AndroidHealthClinic

Sons Of Anarchy

Er zitten aardig wat nasty scènes in deze episode, BE WARNED!!!

Faaaaaaaaaaaaack wat een brute ep.
Het zag er ook gewoon allemaal goed uit ipv slechte special effects, zelfs t oog! (Volgende keer in spoiler Rated)

Wie gaat er nog allemaal sterven op het einde van de serie denken jullie? Wie blijft er over? (spoilers)

gemma gaat sowieso dood, augustus marks ook, denk nog een paar leden van samcro, die travestiet en tyler.

Gemma moet dood, zeker nu abel dat zei laatste ep

Volgens mij gaat Jax weer de verkeerde conclusies trekken en denken dat Wendy achter Terra haar dood zit.
Ik had gedacht dat Juice het verraad van Gemma aan het licht ging brengen, niet Abel, onrechtstreeks dan.

Juice moet blijven leven vind ik.

Zou de laatste ep nu niet uit moeten zijn?

03-Dec-2014 03:00 Sons of Anarchy 07x12 Red Rose
10-Dec-2014 03:00 Sons of Anarchy 07x13 Papa's Goods

was deze week geen ep ivm met thanksgiving.

Net ep 12 Red Rose gezien. Ene kant wel vet maar vind het wat langdradig worden dus ben wel blij dat er nog maar één ep is. Hij duurde mij ook wat lang, bijna anderhalf uur.

80 min ep
Holy f**k wat een eind
maarja gemma moest ook wel dood imo, niet onverwacht dus

Er gebeurde in deze episode niks wat niemand echt niet zag aankomen. Ben alleen heel benieuwd wat voor afspraken er zijn gemaakt in de meeting.

Kut serie imo :roflol:

Er gebeurde in deze episode niks wat niemand echt niet zag aankomen. Ben alleen heel benieuwd wat voor afspraken er zijn gemaakt in de meeting.

Dat weetje he, 'A president killing another president...', 'Mayhem must land'.

Las deze op tweakers;

'Als er inderdaad officieel niks over huidskleur staat, dan kan het nog zijn die unwritten bylaw over huidskleur gaat en dat Jax wil dat die geschrapt wordt. Dat betekent dat die Grim Bastards overgepatched mogen worden, en dat ze in principe een veto uit zouden kunnen spreken in de Mayhem vote.'

Ben vreselijk benieuwd.

Laatst bewerkt:
denk dat jax er ook nog aangaat.

Waarom heeft Jax eind seizoen 6 begin seizoen 7 zo'n haat tegen August Marcs?
Heb dat even gemist

Terug
Naar boven