AndroidHealthClinic

Sons Of Anarchy

Ja vond deze aflevering ook erg nice.

Fuark, ik was even goed ziek tijdens de episode. Ik vroeg me even af waarom ik deze serie nog kijk, het is zo slecht voor je hart xD. Tijdens de episode was het wel een ingewikkeld zooitje, alles liep dwars door elkaar.

Denk toch echt dat Tara flink in het stof gaat bijten. Ben ook zeer benieuwd wat Nero gaat doen, maar het zal niet veel goeds zijn. Hij heeft wel van de club geleerd dat je het slim en tactisch moet spelen om iets klaar te kunnen spelen. Het gaat iig niet zonder backstabben.

het gedoe met Tara mogen ze wel afbouwen nu van mij

Ga er vanuit dat in de laatste EP van dit seizoen nog wel flink wat twists gaan komen.

Tara kon het toch niet over haar hart strijken om de sons de snitchen.
Ik denk dat S07 gaat over de zoektocht naar tara

Ga er vanuit dat in de laatste EP van dit seizoen nog wel flink wat twists gaan komen.

Tara kon het toch niet over haar hart strijken om de sons de snitchen.
Ik denk dat S07 gaat over de zoektocht naar tara

dom wijf rijdt met haar gewone auto en verblijft in een motel en heeft ook nog eens de politie op haar hielen, zal een kort seizoen zijn als het daar over gaat:roflol:

dom wijf rijdt met haar gewone auto en verblijft in een motel en heeft ook nog eens de politie op haar hielen, zal een kort seizoen zijn als het daar over gaat:roflol:

Ze is niet dom, ze wist in ieder geval precies wat ze moest doen om de voogdij bij jax en gemma weg te halen en hoe ze de klote op wilde gaan.

Ga jij nu serieus veranderen van onderwerp? :)

Wat ze nu deed was oerdom, dus ik noem haar een dom wijf. Dat ze ooit in het verleden iets "slim" heeft gedaan is irrelevant
Als moeder Theresa de laatste 2 jaar van haar leven had gespendeerd met het martelen van puppies zou ze ook herinnerd worden als een slecht persoon, ongeacht hoeveel goed ze voordien gedaan had.

Wat ze nu deed was oerdom, dus ik noem haar een dom wijf. Dat ze ooit in het verleden iets "slim" heeft gedaan is irrelevant
Als moeder Theresa de laatste 2 jaar van haar leven had gespendeerd met het martelen van puppies zou ze ook herinnerd worden als een slecht persoon, ongeacht hoeveel goed ze voordien gedaan had.

Wat ze nu doet is inderdaad niet slim, maar de manier hoe ze de voogdij weg heeft gehaald van gemma en jax is in mijn ogen slim gedaan.

Neemt verder niet weg dat ik het een irritant wijf vind en niet kan wachten dat ze afgemaakt wordt met haar domme gedrag en haar zielig gedoe.

Angelus weer uit op een discussie zie ik

Season finale is 2 uren! **** yeah!

Kan de season finale niet vinden op piratebay. Iemand tips? (torrent)

Season finale!!!! Ik ga hem nu kijken maar zoals altijd weer met gemengde gevoelens. Je weet dat eht weer een topaflevering gaat worden maar je weet dat je daarna ook weer maanden moet wachten op het nieuwe seizoen, dem feels :(

Die duif werd wel even vers overgereden btw

Season finale!!!! Ik ga hem nu kijken maar zoals altijd weer met gemengde gevoelens. Je weet dat eht weer een topaflevering gaat worden maar je weet dat je daarna ook weer maanden moet wachten op het nieuwe seizoen, dem feels :(

Die duif werd wel even vers overgereden btw

Waar heb je em gevonden?

Ben een echte noob op dit gebied.
Ik download met utorrent via piratebay al tijden. Maar daar zie ik hem niet staan.
Via die stream die je stuurde moet hij tussendoor steeds laden dat vind ik zwaar irritant.

Gewoon een paar streams proberen tot je een goede vindt. En anders een tijdje laten staan voordat je hem gaat kijken. Downloaden duurt normaal ook even dus ik zie het probleem niet.

Terug
Naar boven