Fitness Seller

Slim Trimgel 3-D Biotalpa ? vetverbrander

Plaatselijk kan niet, maar je kan de doorbloeding wel stimuleren door bv deze gel aan te brengen op gebieden waar je het vet kwijt wilt raken. Kan je imo beter yohimburn gebruiken.

Klint goed maar verwacht geen wonderen;)

• Topic Starter Topic Starter
zal denk over 2 maanden kopen en ik zal dan wel een een log ermee maken
als het goed werkt wat het zegt dan hebben we weer een goeie fatburner erbij
maarjah we zullen zien :D

Ik heb het ook en tijdje gebruikt. Werkt wel maar niks gaat boven stack met efedra.

waarom krijg ik hier toch het Tell-Sell/Amazing Discoveries gevoel bij? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ook , maar waarom zou het dan bij staan : most innovate product of 2006 zijn en bij oprah winfrey komen , dan is het denk niet een zogenaamd tell sell product maar we zullen zien binnen kort maak ik log:cool:

omfg.

waneer stoppen mensen eens met lui zijn als ze een vet varken zijn geworden?

Afslanken zonder honger en met direct resultaat! Verbluffende resultaten!!
De geruchten zijn waar. Het middel om waanzinnig veel af te vallen is eindelijk ontdekt. Het gebruik leidt tot zulke aansprekende resultaten dat het zelfs de Ophra Winfrey Show heeft bereikt! Nu tijdelijk verkrijgbaar in Nederland!

ohw yeah.

trimgel

ja hey , ben eens een kijkje gaan nemen op de site van oprah en euh toch ni veel over trimgel gevonden hoor (eigenlijk niets).
maar ja goed .was overlaatst in a'dam en het viel mij op dat r in nederland meer keuze is aan dieet pillen of ja die supper pep
stackers 3 met of zonder emfedrine
die nieuwe hoodia
heb toen zelf die stackers 3 gekocht st-3 XPLC
iemand al Hoodia geprobeert?????

groeten van een Belgske uit Anvers.

ja hey , ben eens een kijkje gaan nemen op de site van oprah en euh toch ni veel over trimgel gevonden hoor (eigenlijk niets).
maar ja goed .was overlaatst in a'dam en het viel mij op dat r in nederland meer keuze is aan dieet pillen of ja die supper pep
stackers 3 met of zonder emfedrine
die nieuwe hoodia
heb toen zelf die stackers 3 gekocht st-3 XPLC
iemand al Hoodia geprobeert?????

groeten van een Belgske uit Antwerpen.

:)

HARDlopen met vuilniszak om je lichaam heen.. daarover een shirt ,, verlies je snel vocht en vet.. na het rennen snelle kh's nemen werkt voor mij

Terug
Naar boven