Eduard1234
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo, m'n eerst epost dus ik stel me gelijk maar even voor.
Ik ben Eduard ik ben 14 jaar, weeg 73Kg en wil graag spieren kweken (eerst afvallen).
Volgens een fitness expert heb ik een raar lichaam, hij zij dat ik breed ben gebouwt,veel spoieren hebt maar omdat ik te veel vet eet ik het niet kan zien
dus even ter zaken, ik wil in zo'n kort mogelijke tijd zo snel mogelijk afvallen.
dus een goed voedings schema, + 3x in de week een uur hardlopen.
+ 2 x in de week ropeskipping.
ik wil graag m'n six pack kunnen zien,en een "slank" goed gevoel in m'n vel zitten( getaileerde overhemden etc.).
hoelang gaat dit duren,hebben hjullie tips, hebben jullie een kant en klaar schema?
Bedankt
Eduard
Ik ben Eduard ik ben 14 jaar, weeg 73Kg en wil graag spieren kweken (eerst afvallen).
Volgens een fitness expert heb ik een raar lichaam, hij zij dat ik breed ben gebouwt,veel spoieren hebt maar omdat ik te veel vet eet ik het niet kan zien
dus even ter zaken, ik wil in zo'n kort mogelijke tijd zo snel mogelijk afvallen.
dus een goed voedings schema, + 3x in de week een uur hardlopen.
+ 2 x in de week ropeskipping.
ik wil graag m'n six pack kunnen zien,en een "slank" goed gevoel in m'n vel zitten( getaileerde overhemden etc.).
hoelang gaat dit duren,hebben hjullie tips, hebben jullie een kant en klaar schema?
Bedankt
Eduard

zo zien we er hier allemaal uit in de bulk
dus raar is het niet.
dus gewoon 3x in de week fitness school,schema'tje maken, goed normaal eten, veel eiwtitten en dan heb ik in de zomer een vet precentage van ongeveer 10%? ik gok maar wat wat is een "beetje-sixpack" precenntage?