Fitness Seller

Slecht nieuws voor moslims..

Best grappig dat religi.

Als je als kind een onzichtbaar vriendje hebt dan word je voor gek verklaard. (logisch)
En als je al volwassen een onzichtbaar vriendje inbeeld (een god dus) Dan is het opeens heel normaal ???

!!!!! WTF is wrong with this people !!!!!!

dit zegt in 2 zinnen alles over al die nutteloze oorlogen, haat, zelfopgelegde beperkingen etc. Hulde voor deze briljante reactie!

waarom spotten met het geloof?

"Alles wat enige status heeft heeft namelijk ook een vorm van macht en macht corrumpeert altijd, het moet geridiculiseerd kunnen worden, als dat niet meer kan, dan krijg je enge toestanden, een dictatuur of zo. Daarom moet dat gebeuren."

ik ben ook een gelovige v2 ik kan mij zeker in alle vrije dagen vinden, de rest daar doe ik niet aan.

• Topic Starter Topic Starter
Best grappig dat religi.

Als je als kind een onzichtbaar vriendje hebt dan word je voor gek verklaard. (logisch)
Is dat zo?
Het blijkt dat juist kinderen die gelukkig zijn en ook sociaal met anderen, vaker een onzichtbare metgezel hebben. Niets om je zorgen over te maken dus!
En als je al volwassen een onzichtbaar vriendje inbeeld (een god dus) Dan is het opeens heel normaal ???

Onder een steen gelegen die laatste jaren als het gaat om religie?
Religie doet mensen pijn, maakt mensen dood, doen aan dierenmishandeling, doen aan kindermishandeling (Lees besnijden zonder toestemming van een kind) voeren eigen wetten uit, vallen andere mensen er mee lastig..
Moet ik even doorgaan??

No hard feelings maar die vergelijking slaat nergens op..

En ook religie zal vast en zeker goede kanten hebben voor gelovige, echter alleen de negatieve dingen komen naar buiten en die bevallen me al niet.. Dus dan ga ik me er ook niet verder in verdiepen..

Wil je verder gaan over religie?
Dan stel ik voor dat we ergens anders verder gaan?
Topic : [URL="http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/"]http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/[/URL]

Laatst bewerkt:
Is dat zo?
Het blijkt dat juist kinderen die gelukkig zijn en ook sociaal met anderen, vaker een onzichtbare metgezel hebben. Niets om je zorgen over te maken dus!

Onder een steen gelegen die laatste jaren als het gaat om religie?
Religie doet mensen pijn, maakt mensen dood, doen aan dierenmishandeling, doen aan kindermishandeling (Lees besnijden zonder toestemming van een kind) voeren eigen wetten uit, vallen andere mensen er mee lastig..
Moet ik even doorgaan??
Dan stel ik voor dat we ergens anders verder gaan?
Topic : [Link niet meer beschikbaar]
Je snapt hopelijk wel dat hij juist uithaalt naar religie.

als je mijn reactie bekijkt Falcor, dan snap je hoe hij het geschreven heeft...

gaan die 70 maagden zo aan je neus voorbij!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:42 ----------

Sowieso wel epic, heb ook een paar moslims als vrienden. Die zitten gewoon vol te zuipen en dan thuis volhouden dat ze geen alcohol drinken :D

je krijgt er wel zo een dikke kerstman met een hoop vrachtwagens met mooie lichtjes op in de plaats.

gaan die 70 maagden zo aan je neus voorbij!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:42 ----------

Sowieso wel epic, heb ook een paar moslims als vrienden. Die zitten gewoon vol te zuipen en dan thuis volhouden dat ze geen alcohol drinken :D

Zo'n meisje ken ik ook, weekends tanken zuipen helemaal mal, maar met BBQ moet haar vlees op een andere bbq waar nog geen varkensvlees op heeft gelegen :roflol:

http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20110216115810AAs6gRr

De ISlam is doorheen de eeuwen, net zoals alle religies geevolueerd, veranderd.
In de 7de eeuw werden alcoholische dranken verboden om volgende reden (en ik parafraseer) : deze dranken ehbben voordelen en nadelen maar de nadelen wegen zwaarder door.

De hoofdreden is dat je in dronken toestand jezelf niet meer onder controle hebt en er dan erge zaken (zouden) kunnen gebeuren. Zelf al zou het waar zijn dat er alcohol in coca cola zit, dan zou dit niet automatisch willen zeggen dat een moslim het niet mag drinken. Jammer genoeg is de islam doorheen de eeuwen steeds strenger en irrationeler geworden.
Ik zeg: "verdomme een Duvel, dat is toch super lekker".

Was dat niet hetzelfde verhaal met varkensvlees? Vroeger droegen varkens wel eens ziekten mee en was het minder veilig om varkensvlees te eten. Het werd daarom als 'onrein' beschouwd. Later was dat natuurlijk niet meer relevant maar de regel bleef bestaan. Dat is het probleem met religie het evolueert niet mee met de tijd.

Dat is wellicht een van de redenen, een andere is dat een varken geen herbivoor is, en alleen herbivoren gegeten mogen worden.

Terug
Naar boven