XXL Nutrition

Sons Of Anarchy

Hoe komt Jax nu onder die 25 jaar uit? Hij zal nu vast niet meer zo graag willen gaan zitten?

Hoe komt Jax nu onder die 25 jaar uit? Hij zal nu vast niet meer zo graag willen gaan zitten?

Hij hoeft nog geen 25 jaar te zitten omdat hij nog geen officiële verklaring heeft afgelegd bij die vrouw, dus het was alleen maar een mondelinge belofte maar niet staat op papier dus ze heeft nog helemaal niets, ben wel benieuwd of ze de moord van tara op hem af willen schuiven, zeker aangezien hij toch wel motieven had en hoe de club zal reageren en of ze erachter komen dat gemma het gedaan heeft met juicy.

bron dat seizoen 7 laatste is?heb ik namelijk nergens gelezen..

[Link niet meer beschikbaar]

Zeer waarschijnlijk 7 dus, maar mogelijk komt er nog een 8e seizoen.

Zit net in Season 1

Alle HD torrents die ik van Season 2 kan vinden zijn ****ed, iemand toevallig nog een mooie link voor S02?

Incl. Extra-speciale karma natuurlijk ;)

Mooi, Tara weg. Had alleen Gemma nog zien gaan. Hopelijk in het volgende seizoen samen met dat watje Juice.

Mooi, Tara weg. Had alleen Gemma nog zien gaan. Hopelijk in het volgende seizoen samen met dat watje Juice.

mee eens.

vind gemma zwaar hinderlijk worden. en juice is echt een p*ssy, heb hem er nooit echt tussen vinden passen, met dat kapsel en die lelijke tribals op z'n kop.

meer happy minder juice.

Aargh, ik ben zo een nitwit in downloaden en mijn afleveringen zijn op :/. Laatste wat ik zag is dat Tara werd opgepakt vr de moord in de gevangenis.

Terug
Naar boven