MuscleMeat

slaapmedicatie

Indien je melatonine wil verkrijgen via huisarts, Circadin is de naam.

in elke apotheek verkrijgbaar

Ja maar om nou gedurende een hele tren cycle max hooked up te zijn aan dit soort zware middelen? :/

Ik zou er liever proberen van weg te blijven. Melatonine is gewoon echt veilig, is in zoveel onderzoeken al echt tot hele grammen bij een persoon getest en zonder rare korte of lange termijn bijwerkingen. Wel kan ik je aanraden om even te zoeken naar de merken zoals NOW als die nog ergens verkrijgbaar zijn, die had tabs van 1mg ipv dat 0,1mg gekloot van de drogisterijmerken (volgens mij mag het tegenwoordig niet meer in grote dosering-tabs verkocht worden, vandaar). Ik moet zeggen dat bij mij 0,3mg altijd verrassend goed werkte, en dat de 1mg tabs van NOW die ik nu heb ook prima zijn om moeheid/slaap net even wat beter te timen/induceren. Verder kan je GABA of 5htp nemen voor een vastere nachtrust, dat is ook echt bewezen te helpen en zweer ik ook bij.

Ronnie's Resurrect-PM kan ik ook aanraden.

Gaba of 5htp kan af en toe eens helpen maar ik heb ook al nachten wakker gelegen als ik één van die middelen genomen heb. Gaba voel je wel na een half uur, eerst een minuut ademhalingsproblemen en dan heel loom maar toch kan het zijn dat je niet slaapt met dat loom gevoel.

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Indien je melatonine wil verkrijgen via huisarts, Circadin is de naam.

Mijn vrouw heeft dat drie weken moeten nemen en was van haar slaapprobleem af. Ook nu nog en het is al bijna een maand geleden. Ze heeft daarvoor ook een tijde zolpidem genomen. Heeft dat afgebouwd, een paar weken xanax, heeft dat ook afgebouwd en toen ze daarna weer slaapproblemen kreeg, had de dokter deze melatonine voorgeschreven. Ik denk dat dit pilletjes zijn van 5mg.

wel zelf de moeite nemen en ga zoeken man..
hebben ze in vlaanderen geen drogisterij?
Ik zelf haal m bij de etos ..:zzz:

Terug
Naar boven