XXL Nutrition

S'ochtends trainen - onbijten, weight-gainer of niks eten ervoor?

Ontbijt is de belangrijkste maaltijd dus lijkt me duidelijk :) ff wachten tot je eten gezakt is en dan knallen

gewoon ontbijten, niet te zwaar op de maag.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de reacties, maar met s'ochtends trainen bdoel ik dus ook dat ik geen tijd heb om 2 uur ervoor te eten.

Dan moet je imo nog eerder opstaan. Je hebt geen keus. Zonder degelijk ontbijt is trainen zwaar zinloos. Trainen op alleen weightgainer raad ik je af. Probeer tenminste 2 maaltijden te fixen. Bv weightgainer of shake+brinta direct als je wakker naar binnen gieten nog voor je normale, deftige ontbijt.

Daar moet je nog wel op kunnen knallen.

Persoonlijk train ik niet lekker op minder dan 3 maaltijden. Daarom train ik meestal in middag of avond.

Wat bedoel je met trainen ? (KT, cardio, HIIT, ....)

Alsk ik zou gaan trainen zou ik 's ochtends veel carbs & eiwitten binnenspelen maarja dat ben ik.

Ik zou een stevig ontbijt pakken. 75g Brinta, 600ml melk, 25ml lijnzaadolie en 25g Whey. En als dat op is, nog gauw wat eieren in de pan gooien en die opeten met 4boterhammen. Dat een uurtje laten bekomen en dan kan je stevig knallen in de gym!

ligt eraan wat je doet, bulken of cutten. Als je wilt cardioen, kan je het het beste op lege maag doen. bij bulken gewoon goed vreten. in de avond al maken en dan snel eten.

's Ochtends trainen = wonderfulll...

Gewoone en brutaal onbijt eten en gaan met die banaan.

Terug
Naar boven