Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is niet perse voor te kunnen slape dat ik het wil nemen maar wel om het gejaagde,onrustige gevoel van tren tegen te gaan...
Zolpidem werkt in op dezelfde receptor als benzodiazepines, maar is geen benzodiazepine. In normale doses bezit het geen anti-epileptische en beperkte spierverslappende eigenschappen. Gebruikelijke dosis; 10 mg per nacht. Een dosis van meer dan 15 mg, wordt als hoog beschouwd. Zolpidem werkt na ongeveer 30 minuten. Met behulp van zolpidem slaapt men gemiddeld zo'n 7 uur. In tegenstelling tot benzodiazepines, zijn er aanwijzingen op basis van klinisch onderzoek, dat zolpidem gedurende langere tijd (3 maanden) kan worden gebruikt, door niet elke avond, maar 3-5 maal per week het middel te gebruiken. Zoals voor alle slaapmiddelen, geldt dat men het middel zo kort mogelijk dient te gebruiken.[2]
Ik kan zelf helaas ook niet meer fatsoenlijk slapen zonder een paar trekkies van een joint vlak voor het slapen gaan gezien ik dat mezelf helaas heb aangewend de afgelopen jaren maar wat een troep wordt hier geslikt zeg. Snap niet dat er niet voor mediwiet of wietolie ofzo gekozen wordt ipv al die verschrikkelijke pillen.
Een trekje van een joint en ik krijg het gevoel alsof zelfs een psychiater me niet meer helpen kan.
+1 Dan lig ik 3 uur te malen in bed. Snap dat nooit, mensen die rustig worden van wiet.