AndroidHealthClinic

sinds kort

Goed bezig man, jezelf eerst iets laten aansmeren, het in je billetjes injecteert en erna pas onderzoek gaat doen.. Als je een beetje had gezocht voordat je dit topic opende, had je er al achter kunnen komen dat je penis waarschijnlijk 1-5 cm zal krimpen (gemiddeld 2,5 cm). Daarnaast zullen je balletjes verdwijnen tijdens de kuur als sneeuw voor de zon, kan voorkomen worden door urine van zwangere vrouwen te nemen. Kan zowel oraal als inject. Indien je tattoo's hebt, grote kans dat ze misvormd raken omdat je zoveel spiermassa gaat aanzetten.

OT: Google is your friend..

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man, jezelf eerst iets laten aansmeren, het in je billetjes injecteert en erna pas onderzoek gaat doen.. Als je een beetje had gezocht voordat je dit topic opende, had je er al achter kunnen komen dat je penis waarschijnlijk 1-5 cm zal krimpen (gemiddeld 2,5 cm). Daarnaast zullen je balletjes verdwijnen tijdens de kuur als sneeuw voor de zon, kan voorkomen worden door urine van zwangere vrouwen te nemen. Kan zowel oraal als inject. Indien je tattoo's hebt, grote kans dat ze misvormd raken omdat je zoveel spiermassa gaat aanzetten. OT: Google is your friend..
Geen onderzoek? Heb alle forums over gestruind om informatie te vinden over dit merk. De meeste mensen hebben hier goede ervaringen mee en dat kom je ook op dit forum tegen. Dus je spreekt je zelf hier echt tegen. Over die tattoo's heb je gelijk dat weet ik. En dat je penis 2.5cm krimpt? Hmm, niet echt real nooit van gehoord en je hebt het niet echt onderbouwd. Voor als nog ben ik hier om serieuze reacties te krijgen en niet om afgezeken te worden. Doe dat maar op de middelbare school.???

HCG nemen tijdens de kuur voorkomt dat je ballen ertjes worden, dat hoeft niet onderbouwd te worden das een feit!

HCG nemen tijdens de kuur voorkomt dat je ballen ertjes worden, dat hoeft niet onderbouwd te worden das een feit!
Dat klopt maar dat over de penis heb ik nog nergens gelezen. En over de ballen die worden als je hersteld ook langzaam weer normaal als je natuurlijke test weer op gang komt door middel van een nakuur

:edit ik wil best een log inclusief foto's er bij doen.
Mits er serieus gereageerd word en niet afgezeken.

JA LOG PLEASE MET FOTOS

(ballen hoeven niet perse hoor) lol

Goed een serieuze reactie dan. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je je ingelezen hebt. Overal hier op het forum staat dat je voor een eerste kuur een goede basis dient te hebben, met zo'n 3 jaar serieuze trainings- en voedingservaring. Afgaande op jouw foto's heb je die 3 jaar ervaring zeker niet. Dus nogmaals de vraag: hoe kom je erbij om te gaan kuren?
Ik train ongeveer een jaar nu. Ik weet dat je eigenlijk een basis moet hebben ja. Maar een aantal vrienden van mijn deden het ook zoals ik nu doe en groeide echt extreem snel. Dus een aantal maand terug zei ik dat ik misschien ook wel interesse heb vanwege hun resultaten. Dusja vandaar. ---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------
JA LOG PLEASE MET FOTOS (ballen hoeven niet perse hoor) lol
:roflol:

Met inlezen bedoelen we informatie winnen over AS, niet over de kwaliteit van je poep uh gear :o

Hoe ziet je trainingsschema en voedingsschema er nu uit? Je bent toch al begonnen dus nu moet je ook het maximale eruit gaan halen.
06:00 300 ml halfvolle melk 2x volkoren brood kipfile en boter 10:00 2x volkorenbrood met kaas en kipfile en boter 13:00 3x vokoren brood met kipfile en boter en koffie 15:30 een hand ongezouten noten en een banaan. 18:00 300 gram rijs met kip en daarna gevarieerd eten dus elke dag wat anders ongeveer 400gram +100 gram magere kwark 20:00 Eiwit ( weight gainer )shake 75 gram met 300ml halfvolle melke 22:15 500 gram magere kwark en een handje ongezouten noten dit is een ruw schema komen af en toe nog wat tussen doortjes bij zoals cola en koffie etc

Laatst bewerkt:
Eet jezelf op.. Pannenkoek

flinke massa al TS! Linker trap en rechter midden bovenbuitenarm lijken wat achter te lopen, verder wel goed bezig. Verder is je kuur prima, succes!

<SNIP>

Laatst bewerkt door een moderator:
300 gram rijst? Damn, dat is een halve pan die je naar binnen werkt :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nouja... als ie 10 kilo aankomt zal er wel wat verschil zijn lijkt me

Terug
Naar boven