XXL Nutrition

Sp grote winnaar

SP werd eind jaren 80 al uitgemaakt voor cryptoracisten, dus ze zijn wel wat gewend.

Deze thread gaat over de SP en dat is zeker geen troetelpartij voor allochtonen.

Ik heb al eerder aangehaald dat de SP de uitvinder is van de nooit ingevoerde oprotpremie, voor vluchtelingen opvang in de regio is, tegen arbeidsmigratie is, voor sancties is tegen uitkeringstrekkende niet geintegreerde allochtonen, voor verplichte bijscholing van uitkeringstrekkers.
Maar er wordt meestal uitgehaald dat de SP de uitkeringen wil verhogen en dat wordt dan gelijk afgedaan als troetelactie richting iedereen die toch niet wil werken. Maar er staat tevens in het programma dat iedereen die kan werken ook zou moeten werken. Uitkeringen dus alleen voor degenen die het echt nodig hebben en alleen omhoog om een leefbaar bestaan te houden.

ik heb er niets op tegen, prima standpunten en ook nog redelijk goed te verdedigen!

:D

Maar er wordt meestal uitgehaald dat de SP de uitkeringen wil verhogen en dat wordt dan gelijk afgedaan als troetelactie richting iedereen die toch niet wil werken. Maar er staat tevens in het programma dat iedereen die kan werken ook zou moeten werken. Uitkeringen dus alleen voor degenen die het echt nodig hebben en alleen omhoog om een leefbaar bestaan te houden.

Kijk dat dat in het programma staat is nogal logisch, zijn er ook partijen die vinden dat mensen die kunnen werken niet zouden moeten werken, alle politieke partijen proberen zoveel mogelijk mensen aan het werk te krijgen..
En waar ik me ook zo aan erger is het feit dat de linkse partijen net doen alsof rechts het niet kan interesseren dat er er mensen in armoede leven, nou de uitkeringen met 10% omhooggooien en dat geld maar gewoon bij het bedrijfsleven wegtrekken vind ik wel heel duidelijk voor de makkelijkste oplossing kiezen.. En tevens is het voeren van kortzichtige kortetermijn politiek, dat is waar meneer Maorijnissen zich actief voor inzet..

Voorlopig wint de SP in gemeenten waar ze ook in het college van B&W zitten ook nog in aanhang. Nee dat zijn niet allemaal allochtonen of uitkeringstrekkers, want die groep is daar niet groot genoeg voor. Dus waar de SP bestuurt winnen ze. Als er sprake zou zijn van korte termijnpolitiek was dat al lang doorzien.

Maar goed vooral blijven geloven dat links altijd de schatkist plundert en rechts de zuinigheid zelf is. De cijfers geven een ander beeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sp grote winnaar????

Volgens mij is Wilders de grote winnaar van 0 naar 9 is een winst van 900%
SP van 9 naar 28 is een winst van 300%

Dus wie heeft de verkiezingen nu gewonnen?

Wilders Wilderswilders Wilderswilders Wilderswilders Wilderswilders Wilderswilders Wilderswilders Wilders

sp grote winnaar????

Volgens mij is Wilders de grote winnaar van 0 naar 9 is een winst van 900%
SP van 9 naar 28 is een winst van 300%

Dus wie heeft de verkiezingen nu gewonnen?

Erg creatief, maar je moet natuurlijk wel kijken naar absolute aantallen. Overigens wint Wilders er 8, hij had al een zetel.

Erg creatief, maar je moet natuurlijk wel kijken naar absolute aantallen. Overigens wint Wilders er 8, hij had al een zetel.

volgens mij als je het over winst hebt praat je in percentages, niet over absolute aantallen.

maar in Den Haag zullen ze dat vast en zeker anders zien :D

Er wordt bij verkiezingen gesproken over zetels. De rest is niet van belang. Percentages zijn onzinnig. Als een middelgrote partij 16 zetels wint en een kleine 8 dan lijkt me toch de middelgrote partij de echte winnaar. Mocht het CDA echter 17 zetels gewonnen hebben dan waren zij de winnaar.

nvm

Wat jan voor heeft is dat hij eerlijk is en betrouwbaar (dat hij bijv. de ballen heeft om op tv een medekamerlid op de fouten durft te wijzen en er niet om heen lult) - denk dat veel mensen dat heeft aangesproken, m.n de zwevende kiezers en de mensen die de vorige keer niet gestemd hebben.

ja, helaas kiezen mensen tegenwoordig steeds meer voor een persoon dan voor een partij.

Hoe heet die partij ook al weer waar jij op hebt gestemd Riggard?

ja, helaas kiezen mensen tegenwoordig steeds meer voor een persoon dan voor een partij.

dat komt volgens mij (dus slechts ene hypothese he)voor een deel omdat onzze democratie steeds minder transparant wordt; het is allemaal zo ingewikkeld geworden dat de modale burger er geen snars meer van snapt; Wie staat voor wat. Coalitievorming en kartels. Kamer en senaat, ...

En in Belgie is het nog veel erger; Meerdere regeringen, gemeenschappen en gewesten, arrondissementen,... geen kat die er nog aan uitgeraakt; Dus als er 1 politicus klare taal spreekt dan trekt dat aan.

Terug
Naar boven