MuscleMeat

Snowboarden

Eind april nog een paar dagen Stubaier Gletscher in Oostenrijk. Hopen op mooi weer, het kan daar echt bizar mistig worden waardoor het levensgevaarlijk wordt.

laatst naar bottrop geweest, zeker geen aanrader... het is misschien goedkoop maar die piste ben je zo af en de rit naar boven duurt kk lang. Gelukkig had ik scheit en sprong elke keer over hekje heen maar dan nog duurde het zeker 10 min voordat je boven was.

Zo het begint weer wintersport tijd te worden. Ik ga week 2 weer naar frankrijk. 2 huisjes geboekt

Jelly

• Topic Starter Topic Starter
Hier geen wintersport deze winter :( Kan ivm opleiding namelijk niet eens een week aaneengesloten weg :janken:

Hier geen wintersport deze winter :( Kan ivm opleiding namelijk niet eens een week aaneengesloten weg :janken:

gvd k*t man. Ik kan echt niet meer wachten. Hoop dat het snel winter word dan kan ik weer ff dagjes naar winterberg karren.

Ik ook niet.. :janken: Ik hoef niet eens naar school, maar ze hebben me nu maar ingepland op het werk omdat ze wisten dat ik geen les heb op school. Wel lesvrij, maar geen roostervrij. FML

Ik heb sinds een paar maanden wel een eigen snowboard! Ik woon vlakbij Montana Snowcenter en de moeder van een vriend van mij werkt daar, dus wij kunnen voor 8 euro per uur snowboarden. Echt ideaal! :)

vorig weekend in landal winterberg gezeten. Zaterdag was echt perfect, aardig wat vers en heerlijk rustig. zondag begon het na 1 uur te regenen. Al met al wel lekker geboard. Nu nog een kleine 3 weken wachten en dan weer voor een week naar frankrijk.

Terug
Naar boven