Fitness Seller

Snurken

• Topic Starter Topic Starter
in het nederlands graag??

D.W.

Je was toch even gestopt met kuren.....omdat er een kleine moest komen ?
Of is die al op komst? :D

• Topic Starter Topic Starter
hahahha..aan niemand verder vertellen okay :)...Ben vorige week weer begonnen...maar het is nog niet raak gelukkig..:) Ik denk ik maak even gebruik van de situatie hahah..(ik schaam me best:) lol

D.W.

ik wou dat ik kon slapen doe geen oog dicht 2 uurtjes en dan weer klaar wakker ...

Hé toevallig.

Ik heb er volgens mijn vriendin ook de laatste tijd wat meer last van (zelf heb ik er geen last van maar dat terzijde :p ).

Ik heb het nog niet in verband gebracht met m'n kuur. Kijken of het na m'n kuur weer minder wordt.

Grappig.

Zolang je nog niet praat in je slaap valt het allemaal wel mee ;) Welk middeltje is dat eigenlijk dat je bij de apotheek kan halen?

Ik las s dat door AS gebruik je snachts adempauzes kunt krijgen, en dat je daardoor gaat snurken. Kan geen kwaad lijkt me...zolang die pauzes niet langer dan 5 minuten gaan duren :D

Ik zal s proberen te achterhalen waar ik dit gelezen heb en dan post ik de link wel.

Dboll zei:
Ik las s dat door AS gebruik je snachts adempauzes kunt krijgen, en dat je daardoor gaat snurken. Kan geen kwaad lijkt me...zolang die pauzes niet langer dan 5 minuten gaan duren :D

Ik zal s proberen te achterhalen waar ik dit gelezen heb en dan post ik de link wel.

Dat heb je op Ergogenics gelezen ... ging over Testosteron neemt je adem weg tijdens het slapen.

Ja klopt...scheelt me weer wat zoekwerk.
Thnxs

beste DW, ik ken het probleem ik heb het zelf ook,ik heb het zo erg dat ik zelf wakker van wordt.en het is nog erger als ik in de 4e week van mijn kuur zit. oplossing is naar de dokter,een kennis heb het ook gedaan en één nacht opgenomen in het ziekehuis en slaap nu met een mondkapje op.mijn oplossing is.één verdieping lager in een ander bed.

soulreaver zei:
Vertel mij wat, sinds 2 maanden woon ik samen, me halve interieur is weg, en elke keer nieuwe verassingen als ik iets zoek :D

Maar het heeft ook ze voordelen :whip: :D

Hoop wel dat jij degene bent die het meppen doet :D :whip:

dutch windmil zei:
Heren,

Ik zit ook weer lekker in mijn kuurtje nu, maar merk weer dat ik 's-nachts keihard lig te snurken. Mijn vrouwtje is hier natuurlijk niet blij mee. Heeft iemand van jullie hier ook altijd last van tijdens zijn kuur?..Zoja hebben jullie hier iets tegen?

D.W.

Dit komt doordat je lichaam gewoon veel meer vocht aan het vasthouden is. Hier hebben 9 van de 10 bodybuilders last van. Zodra je straks weer wat langer bezig bent of het overtollige vocht wordt minder zal ook het snurken minder erg worden. Succes en sterkte voor de dame in huis

vergeten te adememen in je slaap van testo...? had ik nog nooit van gehoord!
krijg je dan eigenlijk een soort slaap apneu van dus (vergeten ff te ademen in je slaap waardoor je snurkt of wakker wordt zonder dat je het beseft, en het zou best wel eens kunnen kloppen, vocht vasthouden waardoor keelholte en neusholtes wat vernauwen en dat zo dus veroorzaken), heb daar een lichte vorm van door een allergie die'k heb.

dit probleem lijkt me wel niet zo goed dan om verder te negeren in je kuur aangezien je een groot deel van je actieve slaap wegneemt door die slechte slaap van het snurken en het wakker worden erdoor...

voel je je minder uitgeslapen en al? minder fut als anders? dan zou'k toch eens naar dokter gaan om zoals hierboven al vermeld even te informeren of er tijdelijk niets aan te doen is!

greetz

tom-i: ben jij dat op die avatar? mooie vorderingen:p
jimbo: goed vertaald :thumbs:

ja, dat ben ik!

volop aan't cutten...ben wel wat spiermassa aan't verliezen :(

Wat moet je dan met die bak popcorn in je handen?? :D

Maar DW komt er nu helemaal geen kleine meer?
Of is ie zometeen een baby van 30 pond. :D

Genetics beetje beinvloeden op jonge leeftijd kan geen kwaad.

Terug
Naar boven