SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gisteren voor de tweede keer (ooit) geboard in Botrop indoor skicenter. Hartstikke tof maar begint te vervelen daar. Deze kerstvakantie voor het eerst op skivakantie, super veel zin in. Ik heb nu echt enorme spierpijn in mijn voorste schouder koppen en traps van het snowboarden. Trekt ongetwijfeld wel weer weg maar ik vind het heel apart.
Waarschijnlijk sta je veel te gespannen op je board, waardoor je rug gaat bollen, schouders naar voren gaan staan en je traps aanspannen. Onthoud dat je in je schoenen moet zakken. Bovenlichaam ontspannen.
Waarschijnlijk sta je veel te gespannen op je board, waardoor je rug gaat bollen, schouders naar voren gaan staan en je traps aanspannen. Onthoud dat je in je schoenen moet zakken. Bovenlichaam ontspannen.
Nog 4,5 week!!! Er ligt iig meer dan genoeg sneeuw in de franse alpen. Meer dan een meter en er gaat komende dagen nog veel meer vallen daar.
Ga volgende week misschien nog ff naar snowworld

Waar woon je ergens? Want voor mij is dat toch wel dik 3 uur rijden. Niet echt leuk om voor 1 dag op en neer te gaan.![]()