Fitness Seller

slaapmedicatie

Rook dan een joint ofzo

Ik weet niets van werking van slaap meds met AAS. Maar wel van het gebruik van veel soorten van slaap medicatie uit eigen ervaring.

Ik zou het niet aanraden. Ben al 15 jaar bekend met zware slaap problemen en ook uit slaap onderzoeken is niets gekomen. Ik heb van alles geprobeerd. Maar ook de zoldipem en zoplicon werkten niet. Diazepam slik ik enkel ivm mijn nek hernia als spierontspanner. Slapen doe ik er niet van. Enige at mij 5 uurtjes slaap gaf was 5 mg nitrazepam. Maar je wordt er niet uitgeslapen van wakker. Je slaap is gewoon anders dan. Ik had geen moeite met afbouwen. Nam zo nu en dan een paar dagen 1 pil en dan weer niet. Ik sliep normaal 2 a 3 uur op een nacht dus met 2 nachten 5 uur was ik al blij.

Melatonine schijnt bij velen te werken. Ik heb 1-2-3 en 6 mg geprobeerd en het deed niets.
Ik heb ook verschillende dingen via de slaapklinieken geprobeerd waaronder gabapentine, amitriptyline en andere medicatie. Zijn over het algemeen anti epilepctica en AD op lage dosis die dan voor de bijverschijnselen (suf worden) worden gebruikt. Nu heb ik mirtazapine 15 mg. Ook een AD op lage dosis en daarbij haal ik 3 a 4 uur slaap.

De slaap kwaliteit is echter nooit zo goed als de natuurlijke slaap. En het is dus ook erg persoonsgebonden. Ik ken iemand die van 5 mg nitrazepam 12 uur onder zeil gaat en flink zwaarder is dan ik... Maar probeer liever een soort van ontspanningsritueel op te bouwen. Mogelijk met melatonine oid als ondersteuning. Alles beter dan slaap medicatie.

Mocht je meer willen weten mag dat altijd via PM.

Meer mensen ervaring met zopiclone??

Yep --> zie post hierboven.

Werkt goed om in te slapen en werkt wat korter. Maar wel verslavend.

Half tablet clonazepam en je slaapt als een steen. Heb het in het verleden wel eens gebruikt om rustig te worden na avondje sos, zelfs dan werkt het. Zoals met elke benzodiazepinen, waaronder de stoffen die je in je topic vermeld, kun je deze niet elke dag in nemen, je komt er dan lastig weer vanaf.

Ik krijg momenteel zolpidem op recept, het schijnt minder snel verslavend te zijn als de bekende pammetjes.

Het heeft een zeer korte halfwaardetijd dus niks geen kater.

Zolpidem werkt in op dezelfde receptor als benzodiazepines, maar is geen benzodiazepine. In normale doses bezit het geen anti-epileptische en beperkte spierverslappende eigenschappen. Gebruikelijke dosis; 10 mg per nacht. Een dosis van meer dan 15 mg, wordt als hoog beschouwd. Zolpidem werkt na ongeveer 30 minuten. Met behulp van zolpidem slaapt men gemiddeld zo'n 7 uur. In tegenstelling tot benzodiazepines, zijn er aanwijzingen op basis van klinisch onderzoek, dat zolpidem gedurende langere tijd (3 maanden) kan worden gebruikt, door niet elke avond, maar 3-5 maal per week het middel te gebruiken. Zoals voor alle slaapmiddelen, geldt dat men het middel zo kort mogelijk dient te gebruiken.[2]

Laatst bewerkt:
Beetje pure wiet in een pijpje half uurtje voor je gaat slapen. Al die medicatie is troep. Hoe de combinatie met Tren zal zijn weet ik niet.

Als het voor een rustiger gevoel is. Waarom geen valeriaan. Gewoon bij Kruidvat te koop en kan niks geen kwaad. Ik heb ADHD en alle pammetjes al gehad. Ik rook nu sinds 2 een jointje voor het slapen en slik valeriaan in iets hogere dosis als op de verpakking. Gaat best goed.

Zolpidem is geen echte benzo en ook minst verslavend.

