MuscleMeat

Snowboarden

ik vertrek in februari voor 10 dagen sneeuwpret in Avoriaz!
kijk er naar uit.

Iemand ervaring met gear uit amerika te halen?

Nog maar een 4/5 weken ervaring geloof ik met snowboarden. Skiën doe ik al van mijn 6 jaar, ook skimonitor bij het onafhankelijk ziekenfonds. Enkel ga ik nu dit jaar snowboarden met een kameraad, is al 3 jaar geleden ofzo. :)

Freestyler hier! :) (snowboard)

Gear: Burton twin 157, burton missions en Burton boxer boots

Snowboard vanaf mijn 10e. :P Kan het wel goed maar trucjes ben ik niet zo goed in. Off piste vind ik wel leuk altijd :)

• Topic Starter Topic Starter
Iemand nog tips / tricks voor een beginnend boarder? Sturen gaat nu redelijk , remmen ook , 180's en wheelies gaan ook redelijk.

Dit jaar ga ik ook terug snowboarden, maar is ook al enkele jaartjes geleden.
Ik ging ook wel altijd met de mutaliteit, dus een soort van kamp.

Weet nog enkele jaartjes terug dat we met de groep naar beneden gingen en ik zelf off piste ging tussen de bomen. Vast te komen zitten, hebben ze beneden een half uur op me moeten wachten. Eerst lachten ze erom. Vervolgens gaan we weer na beneden en dacht ik dat ik nu wel wist welke weg ik moest pakken en niet vast te zou komen zitten. Zelfde gebeurde. Dan is het nog eens gebeurt en waren ze echt boos want zijn ze me moeten komen halen omdat ik in een soort ravijn gevallen was, niet diep, maar ze hebben me wel naar het ziekenhuis moeten doen :roflol: :p

Ik heb tot nu toe alleen nog maar in de koelkasten van snowworld geoefend :D Vanavond weer :)

ik ben een ongekend getallenteerde snowboarder. ik heb in één dag leren snowboarden! ik ben best wel trots op deze prestatie die ik mezelf neer heb laten zetten zonder enige vorm van tegenstribbeling.

Iedereen kan in 1 dag leren snowboarden, het is namelijk ontzettend simpel.

Volgende maand ga ik weer een weekje richting de pistes. Hoop dat de sneeuw en het weer goed zijn want er gaat niets boven off-piste.

Ja 9 dec vail colorado :P

In januari 6 dagen van 's morgends tot 's avonds op de piste.

Volgend jaar op wintersport. Wat zijn een beetje leuke gebieden voor beginners die ook betaalbaar zijn?

Altijd lekker snowboarden, dit jaar nog geen plannen.. Gasten met wie k normaal ga gaan niet.

1x gedaan, tel ik ook mee?

ik ben een ongekend getallenteerde snowboarder. ik heb in één dag leren snowboarden! ik ben best wel trots op deze prestatie die ik mezelf neer heb laten zetten zonder enige vorm van tegenstribbeling.
Is ook niet echt moeilijk..

Ik kon na 1 dag al methods op kleine schansjes.

Terug
Naar boven