apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Skateboard ervaring

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skateboard ervaring

Volgend jaar op wintersport. Wat zijn een beetje leuke gebieden voor beginners die ook betaalbaar zijn?

Net terug van Valloire, gebied is niet zo groot. Weinig Apres Ski, slecht onderhouden pistes, off-piste eerste dagen zalig en naar het einde toe gruwelijk saai door gebrek aan sneeuw. Geen aanrader dus![]()
Winterberg is wel lekker als je nog niet zo heel lang board.
Ik heb door die k*t winterspelen echt zin om NU nog een keer te gaan.
Ja ik ben al eens eerder een weekend daar geweest, en toen had ik eigenlijk gezworen om nooit meer terug te gaan. Was echt wel een leuk weekend daar niet van, maar als ik ga, dan ga ik ook wel echt om kilometers te maken.
Naja, ik ben daarna een week in Frankrijk geweest in een 250km piste gebied, dat was toch wel aangenaam. Dan heb je teminste afdalingen waar je echt ff kan blazen. Naja, ik heb er iig wel weer vet zin in.

Ja precies. Het blijft natuurlijk het vetste om gewoon 20 a 30 minuten lang naar beneden te blijven knallen. Van gletsjer tot dal. Zeker als je een maatje hebt, die even baas is als jij.
Ik smste gisteren nog een maat van me dat ik zo'n zin had om weer te gaan. Heb net weer gesmst dat we misschien wel een lang weekendje winterberg kunnen doen. Gewoon **** it. En het gaat waarschijnlijk nog door ook
Dank je wel Rob. Dat wordt weer krom liggen om de huur te betalen komende maand.