MuscleMeat

snel vet aanzetten zelfs met laag kcal

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Heey ik word gek van het feit dat ik snel vet aanzet

Heb in de zomer gecut tot 10.5% en ben na de zomer een clean bulk begonnen.
Heb mijn voeding rustig en wekelijks omhoog gebracht maar toch loop ik weer rond met een behoorlijke buik en heupen.

En dat terwijl mijn voeding nog helemaal niet hoog licht

6uur whey shake 400ml melk 100g havermout 2sn brood pindakaas
9uur 150 g gekookte zilvervliesrijst met 150 g kip
1300 weer 150 g rijst 150g kip
1430 2sn brood pindakaas 300g magere kwark

1800 avondeten sla met kip of rijst pasta

Na training whey shake met water en voor het slapen 300g kwark

Stats 183 90 kilo schat 15%

Iemand die weet hoe dit kan??

Schildklier heb ik 2jr geleden laten prikken en was toen inorde

Sorry als het niet goed leesbaar is typ dit vanaf mijn gsm

Gr

reken uit hoeveel kcals je binnen krijgt, want volgens mij zit je toch redelijk hoog in kcals door pindakaas, boterhammen, havermout en melk.

Volgens mij weet je zelfs niet eens hoeveel kcals je binnen krijgt want je wil dat mensen je helpen maar je schrijft gewoon avondeten sla met kip of rijst pasta. Geen hoeveelheden, niks.

gozer het gaat er om dat je keihard je buik moet trainen en je heupen. ik zelf eet 6a7 keer per dag en ik hou der geen rekening mee met vet of eiwit en zo voorts .heb zelf nooit problemen gehad met mijn buik of dergelijke
het is gwn simpel Train KEIHARD TOT JE NEERVALT vind je het gek anders zou iedereen een bodybuilder zijn binnen paar maanden.

gozer het gaat er om dat je keihard je buik moet trainen en je heupen. ik zelf eet 6a7 keer per dag en ik hou der geen rekening mee met vet of eiwit en zo voorts .heb zelf nooit problemen gehad met mijn buik of dergelijke
het is gwn simpel Train KEIHARD TOT JE NEERVALT vind je het gek anders zou iedereen een bodybuilder zijn binnen paar maanden.

:roflol:

heupen trainen ja, dat zal het zijn :rolleyes:

En dit is 'juist'? Ja hoor, jezus wat een antwoord. Als je er zelf niets van kent, reageer dan ook niet please...

Terug
Naar boven