Fitness Seller

Slaap houding

russi

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
hoe liggen jullie bij het slapen?
..als ik op me zij ga liggen, lig ik natuurlijk ook op me schouder, ongv. op de onder-zijkant van me schouder en dus is me schouder best vlak bij mn hoofd..
vind het verder niet verkeerd of zoiets, alleen begint het mij de laatste tijd een beetje zorgen te baren, ivm de groei van schouders, dat ze naar voren groeien oid?

vertel, hoe doen jullie dit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****, troll alarm.

lmao

slotje jwz

O jeezzz

Sleep is for the weak:rocker:

Ik loop nu ook met mijn linker schouder tegen mijn oor aan.....:fuu:

Afraid to sleep I'm having crazy dreams.

ik slaap op mijn buik krijg ik nu een strakkere buik??????? en worden mijn borstspieren nu niet te plat???? graag antwoord

Ik slaap op mijn leuter en leg hem iets naar rechts, groeit ie nu ook scheef en plat???

mijn leuter had ook voorkeurs hang naar rechts, tijdje op mijn buik geslapen en hem linksom gelegd, nu hangt ie weer mooi in het midden op half 7, en mijn buik is er ook iets platter op geworden.

Nu nog een oplossing voor het volgende;

Ik slaap ook veel op de rug, en de dikte vd rug wordt minder, maar alles groeit nu in de breedte. op mijn zij slapen durf ik neit ivm platte schouders, iemand een oplossing?

Opzicht niet zo'n hele gekke vraag. Ik heb jaren op mijn buik geslapen en daar een blessure aan over gehouden. Je ruggenwervel zit dan in een rare houding. Het beste slaap je gewoon op je rug met je gezicht naar het plafond.

Opzicht niet zo'n hele gekke vraag. Ik heb jaren op mijn buik geslapen en daar een blessure aan over gehouden. Je ruggenwervel zit dan in een rare houding. Het beste slaap je gewoon op je rug met je gezicht naar het plafond.

+1 , hetzelfde hier, heb ook jaren op mn buik geslapen en ben er ook moetn van afstappen (op doktersadvies), kreeg nekproblemen, is ook logisch, als je op je buik slaapt, lig je ofwel pal op je gezicht en neus, ofwel ligt je nek volledig naar links/rechts gedraaid
ben dan beginnen op mn zij slapen, maar is nog niet ideaal voor mn nek, slaap nu met zo'n napapuur kussen of zoiets, die de vorm van mn hoofd en nek aanneemt..
zou graag op mn rug leren slapen, heb et al vaak geprobeerd, maar lukt me echt niet om zo in slaap te raken:(

+1 , hetzelfde hier, heb ook jaren op mn buik geslapen en ben er ook moetn van afstappen (op doktersadvies), kreeg nekproblemen, is ook logisch, als je op je buik slaapt, lig je ofwel pal op je gezicht en neus, ofwel ligt je nek volledig naar links/rechts gedraaid
ben dan beginnen op mn zij slapen, maar is nog niet ideaal voor mn nek, slaap nu met zo'n napapuur kussen of zoiets, die de vorm van mn hoofd en nek aanneemt..
zou graag op mn rug leren slapen, heb et al vaak geprobeerd, maar lukt me echt niet om zo in slaap te raken:(

Op je zij slapen is toch ook gewoon goed, dat doet volgens mij iedereen?

Terug
Naar boven