XXL Nutrition

Sons Of Anarchy

tara is gewoon de skyler van sons of anarchy

Wat is tara vervelend :roflol:, bijna elk moment ze in beeld komt met haar eeuwige sad face wil ik haar slaan.

Die laatste scene vond ik wel erg goed en past bij Nero zijn character. Hij komt er echt nog wel op terug wat Jax heeft gedaan maar dit is niet het moment daarvoor. En Tara is gewoon een achterlijk wijf dat zich waarschijnlijk straks bedenkt en dan toch niet wil vluchten.

true.. vind nero echt een OG trouwens, hoop dat ze hem niet volgende aflevering of seizoen al af schieten, kurt sutter kennende..

Ik denk wel dat er iets gaat gebeuren met Nero, zou ik erg jammer vinden idd.. Shit gaat nog de ventilator taken tussen hem en Jax.

Holy wowwwwwwwwwwww

t*ring spannend. Ik vind deze serie zoveel keer beter als breaking bad.

Weer een einde, die alle kante op kan gaan.

Ben wel benieuwd wat niro gaat doen, die tara heeft de deal dus toch niet gedaan en probeert het op eigen houtje.

Waarom posten we eigenlijk in spoilers?
Mensen die de aflevering nog niet gezien hebben moeten gewoon niet in dit topic kijken, ga er vanuit dat mensen het risico op spoilers toch wel moeten weten

Vooral het acteerwerk zeker :roflol:

Wat een episode.
Straks wil Nero Jax pakken. Dan pakt de club Nero.
Juice is voor de 2e keer een rat dus die gaat eraan.
Tara neemt de boys dus die gaat ook dood.
De rest krijgt Rico van die dikke negerin dus end of SOA

Wat een episode.
en volgend seizoen bestaat gewoon uit jax die 13 afleveringen een uur lang gekontdoet wordt door bubba in de gevangenis dan?:scratch:

Wat een episode.

Zijn een hoop opties en mogelijkheden.
Ik denk dat Nero, Jax nog niet pakt. Maar gaat samenwerken met de Mayens. Jax komt hier achter en er komt een oorlog met de mayens.
Tara, gaat de club denk ik niet naaie

en volgend seizoen bestaat gewoon uit jax die 13 afleveringen een uur lang gekontdoet wordt door bubba in de gevangenis dan?:scratch:

Yep!!
Was overigens ook een geniaal stukje een paar eps terug.
Toen Nero onterecht in de bak zat voor die moord op dat hoertje.
Toen zag je op dat bed onder hem ook 2 dudes kontnken

heb net s04 uitgekeken, veel al op tv gezien, maar nu gewoon alles achter elkaar door

zaterdag/zondag maar eens s05 doorkijken

vetste serie ooit.

Terug
Naar boven