Fitness Seller

Slaap probleem

victoryo

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allen,

Ik zit met het volgende:

Ik weet dat slaap zeer belangrijk is voor het herstellen van je lichaam, en het liefst 8 uur per nacht.
Echter eet ik voor het slapen gaan altijd kwark wat op mij een leuke side heeft namelijk, ik moet er snachts enorm nodig van pissen. Ik wordt dus soms een paar keer wakker om te pissen.

Het lijkt me dat dit niet bevorderlijk is voor mijn rust. Ook in slaap komen gaat moeilijk. Ik heb vaak het idee dat ik gewoon lig te wachten met mijn ogen dicht tot ik slaap maar dit lukt niet :P.

Nu is mijn vraag, ik lig dan wel 8 uur in mijn bed maar de uren die ik dus werkelijk slaap zijn veel minder door bovenstaande. Kan mijn lichaam zich op deze manier dus wel optimaal herstellen?

Nee, wat je kunt proberen is Sleepzz Melatonine Continu Time Release. Verkrijgbaar bij de kruidvat.

Zou beginnen ook om minder achter je pc te zitten of tv met fell light.

Langzaam alles donkerder zetten zodat je lichaam van nature in de gaten krijgt dat het bedrijf word.

Kom je waarschijnlijk makkelijker in slaap.

gebruik je iets zoals pre-workout? of drink je misschien teveel koffie of redbull?

• Topic Starter Topic Starter
gebruik je iets zoals pre-workout? of drink je misschien teveel koffie of redbull?

Ik gebruik geen pre-workouts, verder drink ik hooguit 2 koffie per dag, dit is dan in de ochtend en middag. Dus tegen de tijd dat ik naar bed ga heb ik al een tijd geen koffie meer op. Af en toe drink ik een keer een energy, maar dit is maar zelden!

Ik weet niet wat het is met kwark, maar bij mij werkt het vocht afdrijvend denk ik, en niet zo'n beetje ook :S

Vervang de kwark en je hebt geen slaapproblemen meer!

ja dan zal het wel aan de kwark liggen, ik neem ook altijd 500ml kwark voor het slapengaan en moet in de ochtend als ik wakker word ook pissen als een dier maar ik word er niet wakker van..

Hallo allen,

Ik zit met het volgende:

Ik weet dat slaap zeer belangrijk is voor het herstellen van je lichaam, en het liefst 8 uur per nacht.
Echter eet ik voor het slapen gaan altijd kwark wat op mij een leuke side heeft namelijk, ik moet er snachts enorm nodig van pissen. Ik wordt dus soms een paar keer wakker om te pissen.

Het lijkt me dat dit niet bevorderlijk is voor mijn rust. Ook in slaap komen gaat moeilijk. Ik heb vaak het idee dat ik gewoon lig te wachten met mijn ogen dicht tot ik slaap maar dit lukt niet :P.

Nu is mijn vraag, ik lig dan wel 8 uur in mijn bed maar de uren die ik dus werkelijk slaap zijn veel minder door bovenstaande. Kan mijn lichaam zich op deze manier dus wel optimaal herstellen?

Nou ja veel minder.... die plaspauze of 2 per nacht.. is nog geen 5 minuten. Zou me er niet druk om maken (je er druk om maken is een groter probleem dan een gebroken slaap).

Of je genoeg slaap krijgt is afhankelijk van of je 5 minuten wakker ligt (wat al heel lang kan lijken) of 2 uur.

Zou beginnen ook om minder achter je pc te zitten of tv met fell light.

Langzaam alles donkerder zetten zodat je lichaam van nature in de gaten krijgt dat het bedrijf word.

Kom je waarschijnlijk makkelijker in slaap.

of f.lux op je pc zetten...

whey perfection van body en fitshop!

Laatst bewerkt:
ik neem die whey bij het opstaan en als er geen kwark is voor het slapengaan, werkt voor mij prima. ik durf zo niet te zeggen of het snelle eiwitten zijn. na het sporten neem ik amino direct.

• Topic Starter Topic Starter
Yoghurt eet ik al direct na me avond eten als "toetje" zeg maar:P

Overigens zit er in de yoghurt niet zo veel eiwit als in de kwark :(

Terug
Naar boven