XXL Nutrition

Snowboarden

Lijkt me ook niet hoor maar wil graag m'n techniek verbeteren, heb nu nog te vaak dat ik onnodig onderuit ga

Gisteren voor de tweede keer (ooit) geboard in Botrop indoor skicenter. Hartstikke tof maar begint te vervelen daar. Deze kerstvakantie voor het eerst op skivakantie, super veel zin in. Ik heb nu echt enorme spierpijn in mijn voorste schouder koppen en traps van het snowboarden. Trekt ongetwijfeld wel weer weg maar ik vind het heel apart.

Gisteren voor de tweede keer (ooit) geboard in Botrop indoor skicenter. Hartstikke tof maar begint te vervelen daar. Deze kerstvakantie voor het eerst op skivakantie, super veel zin in. Ik heb nu echt enorme spierpijn in mijn voorste schouder koppen en traps van het snowboarden. Trekt ongetwijfeld wel weer weg maar ik vind het heel apart.

Waarschijnlijk sta je veel te gespannen op je board, waardoor je rug gaat bollen, schouders naar voren gaan staan en je traps aanspannen. Onthoud dat je in je schoenen moet zakken. Bovenlichaam ontspannen.

Waarschijnlijk sta je veel te gespannen op je board, waardoor je rug gaat bollen, schouders naar voren gaan staan en je traps aanspannen. Onthoud dat je in je schoenen moet zakken. Bovenlichaam ontspannen.

Zou het wel eens kunnen zijn. Techniek is echt nog waardeloos. In de kerstvakantie maar les.

idd.

Heeft trouwens vandaag al lekker gesneeuwd in de alpen. Hoop dat het koud genoeg blijft zodat we iig een goede basis hebben.

Woah, ik heb ook weer zo'n zin om te boarden.

Hier nog éé'n. Hnngg mag in maart pas.

gvd nog een kleine 7 weken wachten......hoop dat het over niet al te lange tijd vet gaat sneeuwen in winterberg, kan ik daar nog ff een dagje heen.

Mijn wintersportplannen staan nog niet echt vast. Ws in de carnavalsvakantie ff een paar dagen naar winterberg en ergens in april een weekje wintersport nog.

Trouwens, als je nog een leuk snowboard forum zoekt: www.ultimate-snowboarding.com. Alleen laadt de site niet echt snel, verder is het tof. Ben er ook moderator.

paar keer gedaan, indoor + winterberg.. ga binnenkort weer indoor ****ing veel zin in :clown:

en altijd lekker schranzen erna

Ik ga zondag boarden in Skidome Rucphen! Iemand van DBB toevallig ook aanwezig?

Ik wacht niet meer tot maart/april. Mij teveel zon en te weinig sneeuw. Komend jaar denk ik maar eens rond Februari een weekje pakken ofzo.

Binnenkort eens naar de ardennen rijden denk ik.
Niet echt grote pistes, ook niet stijl, maar perfect om je springtechniek te oefenen bvb.
Kleine piste = veel runs = vaak dezelfde jump.

is ook maar uurtje rijden van waar ik woon dusjah

Nog 4,5 week!!! Er ligt iig meer dan genoeg sneeuw in de franse alpen. Meer dan een meter en er gaat komende dagen nog veel meer vallen daar.

Ga volgende week misschien nog ff naar snowworld

• Topic Starter Topic Starter
Nog 4,5 week!!! Er ligt iig meer dan genoeg sneeuw in de franse alpen. Meer dan een meter en er gaat komende dagen nog veel meer vallen daar.

Ga volgende week misschien nog ff naar snowworld

Ik las de weersberichten met de foto's...aaaaaaaaaaaaah baal dat wij niet gaan dit jaar!

Ach januari 2014 gaan we weer twee weken Val Tho! :cool:

afgelopen woensdag ff een dagje op en neer gereden naar winterberg. Heerlijke dag gehad. Was alweer 2 jaar terug dat ik daar voor het laatste geweest was maar wat een verbeteringen weer. Vrijwel overal stoeltjes liften nu en weer een paar prachtige nieuwe pistes. Lag nog zeker 50cm sneeuw en het was rond 0 graden dus prima condities.

Nu nog 2 weken wachten en dan op naar frankrijk!!!

Waar woon je ergens? Want voor mij is dat toch wel dik 3 uur rijden. Niet echt leuk om voor 1 dag op en neer te gaan. :P

Waar woon je ergens? Want voor mij is dat toch wel dik 3 uur rijden. Niet echt leuk om voor 1 dag op en neer te gaan. :P

nieuwegein. 308km enkele reis. Gewoon vol gas en rond 6 uur vertrekken. Dan sta je tussen half 10 en 10 echt wel op de piste. om half 5 laatste lift pakken en weer vol gas naar huis. Lig je om 21h weer op de bank. Gaat prima. Voordeel voor mij is dat ik een auto van de zaak met tankpas heb en ik heb mijn eigen snowboard materiaal. Zo'n dag kost me dus maar 28euro voor een dag pas.......avondje indoor kost me meer :D

Allemaal vrienden gaan op wintersport, ene na de andere foto met wit besneeuwde bergen verschijnt op whatsapp en ik lig thuis op de bank. Dammnnn jaloers.

Terug
Naar boven