MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar ging dat met dat jochie die begon te schieten nou over dan? Moest ik hem kennen of is hij gewoon random?
Waar ging dat met dat jochie die begon te schieten nou over dan? Moest ik hem kennen of is hij gewoon random?
Was een gun die the sons en Nero hadden geleverd volgens mij
Weer een beste aflevering. Met het bier flesje in de mond, oeff pijnlijk om te kijken. Vraag me af of tick wordt gekilled of niet. Kan me het haast niet voorstelle. Waar is Bobby nou precies mee bezig? Krijg dat niet echt goed mee. Een eigen mc aan het oprichten?
Ik probeerde wat te vinden maar het is nog niet bekend of dit het laatste seizoen is. Aan het begin van seizoen 5 heeft de schrijver wel een contract voor mogelijk 3 jaar getekend wat zou duiden op mogelijk 7 seizoenen. Ook geeft de schrijver aan dat hij dan pas kijkt of het verhaal nog verder gaat of niet. Klinkt niet alsof dit het laatste seizoen is dus maar is nog afwachten.
Wat ik zo las, was het zelfs zo dat hij altijd al 7 seizoenen voor ogen had. Dus dat zal het ook wel minstens gaan worden.