Fitness Seller

Snel buikvet aanzetten

Yep, en ik vraag om raad. Maar dat moet ik van jou blijkbaar niet verwachten.

Ik zie gewoon dat ik gestaag bijkom, maar naar mijn mening te veel in vet..

Je hebt een antwoord van me gehad ... als dat je niet bevalt ... jammer dan.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 19:31 ----------

En die meekte is gewoon een typfout via men phone. Muggezifter...

mijn eventueel af te korten tot m'n

(en het is typefout en muggenzifter;))

Je noemt specifiek vet op je buik. Ik meen dat je daar niet specifiek wat aan kunt doen en dat het genetisch is aangelegd, waar zich bij een individu het vet opgeslagen wordt.

Maar om kort te zijn, en hetgeen wat reeds gepost is: Je eet te veel voor wat je verbrand. Je zult wat kcal moeten schrappen. Misschien de bambix in de avond..

• Topic Starter Topic Starter
Je noemt specifiek vet op je buik. Ik meen dat je daar niet specifiek wat aan kunt doen en dat het genetisch is aangelegd, waar zich bij een individu het vet opgeslagen wordt.

Maar om kort te zijn, en hetgeen wat reeds gepost is: Je eet te veel voor wat je verbrand. Je zult wat kcal moeten schrappen. Misschien de bambix in de avond..

Ok bedankt voor de tip!
Ik ga beginnen met het fruit te schrappen omdat dit ook suikers zijn. En als dat niet helpt ga ik de bambix schrappen na de training. Dit wil wel zeggen dat ik geen carbs meer eet na de training, kan dit kwaad?

Beter is het inderdaad als je wat kh's hebt na de training. Glycogeen in je spieren is laag als je zware training hebt gehad. Dat moet je aanvullen. Ik neem vaak een whey shake + appel. Timing van je eten is vooral belangrijk. Kh's liefst zoveel mogelijk vroeg op de dag.

Terug
Naar boven