MuscleMeat

Sons Of Anarchy

Ik heb 't zelf al gezien tot s6, maar jullie zijn echt grappige boys.

Gister begonnen met kijken
Vond het altijd al vet (5 jaar terug ofzo) maar was het helemaal vergeten!
Had hem op 720p gedownload, maar duidelijk niet die kwaliteit, iemand legit links?
Al gezocht op sons of anarchy bluray (op torrentz.eu)? Dan zou die moeten zijn geript van een BluRay, dus bij een aardige grootte heb je bijna garantie op goede kwaliteit.

Dat met Opie was echt heel sick

Nu de nieuwe kijken :D

ging er hard op, beetje te hard als je het mij vraagt. Diende de verhaallijn niet echt.

ging er hard op, beetje te hard als je het mij vraagt. Diende de verhaallijn niet echt.

Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd. Ik vond het echt een beukende eerste aflevering van het seizoen waarin juist duidelijk gemaakt wordt dat Jax nu het spoor bijster begint te raken.

die chinees was wel buff zeg.

Vorige seizoen was ook al zo hard. En die chinees zat wel aan de shakejes denk ik.

Die blauwe impala die ze zoeken is zeker weten Niro of een van zijn buddies geweest, die wagen kwam zo overduidelijk in beeld.
Vrij duidelijk ook dat die wat ze gevonden hadden de verkeerde was.

Benieuwd was juicy met unser gaat doen.

Die blauwe impala die ze zoeken is zeker weten Niro of een van zijn buddies geweest, die wagen kwam zo overduidelijk in beeld.
Vrij duidelijk ook dat die wat ze gevonden hadden de verkeerde was.

Benieuwd was juicy met unser gaat doen.
dan is zowel nero als jax behoorlijk achterlijk:roflol:

Jezus, wat een gore bende al weer deze aflevering.

Ze hebben het steeds over dat de ATF reco gaat toepassen, maar wat houdt dat in?
Kon het niet vinden op google

Rico. Google dat eens.

the rico act anders google je waarschijnlijk iets anders.

Mag toch hopen dat die dan 'atf rico' had gegoogled.

thanks repped

Ben ik de enige die mij dood ergerde aan hoe fucking nep dat stukje met die rolstoel was.. dat ze in 2014 nog zoiets uitbrengen

Nee hoor, dat was echt belachelijk. Ik vraag me dan altijd af of er niemand is van de makers die denkt zo kunnen we t niet uitzenden

Terug
Naar boven