AndroidHealthClinic

Sons Of Anarchy

Waarom heeft Jax eind seizoen 6 begin seizoen 7 zo'n haat tegen August Marcs?
Heb dat even gemist

Jax dacht dat de chinezen achter tara zaten en van Marcs mocht hij geen wraak te nemen dus en toen hij dat toch deed werd de vertrouwensband gebroken.

Laatste EP spoilers:
Jammer dat het voorbij is, werd snel duidelijk wat hij van plan was, het is zijn vader niet gelukt zijn kinderen uit de chaos te houden en Jax heeft dat nu (hopelijk) wel gedaan.

Wel mooi de manier hoe die gegaan is, zelfde manier als paps.

Laatste ep gezien
Rip soa
Een van mijn favoriete series ooit

Jax dacht dat de chinezen achter tara zaten en van Marcs mocht hij geen wraak te nemen dus en toen hij dat toch deed werd de vertrouwensband gebroken.

Laatste EP spoilers:
Jammer dat het voorbij is, werd snel duidelijk wat hij van plan was, het is zijn vader niet gelukt zijn kinderen uit de chaos te houden en Jax heeft dat nu (hopelijk) wel gedaan.

Wel mooi de manier hoe die gegaan is, zelfde manier als paps.

Zijn vader had geen zelfmoord gepleegd toch. Ik vind het een beetje een kut einde. Ook nog even afsluiten met die waardeloze special effects met die kraaien lol.

Wat een serie.

Ga het missen.

Zijn vader had geen zelfmoord gepleegd toch. Ik vind het een beetje een kut einde. Ook nog even afsluiten met die waardeloze special effects met die kraaien lol.

John Teller had wel degelijk zelfmoord gepleegd;).

Prachtige slot aflevering, wat ga ik deze serie missen toch eentje die me zeker bij zal blijven!
SoA :heart::heart::heart::heart:

John Teller had wel degelijk zelfmoord gepleegd;).

Prachtige slot aflevering, wat ga ik deze serie missen toch eentje die me zeker bij zal blijven!
SoA :heart::heart::heart::heart:

Srs? Ik was nog steeds in de veronderstelling dat er met zijn bike was gesjoemeld.

Goede serie maar slappe finale, veel te veel symboliek naar mijn smaak, totaal niet in de geest van de serie.

Goede serie maar slappe finale, veel te veel symboliek naar mijn smaak, totaal niet in de geest van de serie.

Die hele serie draait om symboliek, wraak en verraad.... De laatste aflevering was precies zoals ik hem had verwacht. Graag meer van dit soort series!

Ik had precies dit einde voorspeld. Op de zelfde manier ten onder als J.T. met dezelfde Knucklehead

Die hele serie draait om symboliek, wraak en verraad.... De laatste aflevering was precies zoals ik hem had verwacht. Graag meer van dit soort series!

Ik had het over de entree van wonderlijke kraaien en een magische zwerfster die er een dromerig onrealistisch randje aangaf, wraak en verraad zijn abstracte begrippen die - al dan niet symbolisch voor iets - op een meer realistische manier kunnen worden toegepast .

Ik had het over de entree van wonderlijke kraaien en een magische zwerfster die er een dromerig onrealistisch randje aangaf, wraak en verraad zijn abstracte begrippen die - al dan niet symbolisch voor iets - op een meer realistische manier kunnen worden toegepast .

SamCRO... Intro begint er zelfs mee... Zo raar is de kraai niet.

Emily Putner appears several times in Sons of Anarchy. Always when Gemma or Jax are going through an emotional decision making process.

It is only rumored that the homeless woman is Emily Putner, the mother of Brooke Putner. Emily was accidentally killed as a result of John Teller's collision with a semi-truck and trailer in 1993. Kurt Sutter has however mentioned that she is no one particular, and her existence is up to interpretation.

In the same episode, when Jax goes to talk to Gary Putner about his daughter's aggressive behavior, he sees a wedding photo of Emily with Gary. When Gary asks Jax why he's curious about it, he states that "She looks familiar". Gary then says that he has also often seen her. He also tells Jax that he has had other people come to him saying that they have seen her too.

SamCRO... Intro begint er zelfs mee... Zo raar is de kraai niet.
Emily Putner appears several times in Sons of Anarchy. Always when Gemma or Jax are going through an emotional decision making process. It is only rumored that the homeless woman is Emily Putner, the mother of Brooke Putner. Emily was accidentally killed as a result of John Teller's collision with a semi-truck and trailer in 1993. Kurt Sutter has however mentioned that she is no one particular, and her existence is up to interpretation. In the same episode, when Jax goes to talk to Gary Putner about his daughter's aggressive behavior, he sees a wedding photo of Emily with Gary. When Gary asks Jax why he's curious about it, he states that "She looks familiar". Gary then says that he has also often seen her. He also tells Jax that he has had other people come to him saying that they have seen her too.
Onze smaken zullen wel verschillen, ik vond die vaagheden wanneer ze in eerdere eps voorkwamen ook irritant maar een stuk minder invloed op de ep hebben dan in deze finale.

Onze smaken zullen wel verschillen, ik vond die vaagheden wanneer ze in eerdere eps voorkwamen ook irritant maar een stuk minder invloed op de ep hebben dan in deze finale.
Ik vond het zwerververhaal inderdaad te vaag om er de laatste shot van de serie aan te wijden. De laatste scene moet iets concreets zijn, niet iets wat een paar afleveringen verdeeld over 7 seizoenen heel kort is langsgekomen zonder enige vorm van betekenis.

Ja en wijven die rond soa members hangen worden crow eaters genoemd, dus heeft er wel iets mee te maken

Op die manier. Nee dat denk ik ook niet.

Ja tuurlijk, ze verwijzen er ook naar. Maar het is niet alsof het 'cro' in samcro voor kraai (crow) staat..

gedeeltelijk wel, intro begint er zelfs mee.

Ridin' through this world
All alone
God takes your soul
You're on your own

The crow flies straight
A perfect line
On the devil's path
Until you die
(...)

Maar goed, das ver gezocht, denkt dat alles wel in een lijntje staat met SAMCRO en de kraai. We moeten de schrijver ff stompen voor antwoorden, dat is wel duidelijk.

Lees dit maar eens dan. En die zwerfster kwam niet voor het eerst voor in de serie.

http://www.vanityfair.com/vf-hollywood/2014/12/sons-of-anarchy-series-finale-jax-dies

Lees dit maar eens dan. En die zwerfster kwam niet voor het eerst voor in de serie.

http://www.vanityfair.com/vf-hollywood/2014/12/sons-of-anarchy-series-finale-jax-dies

ugh, ik ben gestopt na een paar zinnen. Ik hou niet zo van die bijbelse vergelijkingen, ik hou het liever nuchter. Ja ik zag wel dat ze Shakespeare willen gebruiken, maar dat is lekker makkelijk omdat hij eigenlijk de basis heeft gelegd voor elke film/serie die te zien is.

Terug
Naar boven