MuscleMeat

Slecht slapen op SUST 250

Sen

Cool Novice
Waardering
1
Goedemorgen,

Ondertussen weten een paar die-hards hier dat ik donderdag 5 augustus de 1ste ml Sus heb gezet in de glute.
De tweede heb ik 5 dagen later gezet, dinsdag 10 aug en de derde komt nu as dinsdag de 17de. Ik ga niet om de 5 dagen zetten maar 1x per week. Is meer dan genoeg voor een eerste keer wordt er gezegd, dus dan doen we dat.

Niet alles ging goed, eerste te laag gezet, veel pijn, tweede in linkerbil gezet, zat goed. Ben alleen rechts en als je dan moet aspireren in je linkerbil dan beweeg je misschien teveel.......dus weer een zere reet en kan nu redelijk zitten maar voel het nog. Ga zo fietsen (wielrennen) en ben benieuwd hoe dat gaat. Ja ik doe aan wielrennen, hardlopen en 3x in de week train ik me suf in de sportschool.

Wat is het probleem dan......ik slaap sinds de SUS zo ontzettend slecht. Lig te zweten, ijlen en slaap naar mijn gevoel bar slecht. Zo voel ik me ook als ik opsta. Gedurende de dag gaat het wel weer maar gisteren ging het echt slecht met trainen, ik was op en heb wel mijn training afgemaakt maar dan op lichtere gewichten en meer herhalingen. Er zat niet meer in.

Het is nu bijna 8uur en ben al meer dan 1,5 uur wakker, dat heb je nou eenmaal met een kleine maar WEER na een zware k*tnacht vol rare dromen, ijlen en zweten en erg onrustig slapen waardoor ook mijn vriendin wakker wordt.
Dan weer deken eraf, dan weer op mijn rug, dan weer buik. Dan wordt er weer een prik gezet om de bloedwaarden te stabiliseren, dan ben ik weer helemaal naar de klote op een vaag feest met oude vrienden en dan ben ik weer aan het werk. Ik slaap dus waarschijnlijk wel maar onrustig en wordt vaak wakker en heb dus van die vage dromen. Ik voel me nu ook niet bepaald fris en fruitig.....meer alsof ik echt van een feest kom en er een paar naar binnen heb getikt.....

De wekker gaat iedere dag om 06:00-06:15 en heb een redelijk drukke baan met redelijk wat verantwoordelijkheid. Ik heb het gevoel dat ik het zo niet meer trek en dat alles zijn doel voorbij gaat.

Heeft iemand ervaring met slecht slapen in de eerste week? Ik weet dat de resultaten op zich laten wachten en dat pas in of na de 3de week resultaten merkbaar zijn. Dat een griepachtig gevoel erbij kunnen horen, zoals een zere keel, maar zulke slechte nachten??

Iemand?

Ik hoor het wel.

Groeten,

Sen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ze zijn nu al zover gezakt dat ze er middelen doorheen mengen dat je niet meer kan slapen.

Kerel pas je post aan GEEN namen noemen hier.

to long didn't read

Slecht slapen op steroiden is niet ongebruikelijk.

Allemaal heel normaal.
Wel pirkken om de 5dgn!!!!

Anders gewoon Tes-E pakken.

Is gewoon nog ff wennen voor je lichaam

slapen

je schrijft het zelf al, dus denk niet dat er veel op beantwoord moet worden, moet je eens kijken hoe je levensstijl is, je lichaam ( biologische klok ) is gewoon in de war.... ik heb 17 jaar lang drugs genomen en nooit snachts geslapen maar nu heb ik mezelf aangeleerd half tien a half elf naar bed te gaan, ik word iedere nacht wel 2 a 3 x wakken en die kleine wekt me elke dag om half zeven a zeven uur. En ja het sloopt je, maar als je je levensT niet aanpast zoals feestjes enz ( die zowieso al niet bij het kuren horen ) dan zul je er alleen maar meer last van krijgen.

Probeer voor jezelf een structuur te bouwen dat je vaste tijden naar bed gaat zodat je lichaam dit merkt. Ik weet hoe vermoeiend het is om snachts telkens wakker te worden maar mocht dit toch zo blijven probeer hier dan je profijt van te maken en ga wat eten snachts bv, heel goed in je kuur en ga daarna weer slapen. Op den duur wen je er wel aan... nou moet ik zeggen dat ik adhd heb dus eenmaal wakker ga ik op automatische piloot maar heb ook vaak dagen dat ik helemaal lam ben.

succes ieder geval

Ik heb net hetzelfde ondervonden. Slecht slapen zweten als een rund, zelfs met de airco aan. Lijkt me heel normaal.
Ben zelf in mijn laatste week (8 weken sus,deca).
Ik kan je alleen zeggen dat je even moet volhouden. Bij mij is het gestopt tijdens de vijfde week.
Ik heb ook de indruk dat je beter om de vijf dagen prikt.

ji was tog net begonne ofzo met test, dat is compleet normaal, je lichaam krijgt wat toegediend die het niet gewend is en dat leid tot een reactie , geef je lichaam wat tijd om er aan te wennen komt goed

Alleen een bepaald type mensen ondervind "onverwachte" side effects van AS, de zogenaamde "Nitwits". Waar je last van hebt kan overigens ook gewoon test flu zijn als je koortsachtige verschijnselen hebt, in combinatie met pijnlijke injectiespots, simpele allergische reactie op de sust. In dat geval wil een antihistaminica nog wel eens helpen. Sommige individuen kunnen echter door exogeen toegediende AS nachtelijk transpireren en slaap problematiek ervaren. Had je van te voren kunnen weten als je je een beetje ingelezen had.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen een bepaald type mensen ondervind "onverwachte" side effects van AS, de zogenaamde "Nitwits". Waar je last van hebt kan overigens ook gewoon test flu zijn als je koortsachtige verschijnselen hebt, in combinatie met pijnlijke injectiespots, simpele allergische reactie op de sust. In dat geval wil een antihistaminica nog wel eens helpen. Sommige individuen kunnen echter door exogeen toegediende AS nachtelijk transpireren en slaap problematiek ervaren. Had je van te voren kunnen weten als je je een beetje ingelezen had.

Goed "nitwit" of hoe je het ook wilt noemen....en over inlezen....
Kijk eens naar de bijwerkingen van een antibiotica dan vraag je je ook af waarom je het eigenlijk zou nemen. Als je daar allemaal rekening mee moet houden.
Ik vraag hier naar ervaring van mensen en hoe anderen dit hebben ervaren.
Kijk en dan ben jij best wijs voor je 21 jaar en en zal je er best wat vanaf weten en bedankt voor je reactie.

groeten

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Ik heb net hetzelfde ondervonden. Slecht slapen zweten als een rund, zelfs met de airco aan. Lijkt me heel normaal.
Ben zelf in mijn laatste week (8 weken sus,deca).
Ik kan je alleen zeggen dat je even moet volhouden. Bij mij is het gestopt tijdens de vijfde week.
Ik heb ook de indruk dat je beter om de vijf dagen prikt.

Daar heb ik ook veel over gelezen en gehoord. De ene zegt weer dat je als beginneling beter iedere week kan prikken de ander weer om de 5 dagen ivm de kort werkende esters en je bloedwaarden.
Ik weet het echt niet en dit is echt de eerste keer en bekijk hoe dit gaat verlopen. Kan een volgende keer om de 5 dagen gaan prikken maar als je het puur theoretisch bekijkt dan zou ik ook zeggen om de 5 dagen.....
Maar goed we zien wel hoe het loopt.

Bedankt voor je reactie,

groeten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven