XXL Nutrition

Sneller vet verlies door cardio?

Jaryzz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
25%
Verlies je sneller vet door meer te eten en cardio erbij te gaan doen,

of maakt het niks uit dat je wat minder eet en alleen krachttraining doet?

Ik snap de voordelen van cardio wel, verbeterde uithoudingsvermogen enzo, maar ik bedoel alleen de snelheid van het verliezen van vet??

Maakt niks uit

Verlies je sneller vet door meer te eten en cardio erbij te gaan doen, of maakt het niks uit dat je wat minder eet en alleen krachttraining doet? Ik snap de voordelen van cardio wel, verbeterde uithoudingsvermogen enzo, maar ik bedoel alleen de snelheid van het verliezen van vet??

Dit klinkt alsof je liever lui dan moe bent.

Lees de sticky "Cutten, hoe begin ik" eens door. Daarin staat een goede uitleg hoe je (snel) vet verliest en je spieren behoud.

of je nou 500 kcal tekort creert door cardio of door minder te eten maakt niet uit.

If You are using machine to lose weight then these are most effective machines to do workout with them

1. Treadmill
2. Group cycling bike
3. Indo-Row Rowing Machine
4. StepMill by Stairmaster
5. Elliptical Machines and Stair Steppers

Door cardio verlies je 10x sneller vet. wetenschappelijk bewezen op apen in de ruimte door NASA.

Door de cardio versnel je het metabolisme. Dus ja het maakt een verschil.

Met cardio erbij kun je een groot kcal tekort maken en toch nog eten, of een nog groter tekort maken dan alleen met minder eten.

Ik zie veel mensen de sportschool binnen lopen en meteen beginnen met cardio, vervolgens krachttraining. Mijn ervaring is dat dit verkeerd om is. Het wordt vaak gezien als "warming up". Onzin!

Begin altijd eerst met krachttraining zodat suikers en andere stoffen worden verbrand. Nadat deze zijn verbrand zal er pas vet worden verbrand. Met deze volgorde zal jou vet verbranding optimaler zijn.

Ik zie veel mensen de sportschool binnen lopen en meteen beginnen met cardio, vervolgens krachttraining. Mijn ervaring is dat dit verkeerd om is. Het wordt vaak gezien als "warming up". Onzin!

Begin altijd eerst met krachttraining zodat suikers en andere stoffen worden verbrand. Nadat deze zijn verbrand zal er pas vet worden verbrand. Met deze volgorde zal jou vet verbranding optimaler zijn.

als je het idd bij een warming up houd van 5-10 low intensity kan het geen kwaad hoor. intensief cardio van 20-30min mid/high wel na KT anders werkt t averechts.

Ik zou altijd kiezen voor cardio, boven kcal tekort met eten te creren.

1. ik houd van eten (veel:P)
2. conditie
3. na cardio blijf je de komende uren/dagen sneller verbranden

Cardio sowieso beter dan tekort door middel minder eten.

Terug
Naar boven