Fitness Seller

Sp grote winnaar

pvv, en ik heb wel alle partijstandpunten doorgelezen.

Jij wel, maar denk jij dat een grote groep PVV-stemmers niet gewoon op hun stemt voor Wilders? Dus net zo goed op een persoon. Want ik denk dat er maar verdomd weinig mensen de andere personen op de lijst kennen en nog minder het volledige programma van de PVV.

Jij wel, maar denk jij dat een grote groep PVV-stemmers niet gewoon op hun stemt voor Wilders? Dus net zo goed op een persoon. Want ik denk dat er maar verdomd weinig mensen de andere personen op de lijst kennen en nog minder het volledige programma van de PVV.
Dat geldt toch voor alle partijen.

Denk dat bij de SGP en een groot deel van de CU er wel degelijk wordt gestemd op wat de partij hun biedt. Die hebben dan ook een vaste aanhang die zeer stabiel is.

Kan me niet voorstellen dat iemand op Wilders stemt om Wilders zelf. Brrrrr

Klopt. Bij CU vond ik Rouvoet trouwens wel goed zeg. Sympatieke gozer. Het beste voorbeeld is misschien nog wel de SP. Ben benieuwd hoeveel stemmen ze binnen zouden halen zonder die relnicht van een Marijnissen.

mij hoor je dat niet ontkennen, alle politici werken aan hun image omdat ze weten dat dat een hoop kiezers trekt.

Mensen die ik ken die op Wilders hebben gestemt kennen voor een groot deel te punten. Ikzelf ken ze vrijwel allemaal, vandaar dat ik er ook op heb gestemt.

Maar er veel sp stemmers en als ik aan hun vraag waarom dan komen ze niet verder dan 1 punt, sommige zelfs dat niet..

Mensen die ik ken die op Wilders hebben gestemt kennen voor een groot deel te punten. Ikzelf ken ze vrijwel allemaal, vandaar dat ik er ook op heb gestemt.

Maar er veel sp stemmers en als ik aan hun vraag waarom dan komen ze niet verder dan 1 punt, sommige zelfs dat niet..

:roflol: Echt iets wat je ook constant aan mensen gaat vragen. Wat ze hebben gestemd en waarom, maar goed ik zal je maar geloven suppresor.

:roflol: Echt iets wat je ook constant aan mensen gaat vragen. Wat ze hebben gestemd en waarom, maar goed ik zal je maar geloven suppresor.

nou....
als ik zeg dat ik op wilders heb gestemmed dan word toch ook de vraag waarom gesteld
en ik vraag het mensen en ook andere mensen vragen het mij dus zo verwonderlijk is dat niet hoor

Erg creatief, maar je moet natuurlijk wel kijken naar absolute aantallen. Overigens wint Wilders er 8, hij had al een zetel.

die zetel was niet gekozen maar kwam van de vvd af

die 1 zetel was groep wilders

en deze 9 zetels is de partij voor de vrijheid

hij heeft dus 9 nieuwe zetels

Aangezien jij vrijwel alle punten kent...

Welke spreken je het meest aan en wat zijn de concrete stappen die Wilders gaat maken om ze te realiseren...

Ik weet het niet maar jij als kenner en verstandige stemmer kan me dat ongetwijveld vertellen...

Terug
Naar boven