- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Ja, eindelijk. Halloween is weer in aantocht en dat betekend weer griezel en amusement ten top. Bij ons thuis is het de traditie dat we dan gewoon in het weekend van halloween elke avond 3 titels kijken. In dit topic ga ik iedere dag een of meerdere reviews zetten van een horrorfilm of dergelijke (zal proberen zonder spoilers) zodat je een idee krijgt welke film je het meest aanspreekt en misschien dan op halloween wilt aanzetten als je die avond thuis moest zitten en je dus niet meer op snoepjesjacht bent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
SPADE VI's halloween movie run review list:
-House of fears
-Night of the living dead (1968)
-Flight of the living dead
-Friday the 13th (remake)
-The final destination
-Ghost ship
-Child's play
-Dawn of the dead (1978)
-Evil dead
PS: ik zet dit niet in het Grote film en review topic omdat het gewoon een onduidelijke nest word en zo het erg moeilijk word info terug te vinden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]SPADE VI's halloween movie run review list:
-House of fears
-Night of the living dead (1968)
-Flight of the living dead
-Friday the 13th (remake)
-The final destination
-Ghost ship
-Child's play
-Dawn of the dead (1978)
-Evil dead
PS: ik zet dit niet in het Grote film en review topic omdat het gewoon een onduidelijke nest word en zo het erg moeilijk word info terug te vinden.

Ok, flight of the dead, plane dead, terror at 33.000 feet, outbreak on a plane. jeez genoeg met subtitels already. Hoeveel tittels kan een film krijgen? Het verhaal gaat als volgt, er is een vluigtuig op weg van New York naar parijs. Aan boord bevind zich een wetenschapper die het lijk van een vrouwelijk geleerde heeft meegesmokkeld. De vlucht word verstoord door een storm en dan begint de pret pas echt. Het lijkt van de vrouw komt tot leven en infecteerd de vrachtbewaker. Het duurt niet lang vooraleer het zombievirus spreid. Aan boord bevinden zich een gevangene, sportman, een flik, een soort van rambo figuur, domme wijven jocks en natuurlijk normale reizigers...Het vliegtuig krijgt echter nergens de toestemming om te landen, wat het moeilijker maakt om uit de greep van de ondoden te blijven.