel wel, 4 maanden... Bijna even lang als je cycle... Hoe kort heb je die arofixen dan genomen?

Al bedankt voor de info overigens.

3/ 3,5 week, veelste kort dus. Graag gedaan, BB blijft jammer genoeg vooral bro science. Ervaringen met bloedresultaten moeten we met mekaar delen.
 
Hahah idd, ben bang dat ik op een gegeven moment in een hongerige bui op een slin spuit loop te kauwen. Lijkt me achteraf gezien niet zo'n denderende plan.

ik zie het al helemaal voor me
vooral als je dronken bent hea :D

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

3/ 3,5 week, veelste kort dus. Graag gedaan, BB blijft jammer genoeg vooral bro science. Ervaringen met bloedresultaten moeten we met mekaar delen.

tricky is wel dat ieder persoon totaal anders reageert op die shit
beste voorbeeld om te bewijzen dat ieder persoon uniek is in DNA en receptoren geval
 
Back
Naar boven