insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
moet nog n 7de seizoen komen, ik zie tara nog sterven![]()
Hoop het, al zie ik het niet snel gebeuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet nog n 7de seizoen komen, ik zie tara nog sterven![]()
nah ik denk dat ze een zeer teruggetrokken rol krijgt in de serie, mischien dat die meid die de moeder van Abel speelt een grotere rolt gaat spelen, ze komt wel steeds meer naar voren... \moet nog n 7de seizoen komen, ik zie tara nog sterven![]()
Soms kan ik zulke stukken wel waarderen maar vond het deze aflevering ook niet echt geweldig nee. In Hell on Wheels bijvoorbeeld doen ze dat wel heel goed.

Ik zie het al gebeuren dat ze zichzelf voor haar kop schiet.
Ik voel in ieder geval weer een mooie cliffhanger aankomen voor het einde van dit seizoen
Vind het wel vervelend dat ze die stukjes met muziek eronder en dat ze dan alleen filmen en er niks gebeurd er dteeds meer inproppen.. Deze aflevering 6 min aant begin en 4 aan het einde ongv

weer een vette aflevering, seizoen is echt weer een knaller tot nu toe. respect naar kurt sutter.
terzijde vind ik happy echt 1 van de meest geniale mafkezen van het hele groepje, pure badass. paar afleveringen geleden ook, dat ze bij die auto sloperij aan klopten, met die bel. happy als een mong**l aan dat ding trekken![]()