XXL Nutrition

Spanksta Vragen Ecto (FOTO'S)

moet blijken wat je bent kan je niet zo zeggen...

als je snel aankomt ben je endo, als je niet aankomt ben je ecto ;)

Zo zou je zeggen ecto. Maar je kan ook een endo zijn die te weinig eet. :roflol:

Ik geef je het antwoord als je een grotere foto van je vriendinnetje post :p

Maakt 't iets uit? Eet gewoon steeds meer, net zoveel totdat je gewicht omhoog gaat.

Metabolisme gaat omhoog in rust met KT, met cardio niet echt heel erg veel in rust maar je verbruikt wel redelijk wat tijdens het cardioen zelf, geloof ik.

Als ik jou was zou ik niet gaan cardioen en alleen KT + veel eten.

• Topic Starter Topic Starter
Het schijnt toch ook dat als je compleet stopt met cardio je metabolisme vertraagt.. heb ik eens gehoord, ik heb geen bronnen hoor..

Als ik bijvoorbeeld een dag niks zou doen.. en ik eet wel veel (lees zoals ik elke avond doe ik nix als uit mn neus peuteren en TV
kijken) moet ik dan wel veel koolhydraten als avondeten nemen? Zonder te
veel vet te gainen..

Het schijnt toch ook dat als je compleet stopt met cardio je metabolisme vertraagt.. heb ik eens gehoord, ik heb geen bronnen hoor..

Als ik bijvoorbeeld een dag niks zou doen.. en ik eet wel veel (lees zoals ik elke avond doe ik nix als uit mn neus peuteren en TV
kijken) moet ik dan wel veel koolhydraten als avondeten nemen? Zonder te
veel vet te gainen..

its the other way arround
cardio vertraagt je metabolisme
KT daarentegen verhoogt je metabolisme
bron T-nation

its the other way arround
cardio vertraagt je metabolisme
KT daarentegen verhoogt je metabolisme
bron T-nation

Zelfs als je een jaar KT zou doen (op het zelfde niveau) Want als je cardio doet moet je hoger en hoger gaan wil je evenveel blijven verbranden.. is dat bij KT ook zo? warom doen er dan zoveel mensen cardio ipv KT.. Hmm :eek: ???

2500kcal/dag??? Dat is bij mij onder onderhoud... Maak daar eens 3500-4000kcal van, It's worth it.

gooi er idd 1000kcalboven op. wat cardio erbij. keiharde trainingen en groeien maar

ik vind niet dat je er zomaar 1000 Kcals bovenop moet gooien. Begin met 500 Kcals per keer en zie hoe je reageert, afvallen is niet leuk.

1) Meer eten
2) Vaker benen trainen voor overall mass (rug , benen , kont , hips )
3) Voor je training meer eten . Je eet 4 uur niets , dan een appel en dan ga je trainen . Daar kan je niet op trainen man .

ik vind niet dat je er zomaar 1000 Kcals bovenop moet gooien. Begin met 500 Kcals per keer en zie hoe je reageert, afvallen is niet leuk.

Man, de kerel weeg 58KG............Who gives a **** zolang hij maar een hoop gaat vreten. 't Is nu gewoon een skinny bastard.

Dus gewoon steeds meer kcal eten (Uit brood voornamelijk met kipfilet ofzo) en alleen KT blijven doen.. geen cardio..

In de middag nog ff een bakje 500gr magere kwark. Verder door de dag heen een litertje magere melk, 200gr rijst, 250gr kip, 100gr zalm en 100gr ongezouten pinda's.

Mss heb je wat aan mijn schema:
2ilbj1u.png

Man, de kerel weeg 58KG............Who gives a **** zolang hij maar een hoop gaat vreten. 't Is nu gewoon een skinny bastard.

neh sry niet mee eens, ook bij iemand met een hogere verbranding en een zeer laag vetpercentage zal een overschot aan Kcal opgehoopt en opgeslagen worden ,.. welliswaar minder(snel) dan bij iemand met een lage verbranding , maar evengoed wordt er opgeslagen, en zal desbetreffend persoon het ook weer kwijt moeten zien te raken als hij een te hoog bf gaat krijgen.
.
Ben het dan ook met j3330 eens dat je eerst beter op 500+ kunt gaan zitten om te kijken of je daar van aankomt ( is immers nog niets gewend ) , mocht dit niet zo zijn kun je altijd weer verhogen.
In mijn ogen is verkomen nog steeds beter dan genezen ,.... in de zin van ; minder vet en in één keer goed aankomen is beter dan één bonk vet worden en vervolgens weer een lange tijd moeten gaan afvallen ( cutten).

+ de voor mij belangrijkste regel is dat je bij een te hoge bulk zo hoog in BF kunt komen dat je gains qua spieren niet eens meer zichtbaar zijn,....

Zou zeggen bulk ff lekker door met +500 of indien nodig iets hoger tot zo'n 12% en dan uit vogelen wat voor jou het beste dieet op maat is om je BF gelijk te houden en toch spiermassa aan te zetten ;)

ecto

Het boeit helemaal niet wat je bent, als je traint en goed eet kun je altijd wel spieren krijgen, met die onzinnige ecto-endo discussie altijd.

Terug
Naar boven