Fitness Seller

Snelle vraag over cardio training.

Dutch Batista

Novice
Waardering
0
Beste iedereen,

ten eerste wil ik even zeggen dat ik het heel cool vind bij dit forum te zitten. Kan er veel leren over verschillende trainingen, voeding en noem maar op.

ik doe nu ongeveer 4 jaar kracht training, en het gaat geweldig, ik heb het echter verkeerd aangepakt in het begin, waardoor ik nu eigenlijk de massa heb, maar ook (te) veel vet.
Mijn eigenlijke vraag is: ik heb veel gelezen over peripheral heart action.

Een methode die de gehele lichaam aanpakt en zodoende vet eraf brandt.
wat ik echter niet kan vinden is: hoe doe je dat? wat is de beste manier, de beste duur?

zou iemand mij daar mee kunnen helpen?

Vincent

Laatst bewerkt:
"Vint?" Dat is de ergste werk-woordspelling fout die ik heb gezien tot nu toe. Niet dat ik een spellingwonder ben.

• Topic Starter Topic Starter
"Vint?" Dat is de ergste werk-woordspelling fout die ik heb gezien tot nu toe. Niet dat ik een spellingwonder ben.

mwah zo staan er nog wel meer in maarre, dacht dat het een bodybuild forum was en geen nederlands examen hahaha:D:cool:

maar bij deze de goede versie:d hahaha

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dank je wel man, hier kan ik op zich wel wat mee:d

Beste iedereen,

ten eerste wil ik even zeggen dat ik het heel cool vind bij dit forum te zitten. Kan er veel leren over verschillende trainingen, voeding en noem maar op.

ik doe nu ongeveer 4 jaar kracht training, en het gaat geweldig, ik heb het echter verkeerd aangepakt in het begin, waardoor ik nu eigenlijk de massa heb, maar ook (te) veel vet.
Mijn eigenlijke vraag is: ik heb veel gelezen over peripheral heart action.

Een methode die de gehele lichaam aanpakt en zodoende vet eraf brandt.
wat ik echter niet kan vinden is: hoe doe je dat? wat is de beste manier, de beste duur?

zou iemand mij daar mee kunnen helpen?

Vincent

Als je je spiermassa wil blijven behouden zou ik tog je krachttraining blijven doen.
Om te beginnen moet je zorgen dat je meer calorieën verbruikt dan dat je er binnenspeelt.
Wat je als kleine extra's kan doen is meer je fiets nemen (bv voor naart werk te gaan).

En buiten je krachttraining 2 cardiotrainingen/ week inlassen en op je voeding letten (-> niet dieeten maar gewoon gezond eten)
VB van cardiotraining: op een zondagvoormiddag met vrienden een MTB parcours doen, deze vind je meestal op de site van je gemeente, anders vind je ze wel bij een fietsersclub uit je regio.

Lopen/Joggen ook, idem voor de parcours. In bossen en weilandschappen is het het meest aangenaam om te gaan lopen.

MVG jonas

Je schoenen zijn het belangrijkste tijdens het hardlopen.
Ook de manier van lopen is belangrijk om blessure's te voorkomen ;)

Terug
Naar boven