- Waardering
- 2
sorryMischien wordt het eens tijd om je wat meer te verdiepen in het hele concept rechts/linkse gedachtengoed en conservatief/progressief beleid.
ik was deze vergeten te posten
"
"Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorryMischien wordt het eens tijd om je wat meer te verdiepen in het hele concept rechts/linkse gedachtengoed en conservatief/progressief beleid.
"Waarom hebben zij geen zetels? ze hebben 62000+ stemmen. Dat is toch 1 zetel?ik denk dat ik als enige in Nederland op Één NL heb gestemd.![]()

Deze thread gaat over de SP en dat is zeker geen troetelpartij voor allochtonen.
Ik heb al eerder aangehaald dat de SP de uitvinder is van de nooit ingevoerde oprotpremie, voor vluchtelingen opvang in de regio is, tegen arbeidsmigratie is, voor sancties is tegen uitkeringstrekkende niet geintegreerde allochtonen, voor verplichte bijscholing van uitkeringstrekkers.
Maar er wordt meestal uitgehaald dat de SP de uitkeringen wil verhogen en dat wordt dan gelijk afgedaan als troetelactie richting iedereen die toch niet wil werken. Maar er staat tevens in het programma dat iedereen die kan werken ook zou moeten werken. Uitkeringen dus alleen voor degenen die het echt nodig hebben en alleen omhoog om een leefbaar bestaan te houden.

Maar er wordt meestal uitgehaald dat de SP de uitkeringen wil verhogen en dat wordt dan gelijk afgedaan als troetelactie richting iedereen die toch niet wil werken. Maar er staat tevens in het programma dat iedereen die kan werken ook zou moeten werken. Uitkeringen dus alleen voor degenen die het echt nodig hebben en alleen omhoog om een leefbaar bestaan te houden.
sp grote winnaar?
Volgens mij is Wilders de grote winnaar van 0 naar 9 is een winst van 900%
SP van 9 naar 28 is een winst van 300%
Dus wie heeft de verkiezingen nu gewonnen?
Erg creatief, maar je moet natuurlijk wel kijken naar absolute aantallen. Overigens wint Wilders er 8, hij had al een zetel.

ja, helaas kiezen mensen tegenwoordig steeds meer voor een persoon dan voor een partij.
pvv, en ik heb wel alle partijstandpunten van andere partijen doorgelezen en die van wilders sloten gewoon het beste aan bij mijn ideeen.Hoe heet die partij ook al weer waar jij op hebt gestemd Riggard?