MuscleMeat

Slecht slapen door NPP

Bezoekers in dit topic

Ook last van zweten? Op test npp had ik daar last van (met tren raargenoeg nooit), gevolgd door niet in slaap kunnen komen. Kleine dosis aro was de uitkomst. Doe tegenwoordig de blasts met deca en daar ook nooit ergens last van.
Ja soms helemaal nat wakker worden van het zweet.
 
Ook last van zweten? Op test npp had ik daar last van (met tren raargenoeg nooit), gevolgd door niet in slaap kunnen komen. Kleine dosis aro was de uitkomst. Doe tegenwoordig de blasts met deca en daar ook nooit ergens last van.
12.5mg eod,ed ?
 
Hoe gaat het nu na weekje, en wat heb je gedaan ?
 
Hoe gaat het nu na weekje, en wat heb je gedaan ?
Ik ben gaan minder en gebruik nu 200mg NPP per week. (100mg e3d vanwege ampuls) Ik merk dat het heel erg schommelt. De ene dag kom ik goed inslaap en slaap ik door en de andere dag weer precies het tegenovergestelde.
 
Ik ben gaan minder en gebruik nu 200mg NPP per week. (100mg e3d vanwege ampuls) Ik merk dat het heel erg schommelt. De ene dag kom ik goed inslaap en slaap ik door en de andere dag weer precies het tegenovergestelde.
Daags na het zetten zeker ?
 
Vind persoonlijk de lange esters wat rustiger qua stimulatie van mijn sympatische zenuwstelsel. Geen of korte esters pieken harder en zullen ook meer adrenaline etc. vrijmaken.

Ademhalingsoefeningen, meditatie, voldoende cardio, wat supplementen die wat rust kunnen brengen kunnen wel aardig wat verschil maken.

Anders dosissen wat verlagen.
 
Back
Naar boven