XXL Nutrition

Sons Of Anarchy

moet nog n 7de seizoen komen, ik zie tara nog sterven:dunno:
nah ik denk dat ze een zeer teruggetrokken rol krijgt in de serie, mischien dat die meid die de moeder van Abel speelt een grotere rolt gaat spelen, ze komt wel steeds meer naar voren... \

en zei geeft aan het leventje stiekum toch wel te missen integenstelling tot tara die koste wat kost wil vluchten

Vond die tara al vanaf het begin een sneaky b*ch, gemma ook.

hij had gewoon met die h**r uit de eerste seizoenen, moeten trouwen.

wat een geil wijf :wanker:

Vette episode weer :)

die in dat blauwe jurkje :meal:

Gaat een mooie ontknoping worden!

Gave aflevering weer inderdaad, hele seizoen eigenlijk wel weer.

Vind het wel vervelend dat ze die stukjes met muziek eronder en dat ze dan alleen filmen en er niks gebeurd er dteeds meer inproppen.. Deze aflevering 6 min aant begin en 4 aan het einde ongv

Soms kan ik zulke stukken wel waarderen maar vond het deze aflevering ook niet echt geweldig nee. In Hell on Wheels bijvoorbeeld doen ze dat wel heel goed.

Ik zie het al gebeuren dat ze zichzelf voor haar kop schiet.

Ik voel in ieder geval weer een mooie cliffhanger aankomen voor het einde van dit seizoen

denk eerder dat als ze doodgaat ze doodgaat door een "ongeluk" tijdens een van de ondoordachte acties die ze nu zal(/is aan het) nemen.

Vind het wel vervelend dat ze die stukjes met muziek eronder en dat ze dan alleen filmen en er niks gebeurd er dteeds meer inproppen.. Deze aflevering 6 min aant begin en 4 aan het einde ongv

Soms heeft het wel een toegevoegde waarde. Maar in deze ep niet zo, maar vind het nou niet direct storend. Toch mogen we blij zijn dat het geen afleveringen zijn van maar krap aan 40 minuutjes.

weer een vette aflevering, seizoen is echt weer een knaller tot nu toe. respect naar kurt sutter.

terzijde vind ik happy echt 1 van de meest geniale mafkezen van het hele groepje, pure badass. paar afleveringen geleden ook, dat ze bij die auto sloperij aan klopten, met die bel. happy als een mong**l aan dat ding trekken :p

weer een vette aflevering, seizoen is echt weer een knaller tot nu toe. respect naar kurt sutter.

terzijde vind ik happy echt 1 van de meest geniale mafkezen van het hele groepje, pure badass. paar afleveringen geleden ook, dat ze bij die auto sloperij aan klopten, met die bel. happy als een mong**l aan dat ding trekken :p

Happy is/was een echte Hells Angel dat maakt het natuurlijk ook extra speciaal, spijtig genoeg word hij wel echt een beetje op de achtergrond gedrukt.

Happy met die chinezen :roflol:

Trouwens denk ik ook dat Tara zelfmoord pleegt en de kinderen meeneemt

Terug
Naar boven