Fitness Seller

s'nachts

  • Topic starter jop
  • Startdatum
  • Reacties 25
  • Weergaven 1K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

jop

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
442
Waardering
0
Zijn er hier mensen die s'nachts even opstaan om te eten en dan weer voort slapen?
Tschijnt dat dat spierafbraak tegen gaat.
 
dat gaat uiteraard spierafbraak tegen maar tegelijk verstoor je je slaap. Ik vloek al als ik dagelijks snachts moet opstaan om te pissen.
 
Nope, als je het mij vraagt is het beter om gewoon goede nacht slaap te krijgen... ik neem voor het slapen gaan een shake met "langzame eiwitten"... zal niet tot in de ochtend voorzien in eiwitten, maar wel een goed deel van de nacht...
 
Eet gewoon een bak kwark met wat lijnzaadolie en ontbijt op tijd. Dan gaat het prima. Je kunt ook een shake naast je zetten en die 's nachts even naar binnen gooien als je persé wat wilt nuttigen.
 
lol, ik geraak zo al moeilijk uit mijn bed, zal nog eens gaan opstaan om iets te eten.
Je kan het perfect willen doen maar je moet het ook niet ziekelijk perfect gaan doen se. Er lopen veel brede kerels rond die bijna allemaal doorslapen dus geniet gewoon van je nachtrust en denk voor 8 uurtjes eens niet aan eten, zal je goed doen! :)
 
misschien aan een eiwit infuus gaan liggen
die extreme bodybuilders zijn toch wel wat spuiten gewend :roflol:
 
ja gaat in idd wel heel erg ver als je nachts je bed uit gaat om te eten.
snachts is om te rusten en om herstellen zo haal je lichaam uit de rust
 
Pff, spierafbraak terwijl je slaapt is verwaarloosbaar. Je leeft vooral op je vet wanneer je in dromenland bent, dus beter gewoon niet expres wakker worden.
 
Je leeft vooral op je vet 's nachts? Hmm dat is nieuw. Dat zou wel erg ideaal zijn.
Je teert op je glycogeenvoorraden, zijn die op, teer je op je spieren. Je zou anders gewoon niet hoeven eten 's ochtends, verbrand je lekker door.
Vet is een moeilijk toegangkelijke energiebron dus die spreek je niet zo snel aan.
 
Je leeft vooral op je vet 's nachts? Hmm dat is nieuw. Dat zou wel erg ideaal zijn.
Je teert op je glycogeenvoorraden, zijn die op, teer je op je spieren. Je zou anders gewoon niet hoeven eten 's ochtends, verbrand je lekker door.
Vet is een moeilijk toegangkelijke energiebron dus die spreek je niet zo snel aan.

idd en vooral je leverglycogeen gaat het eerst op.
 
21.30 u. bakje magere kwark met magere vruchten yohourt
22.30 u...voor slapen gaan ....shake met iso stack 10 pvl

3 u...soms opstaan....om te pissen en een scheet te laten.
Mijn vrouw is dan weeral boos...:roflol:
 
Je leeft vooral op je vet 's nachts? Hmm dat is nieuw. Dat zou wel erg ideaal zijn.
Je teert op je glycogeenvoorraden, zijn die op, teer je op je spieren. Je zou anders gewoon niet hoeven eten 's ochtends, verbrand je lekker door.
Vet is een moeilijk toegangkelijke energiebron dus die spreek je niet zo snel aan.

Ok, maar zijn je glycogeenvoorraden dan op binnen 8 uur liggen ?
 
3 u...soms opstaan....om te pissen en een scheet te laten.
Mijn vrouw is dan weeral boos...:roflol:

In die volgorde of laat je eerst de scheet en sta je dan pas op om te pissen?
 
ik moet er standaard s'nachts uit om te piesen en heb dan toch een droge bek, neem dan altijd wat water en slik dan 2 aminotabletten weg.
 
In die volgorde of laat je eerst de scheet en sta je dan pas op om te pissen?

De laatste tijd is het erg. (die scheten)

Ik weet niet welk supplement dit doet ??

Ik neem nu :
Whey max
Iso stack
cutter
Medistim

Wie heeft ook een schetenprobleem ??? :toilet:
 
een hoge hoeveelheid eiwitten doet je idd behoorlijk luchten.
 
de mens en zijn scheten....
* de verwaande persoon
hij die houd van de geur van zijn eigen scheten
* de vriendelijke persoon
hij die het meest houd van de scheet van een ander.
* de trotse persoon
zijn scheet is onbetwistbaar de beste
* de verlegen persoon
hij laat zachtjes zijn scheet en bloost hevig
* de onvoorzichtige persoon
hij laat harde scheten en lacht daarna luid
* de ongelukkige persoon
hij probeert een scheet te laten maar in plaats daarvan poept hij in zijn broek
* de wetenschappelijke persoon
hij laat het vaakst een scheet en is daarbij ongerust voor het milieu
* de nerveuze persoon
hij die halverwege de scheet stopt.
* de eerlijke persoon
hij die toegeeft scheten te laten, maar hier een medische verklaring voor heeft.
* de oneerlijke persoon
hij die scheten laat en de hond de schuld geeft
* de dwaze persoon
hij onderdrukt zijn scheten voor uren en uren
* de zuinige persoon
hij die altijd verschillende scheten op reserve heeft
* de strategische persoon
hij laat een scheet en hoest daarbij luid
* de sadistische persoon
hij laat een scheet en trekt het dekbed over het hoofd van zijn partner
* de intelligente persoon
hij kan aan de geur van de buurman zijn scheet ruiken wat voor voedsel hij heeft genuttigd
 
De laatste tijd is het erg. (die scheten)



Wie heeft ook een schetenprobleem ??? :toilet:

Ik heb het ook. Voortdurend perioden dat ik continu scheten moet laten. Vaak stinken ze ook nog behoorlijk, zodat ik ze veel moeilijker in het bijzijn van anderen ongemerkt de vrijheid kan geven.

Voorzover ik weet kan het meerdere oorzaken hebben:

- niet goed genoeg kauwen
- teveel melk
- teveel eieren
- teveel van een bepaalde zoetstof
- eten van bepaalde peulvruchten

Het gaat er in ieder geval om dat voedingsstoffen niet goed genoeg worden afgebroken in de dunne darm, en zodoende in de dikke darm belanden, alwaar de bacterieen deze stoffen gaan nuttigen. Deze bacterieen zijn nogal inefficient als het gaat om het omzetten van deze stoffen naar energie, waarna zij vervolgens zo'n 80 % ervan omzetten in gassen. Wat deze bacterieen dan uitwinden wind jij dan vervolgens uit.

Het zijn dacht ik met name bepaalde koolhydraten die niet goed worden afgebroken. Dit wordt dan veroorzaakt vanwege het gebrek aan bepaalde enzymen die nodig zijn voor die specifieke typen koolhydraten.
 
Bromelaïne helpt er bij mij heel goed tegen. Dagelijks een kiwi en alles verteerd netjes bij mij.
 
Back
Naar boven