Maar gezien je in een kuur zit wil je iets hebben wat je enkele maanden kan gebruiken, en een benzo is dan geen optie. 2,5 mg diazepam zou je nog kunnen doen maar hou dan wel rekening met ontwenning. Spul zit 3 dagen in je systeem dus als je dat paar maanden neemt ga je sowieso last van angsten krijgen als je stopt.

Phenibut is natuurlijk ook een optie, maar ook niet meer dan 2 x per week.

Je zou kunnen wisselen, dagje pheni, dagje zolpidem, dagje niets. In proncipe kan je 2 op de 3 nachten op zolpidem slapen zonder ontwenningsslaap te krijgen. Zo lang je die 3e nacht ook maar wat slaap op eigen kracht krijgt.

Dit is de theorie.

Het is echt verschillend hoe iemand op slaap meds reageert.
Phenibut deed niets voor me. Zoldipem en zoplicon ook niet..
Heb voor mijn nekhernia zo nu en dan dat ik nog 5 mg diazepam slik.. maar ook daar slaap ik niet van en heb er ook geen angsten van of van gehad en heb het 3 maanden geslikt.

Wat ik nu gebruik op voorschrift van de neuroloog van de slaapkliniek waarbij ik slaaponderzoeken heb gehad is Mirtazapine. In een dosis van 15 mg slaap ik een stuk beter. Het is niet verslavend in ieder geval. Dat scheelt alweer. Mogelijk is dat nog een optie.
Ik heb ook amitriptyline gehad. Bij mij werkte dat niet. Maar bij velen ook wel. Was ook op voorschrift van de neuroloog en in lage dosis.

een antidepressiva om te slapen .. dat spul is troep kreeg het ook voorgeschreven om te slapen daarna seroquel wat nog erger is en toen eindelijk pas melantonine wat ik vanaf het begin al wou..

Laatst bewerkt:
Ik kan zelf helaas ook niet meer fatsoenlijk slapen zonder een paar trekkies van een joint vlak voor het slapen gaan gezien ik dat mezelf helaas heb aangewend de afgelopen jaren maar wat een troep wordt hier geslikt zeg. Snap niet dat er niet voor mediwiet of wietolie ofzo gekozen wordt ipv al die verschrikkelijke pillen.

heel lang 's nachts gewerkt waardoor ik overdag te weinig en licht sliep
Daar ben ik dus mee gestopt en het slapen gaat al n stuk beter met melatonine
Het is n lichaamseigen stof en geeft ook geen problemen met je herstel
Die zware middelen vertragen of zelfs blokkeren je systeem
Je herstelt gewoon (te) weinig

Ik kan zelf helaas ook niet meer fatsoenlijk slapen zonder een paar trekkies van een joint vlak voor het slapen gaan gezien ik dat mezelf helaas heb aangewend de afgelopen jaren maar wat een troep wordt hier geslikt zeg. Snap niet dat er niet voor mediwiet of wietolie ofzo gekozen wordt ipv al die verschrikkelijke pillen.

Een trekje van een joint en ik krijg het gevoel alsof zelfs een psychiater me niet meer helpen kan.

+1 Dan lig ik 3 uur te malen in bed. Snap dat nooit, mensen die rustig worden van wiet.

Ik vind dat persoonlijk juist fijn, eerst nog een uurtje (geen 3 gelukkig) lekker liggen draaien voordat ik uiteindelijk in slaap val. Maar ieder z'n eigen ding natuurlijk ;)

Al zou ik ook liever gewoon zonder iets van hulp in slaap vallen. Het grootste nadeel van een joint voor het slapen gaan is geen dromen en die mis ik toch wel. Daarnaast is roken ook gewoon troep mja, zo heeft vrijwel iedereen wel een verslaving.

Ga aan de tren, de mooiste dromen krijg ik daarvan [emoji16]

is er eigenlijk nog ergens makkelijk mela te verkrijgen in tabletten van 1mg of hoger?
Heb dit enkele malen genomen als mijn ritme om zeep was door tot in de nacht te leren bij de examens. Vooral als ik dan eens in de ochtend examen had, nam ik twee dagen ervoor mela om vroeger in slaap te raken zodat ik terug in het juiste ritme zat :p

Terug
Naar boven