AndroidHealthClinic

Sons Of Anarchy

Waar ging dat met dat jochie die begon te schieten nou over dan? Moest ik hem kennen of is hij gewoon random?

Heerlijk begin weer

Dan ligt het in ieder geval niet aan mij, dacht dat ik weer eens iets gemist had ofzo.

Oja, dat is de connectie. En dat jochie groette toch ook bikers toen hij zijn huis verliet? In het begin van de aflevering dacht ik dat dat Jacks vroeger was ofzo, in dat schrift te pennen.

Beetje een herhaling van zetten met vorige afleveringen vind ik. Niks echt vernieuwend, zat niet meer aan het beeldscherm gekluisterd wat ik een paar seizoenen geleden wel deed.

Goed begin, ben benieuwd naar de volgende ep.

Fuarrkkkk nieuwe EP, heb woensdag pas tijd om te kijke :(

Had Sons altijd een beetje gekeken, nooit gevolgd. Nu de eerste 5 seizoenen gedownload, ben halverwege seizoen 2. Wat een gruwelijke serie zeg :D

Moet ik downloaden!

Weer een beste aflevering. Met het bier flesje in de mond, oeff pijnlijk om te kijken. Vraag me af of tick wordt gekilled of niet. Kan me het haast niet voorstelle. Waar is Bobby nou precies mee bezig? Krijg dat niet echt goed mee. Een eigen mc aan het oprichten?

Weer een beste aflevering. Met het bier flesje in de mond, oeff pijnlijk om te kijken. Vraag me af of tick wordt gekilled of niet. Kan me het haast niet voorstelle. Waar is Bobby nou precies mee bezig? Krijg dat niet echt goed mee. Een eigen mc aan het oprichten?

Tig gaat echt wel dood, past ook helemaal bij deze serie, denk maar aan Ope. En Bobby is inderdaad bezig met een eigen charter.

Dan moet dit wel het laatste seizoen zijn

Ik probeerde wat te vinden maar het is nog niet bekend of dit het laatste seizoen is. Aan het begin van seizoen 5 heeft de schrijver wel een contract voor mogelijk 3 jaar getekend wat zou duiden op mogelijk 7 seizoenen. Ook geeft de schrijver aan dat hij dan pas kijkt of het verhaal nog verder gaat of niet. Klinkt niet alsof dit het laatste seizoen is dus maar is nog afwachten.

Ik probeerde wat te vinden maar het is nog niet bekend of dit het laatste seizoen is. Aan het begin van seizoen 5 heeft de schrijver wel een contract voor mogelijk 3 jaar getekend wat zou duiden op mogelijk 7 seizoenen. Ook geeft de schrijver aan dat hij dan pas kijkt of het verhaal nog verder gaat of niet. Klinkt niet alsof dit het laatste seizoen is dus maar is nog afwachten.

Wat ik zo las, was het zelfs zo dat hij altijd al 7 seizoenen voor ogen had. Dus dat zal het ook wel minstens gaan worden.

Wat ik zo las, was het zelfs zo dat hij altijd al 7 seizoenen voor ogen had. Dus dat zal het ook wel minstens gaan worden.

Zou zomaar kunnen. Als je terugkijkt zijn er vaak genoeg hele nieuwe verhaallijnen verzonnen dus het kan prima doorgaan. Het vorige seizoen vond ik ook 1 vd beste dus het is niet zoals met Dexter waar het alsmaar k*tter wordt.

Terug
Naar boven