Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een k*twijf, ze had nooit met Jacks moeten gaan als ze er nu zo over denkt. Wel bullshit dat geen enkele dokter doorheeft dat ze gewoon een zakje bloed op haar lichaam had geplakt trouwens.
Tara is vervelend, ze wist voor ze kinderen kreeg met Jax in welke omgeving die kinderen zouden komen. Ook goeie timing, net wanneer ze legit gaan komt ze af met al deze emotionele bullshit. Met haar 40+ bomma kapsel.
Ze ging er vanuit dat zij nog enige invloed had in de opvoeding van die kinderen, daarom koos ze ervoor. Echter door jax' homofiele clubje vliegt ze de cel in en blijven ze nu leuk achter bij die psychologische deathtrap genaamd gemma.
Wees blij dat ze geen murder-suicide doet.
"I love my club blablabla" bij die rico zaak, jezus wat een faggy gewauwel was dat.Wanneer doen ze coïtusuele dingen met elkaar of andere mannen?
Enige phaggot dingen dat ik gezien heb was die Tig die interesse heeft in die tranny en otto die gebuttraped wordt maar die was al uit de club en tegen eigen wil.
Gejank? Waar zie jij gejank? Zij vindt de situatie onacceptabel en weet dat ze op geen hulp van jax moet rekenen om er iets aan te veranderen. Sterker nog, jax zou haar hoogstwss tegenwerken.Ik hoop dat ze gewoon suicide doet, zijn we van haar self-righteous gejank af. Ze wist waaraan ze begon, janken achteraf is gemakkelijk.
"I love my club blablabla" bij die rico zaak, jezus wat een faggy gewauwel was dat.
Gejank? Waar zie jij gejank? Zij vindt de situatie onacceptabel en weet dat ze op geen hulp van jax moet rekenen om er iets aan te veranderen. Sterker nog, jax zou haar hoogstwss tegenwerken.
Daarom doet ze wat ze moet doen om alle obstakels op te ruimen en het resultaat te krijgen wat ze wil. Zwaar respect voor dat niveau van manipulatie, is bijna even epic als jax' manipulatie van dat hele gebeuren met pope.
Je weet wel wat ik bedoel. Zoniet, haar gedrag en acties. Zelfs haar gezichtsuitdrukking, met haar eewige sad face omdat ze rol van de 'good guy' speelt in de ogen van huismoeders.is idd wel irritant as phuck, maar haar acties zijn gerechtvaardigd.Je weet wel wat ik bedoel. Zoniet, haar gedrag en acties. Zelfs haar gezichtsuitdrukking, met haar eewige sad face omdat ze rol van de 'good guy' speelt in de ogen van huismoeders.
meh, is een non-argument. In seizoen 1 waren de sons de baas van charming en was alles nagenoeg compleet stabiel, zowel intern als extern, afgezien van enkele turfwars met de mayans en niners. In die situatie koos ze een leven met jax.Wat had ze verwacht dan? Dat Jax z'n 'clubje' gewoon zou verlaten waar z'n vader in zat en hij in opgegroeid is omdat zij het vroeg omdat ze het niet meer veilig vindt?(wat het nooit was)
true, maar jax is niet het middelpunt van het universum. Is gewoon een kwestie van prioriteiten. Zou als ik er ooit voor zou kiezen om kinderen te nemen (niet dat dat ooit zal gebeuren, maar tochDat ze een snake is tegenover de persoon dat zogezegd haar grote liefde is is niet iets om trots op te zijn, was dan ook enorm blij dat Jax die h**r doete.(hopen dat ze dit te weten komt)
) mijn vrouw zelfs zonder problemen opofferen voor hun te redden, laat staan haar een beetje beliegen zoals tara doet bij jax. (ze had hem ook kunnen opofferen door de deal 'haar vrijheid in ruil voor jax' aan te pakken) heel simpel, jax doet alles voor een achterlijke symboliek genaamd zn club, tara doet alles voor haar kinderen.Ben trouwens best verbaasd dat je de kant van Tara kiest.
Enige phaggot dingen dat ik gezien heb was die Tig die interesse heeft in die tranny
Idd, ben wel benieuwd naar die nieuwe aflevering!Tara is vervelend, ze wist voor ze kinderen kreeg met Jax in welke omgeving die kinderen zouden komen. Ook goeie timing, net wanneer ze legit gaan komt ze af met al deze emotionele bullshit. Met haar 40+ bomma kapsel.
+1
Toch zal het (wss) uitdraaien op gebleit en 'I was just protecting the children'.