Fitness Seller

Snowboarden

was weer een gruwlijke vakantie :D
behoorlijk hard op m`n plaat gegaan de 3e dag, heb nu nog last een stijve nek :|

foto`s van mijn val :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit jaar in Ischgl gezeten
echt mooie pistes daar.
En de aprés ski was er zalig!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil dit naar Oostenrijk op wintersport voor een week , anderhalve week. Bezigheden zijn snowboarden en apres skiën.

Iemand advies of ervaringen die het delen waard zijn?

@ Adhoc

Ik ging altijd naar Fiss dat ligt bij Serfaus daarzo heet Tirol volgens mij ;)

Veel en mooie pistes, apres ski weet ik eigelijk niet was daar voor het laatst toen ik 14 was

Ik ga komend jaar naar Saalbach.

Yep ga meestal 2x per jaar snowboarden :) !

...

Laatst bewerkt:
Over een paar dagen naar Val Thorens in Frankrijk, ben benieuwd wat het gaat worden!

Nog handige tips voor op of buiten de piste?

Met kerst ben ik 2,5 week naar Oostenrijk geweest, begin maart ga ik nog een keer naar Oostenrijk.. Dan helaas maar 10 dagen. Snowboarden offcourse!

Einde van deze week ga ik op wintersport:D

Heb der al zin in, van de week me snowboard maar ff inwaxen:D

Walkietalkie's? :p Laat ff weten hoe het was!

Vertrek naar VT begin maart :)

Can't wait!

Val thoran is wel leuk om heen te gaan! Ben der vorig jaar geweest vanaf 1 jan.
Je kan der leuk snowboarden en savonds kan je der wel leuk apresskieen in de Veronica bar en Malaysia (ondergrondse ''discotheek'')
In die periode waren er wel veel Engelse, gekke lui dat! ;)

In Februari naar Saalbach. Hoop dat het wat is. Ik hoop nog naar Val Thorens te kunnen in maart of april, maar het is afwachten of het budget dat toelaat.

In Februari naar Saalbach. Hoop dat het wat is. Ik hoop nog naar Val Thorens te kunnen in maart of april, maar het is afwachten of het budget dat toelaat.

In April met Dutchweek is het wel Super gezellig daarzo. Moet je er wel van houden om in je vakantie veel Nederlanders tegen te komen!;)

Vanavond vertrek ik richting Duitsland naar de Gei*kopf, Even een weekje Snowboarden:rolleyes:

Kga 28e naar Solden..

alleen volgens mij dooit het keihard, wel jammer :(

Jammer, op mijn bestemming ligt net niet voldoende sneeuw dat de pistes open gaan. Balen dit zeg.:(
Maandag verwachten ze temperaturen onder nul en mogelijk sneeuw.
Gelukkig hebben ze veel faciliteiten die ik gratis mag gebruiken, zwembad, sauna, fitnes ruimte en een pc met internet om de Dbb site in de gaten te houden.:o

Jammer, op mijn bestemming ligt net niet voldoende sneeuw dat de pistes open gaan. Balen dit zeg.:(
Maandag verwachten ze temperaturen onder nul en mogelijk sneeuw.
Gelukkig hebben ze veel faciliteiten die ik gratis mag gebruiken, zwembad, sauna, fitnes ruimte en een pc met internet om de Dbb site in de gaten te houden.:o

Echt klote dit!

collega van me is net terug uit oostenrijk (zillertal) en was daar maar een smerige pap bende.......

ik ga donderdag avond tot zondag avond even met het vliegtuig naar tjechie (spindleruv) met wat collega's. Neem iig mijn funblades mee en misschien nog een dagje boarden. Weer ziet er op zich prima uit daar. ligt nu nog 70cm en ook in het dal meer dan genoeg.

ga over 3 weken ook nog met familie een lang weekend naar winterberg. Met oud en nieuw komend jaar is er ook al geboekt. Een week naar kaprun/ zell am see oostenrijk. Genoeg wintersport op de agenda

collega van me is net terug uit oostenrijk (zillertal) en was daar maar een smerige pap bende.......

ik ga donderdag avond tot zondag avond even met het vliegtuig naar tjechie (spindleruv) met wat collega's. Neem iig mijn funblades mee en misschien nog een dagje boarden. Weer ziet er op zich prima uit daar. ligt nu nog 70cm en ook in het dal meer dan genoeg.

ga over 3 weken ook nog met familie een lang weekend naar winterberg. Met oud en nieuw komend jaar is er ook al geboekt. Een week naar kaprun/ zell am see oostenrijk. Genoeg wintersport op de agenda

Momenteel zit ik dicht bij de tjechiesche grens. Maar er is in tijden al geen goeie sneeuw gevallen.
Vandaag een piste in de buurt opgezocht maar de zachte sneeuw is veranderd is kleine stukjes ijs. Echt flink balen dit. Je board gaat zo ook echt naar de klote.
maargoed zit niks anders op dan het beste er van te maken en hopen op een beetje sneeuw.

Terug
Naar boven