Hahaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ik zou het ook gelijk aannemen als iemand me vertel dat de SP 10 zetels heeft gehad via allochtonen, lekker lomp dingen aannemen die goed in mijn smalle straatje passen en m'n eigen vooroordeel versterken zonder ook maar enigszins iets te gebruiken van een hersencel ofzo!
Het is een bekend gegeven dat allochtonen links stemmen.
Alle voordelen en lage drempels die links voorstelt zijn in hun belang.
Minder verplichtingen, meer rechten, meer aanspraak kunnen maken, minder dwang, dat is natuurlijk als een warm nest.
maJa ik zou het ook gelijk aannemen als iemand me vertel dat de SP 10 zetels heeft gehad via allochtonen, lekker lomp dingen aannemen die goed in mijn smalle straatje passen en m'n eigen vooroordeel versterken zonder ook maar enigszins iets te gebruiken van een hersencel ofzo!
Is ook gelijk een verklaring voor het zetelverlies van de PvdA, die niet meer de meest gunstige partij meer is voor de luiaards. De SP heeft die rol overgenomen.Ja ik zou het ook gelijk aannemen als iemand me vertel dat de SP 10 zetels heeft gehad via allochtonen, lekker lomp dingen aannemen die goed in mijn smalle straatje passen en m'n eigen vooroordeel versterken zonder ook maar enigszins iets te gebruiken van een hersencel ofzo!

Heb je wel gelezen? Het heeft op teletekst gestaan. Dan ZOU je het toch wel aan kunnen nemen?![]()
Het is een bekend gegeven dat allochtonen links stemmen.
Alle voordelen en lage drempels die links voorstelt zijn in hun belang.
Minder verplichtingen, meer rechten, meer aanspraak kunnen maken, minder dwang, dat is natuurlijk als een warm nest.

Nee, omdat rechts me meer als een parasiet behandelt, daarom stem ik er niet op.
Ik kan nooit iets goeds doen in hun ogen![]()
ook al mag ik er eigenlijk niet om lachen, want zo triest is het wel. Gezellig iedere allochtoon over 1 kam geschoren en tja dan stemmen logischerwijs bijna alle allochtonen op links. Niet voor hun beurs alleen want de groep allochtonen heeft ook genoeg aanhangers van rechts gedachtengoed (buiten integratieproblematiek).Kan je je iets verduidelijken, want ik zou graag begrijpen wat je bedoelt maar ik ben nog niet zo thuis in de Nederlandse politiek en ik leer graag bij. (serieuse vraag, ik bedoel hier niks sarcastisch mee hoor, tis oprecht bedoeld. tx)

2. Amerika durft heus wel een land aan te vallen wat mogelijk een kernwapen heeft. een goede aanval legt dat land in no - time helemaal plat. Maar het is idd waar dat men blijkbaar niets om de onderdrukte bevolking geeft. hetzelfde geldt voor de situatie in darfur.

ook al mag ik er eigenlijk niet om lachen, want zo triest is het wel. Gezellig iedere allochtoon over 1 kam geschoren en tja dan stemmen logischerwijs bijna alle allochtonen op links. Niet voor hun beurs alleen want de groep allochtonen heeft ook genoeg aanhangers van rechts gedachtengoed (buiten integratieproblematiek).
eigenlijk een erg rechtse partij dusHet zijn niet alleen programma's, media speelt ook een rol. Een Pastors die opkomst van de islam vergelijkt met de opkomst van het Nazisme, een Wilders die alleen maar spreekt over 'islamisering', een VVD die Verdonk in huis heeft. Dat zijn redenen dat veel allochtonen denken dat rechtse partijen ze niets te bieden heeft.
Misschien wel voor een verdwaalde moslim hatende hindoe (gechargeerd, niet gelijk gaan huilen) maar een grote groep heeft geen feeling met rechts. CDA laat ik er buiten, dat is een confessionele partij en dat wordt ook lastig om op te stemmen uit oogpunt van religie.
Deze thread gaat over de SP en dat is zeker geen troetelpartij voor allochtonen.
Ik heb al eerder aangehaald dat de SP de uitvinder is van de nooit ingevoerde oprotpremie, voor vluchtelingen opvang in de regio is, tegen arbeidsmigratie is, voor sancties is tegen uitkeringstrekkende niet geintegreerde allochtonen, voor verplichte bijscholing van uitkeringstrekkers.
Maar er wordt meestal uitgehaald dat de SP de uitkeringen wil verhogen en dat wordt dan gelijk afgedaan als troetelactie richting iedereen die toch niet wil werken. Maar er staat tevens in het programma dat iedereen die kan werken ook zou moeten werken. Uitkeringen dus alleen voor degenen die het echt nodig hebben en alleen omhoog om een leefbaar bestaan te houden.
eigenlijk een erg rechtse partij dus
wat een rasisten zeg pffffff