AndroidHealthClinic

Snowboarden

Ben vandaag wezen snowboarden in SnowBase in Terneuzen (NL).
Waardeloze indoor piste. Halfuur wachten eer je boven bent, 5 seconden (srs) en je bent weer beneden (repeat)

Toch maar proberen om nog eens op reis te gaan in de paasvakantie :D

jazeker, heb al aardig wat spullen daar besteld en is allemaal prima en snel geleverd. Ook krijg je snel antwoord op emails met vragen.

Thx voor de aanbeveling, leveren idd toch wel redelijk snel en alles was volledig, goede service enzo.
echt vet ding!

toffe sport, dure hobby:

zijn er mensen die sites weten waar je een beetje goedkoop gear kan bestellen?

Aight, ik wist helemaal niet dat hier een topic van was!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben de linkse!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben de voorste!

In februari 2013 ga ik hopelijk naar Whistler Blackcomb, Canada!

zo het word weer begint alweer een beetje om te slaan!!! Tijd voor wintsport. Zijn er mensen die al geboekt hebben?

Ik zal sowieso weer 4 dagen met collega's naar spindleruv gaan. Verder nog een week ergens anders heen. Weet alleen nog niet waar.

Is het goed snowboarden daar? Ik was er in de zomer toevallig. Dat was minder, veel regen. :+

Is het goed snowboarden daar? Ik was er in de zomer toevallig. Dat was minder, veel regen. :+

voor een lang weekend is het erg leuk, zeker icm de nodige apreski. Maar je moet er niet een week zitten of je moet beginner zijn.

Het is iig zonder twijfel de nummer 1 locatie van Tjechie. Je kan overal komen met stoeltjes liften......en aardig lange afdalingen ook. Ik kom er nu al een paar jaar achter elkaar eind januari begin februari en telkens minimaal 1,5 meter sneeuw gehad. Dus dat zit ook wel goed.

Ze hebben er iig ook een lekkere schans en een aardige halfpipe

15wxiiu.jpg

Laatst bewerkt:
Chatel / Port du Soleil laatste week van december!

2e keer ooit op de ski's !

gvd kan nu al niet meer wachten.........en ik moet nog 3 maanden wachten.....moet binnenkort maar weer ff indoor wat gaan kloten

ga week 2 low budget naar la joue du loup (frankrijk). Ben er al eens geweest 4 jaar terug en moet zeggen prijs kwaliteit is het super daar!!!

nieuwe snowboard spullen

schoenen en bindingen zijn nieuw board zgan. Nieuw is niet aan mij besteed. Rag een board binnen 2 jaar totaal op.

eu2ftk.jpg

30202ur.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Dit jaar geen sneeuw plezier buiten Nederland :treuren:

Voor mij ook volgend jaar februari pas weer sneeuwpret. Kijk wel weer uit naar het moment dat ik met een lekker muziekje in mn oren door de poedersneeuw kan raggen. Dat zijn echt zulke fantastische momenten :heart:

Nope, moet ik wel ooit nog eens gaan doen

Laatste tijd is het gewoon zo moeilijk al je vrienden te engageren, en ervoor te zorgen dat iedereen op het zelfde moment een weekje vakantie kan nemen.

Als student was dit heel wat makkelijker.

Chatel / Port du Soleil laatste week van december!

2e keer ooit op de ski's !

goed skigebied, ben er ook al geweest!

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 21:24 ----------

Laatste tijd is het gewoon zo moeilijk al je vrienden te engageren, en ervoor te zorgen dat iedereen op het zelfde moment een weekje vakantie kan nemen.

Als student was dit heel wat makkelijker.

volledig mee akkoord!
lesvrije week nemen, doe ik ook ;)

Leuk! Ik zie nu pas dat hier een topic over is!

Week 3 (dan pas helaas) weer naar Flachau in Oostenrijk!
Volgende week voor t eerst op een indoor band boarden
Ben benieuwd hoe dat is, iemand ervaring mee?

Groetjes

Waarom niet naar een indoor hal met echt nepsneeuw ipv op een band?

Heb me laten vertellen dat zo'n band-baan erg goed is voor je techniek en je staat niet de helft van de tijd in een lift.

Dat eerste kan ik wel geloven ja, heb er nog nooit opgestaan en dat laatste is zeker zo. Maar het lijkt me niet zo leuk als in echte sneeuw.

Terug
Naar boven