XXL Nutrition

Spartacus seizoen 3

Rome is toch jaren geleden ook al op TV geweest ?

Die Pullo die speelt ook in het laatste seizoen van Dexter, dacht al dat ik hem ergens van kende ;)

De huidige Spartacus mist toch body, ziet er toch wat vreemd uit in vergelijking met de rest. Ligt het aan mij of heeft dit seizoen nog meer bloed in beeld?

De huidige Spartacus mist toch body, ziet er toch wat vreemd uit in vergelijking met de rest. Ligt het aan mij of heeft dit seizoen nog meer bloed in beeld?

De eerste ep had idd een shitload aan bloed! Niet meer als normaal maar omdat ze bijna non stop aan het vechten waren viel het meer op denk ik. Stoere ep tho!

zonder Batiatus en de eeste Spartacus geen fl**ker aan.

Die nieuwe acteur is inderdaad zwaar niet overtuigend.. Maar vond die kerel die met zijn slaaf vocht wel een leuke toevoeging, dus kijk het nog even aan :)

Wat een dom k*t wijf die Naevia, typische dramaqueen. Hoop dat ze snel dood gaat :)
Aan de andere kant die blonde chick van Gannicus is een nymfo in het kwadraat hnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggg

**** gek dikke episode man heerlijk dit

Naevia is inderdaad zwaar irritant. Die slaaf die Gannicus wou nken was ook lekker trouwens.

Naevia heeft hier ook een heel hoog moet-dood gehalte. Wat een verschrikkelijk irritante h**r is dat zeg. Eentje in de categorie Lori uit de The Walking Dead. Ik heb elke aflevering m'n feestmuts op, om het te gaan vieren als ze eens een zwaard in d'r lelijke tyfuskop krijgt.

Naevia heeft hier ook een heel hoog moet-dood gehalte. Wat een verschrikkelijk irritante h**r is dat zeg. Eentje in de categorie Lori uit de The Walking Dead. Ik heb elke aflevering m'n feestmuts op, om het te gaan vieren als ze eens een zwaard in d'r lelijke tyfuskop krijgt.

Inderdaad. Kakhoer. Irriteer me ook dood aan dat wijf, helemaal toen ze zat te vertellen toen die huisbaas van dr haar inwendige stokslagen gaf.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 15:53 ----------

Rome is toch jaren geleden ook al op TV geweest ?

Die Pullo die speelt ook in het laatste seizoen van Dexter, dacht al dat ik hem ergens van kende ;)

Ojaaaa klopt. Ik dacht al dat ik m ergens van kende.

Wil Spartacus beginnen te kijken, heb de 1e en 2e seizoen volledig gedownload omdat, van wat ik hoor, dit de beste zijn. (ofniet?)

Maar nu zoek ik ze op IMDB, alleen wordt daar onderscheidt gemaakt tussen 'Spartacus: Gods of the Arena' (waarvan 1 seizoen beschikbaar is) en 'Spartacus: Blood and Sand' (waarvan 3 seizoenen beschikbaar zijn).

http://www.imdb.com/title/tt1442449/?ref_=sr_1
http://www.imdb.com/title/tt1758429/?ref_=sr_3

Wat is het verschil? Is Blood and Sand de 'echte' serie waarin constant nieuwe seizoenen en episodes verschijnen en waarbij Gods of the Arena een mini serie is?

gods of the arena is prequel, gemaakt toen de originele spartacus nog niet dood aan kanker was irl en ze hoopten dat hij nog zou herstellen.

Wil Spartacus beginnen te kijken, heb de 1e en 2e seizoen volledig gedownload omdat, van wat ik hoor, dit de beste zijn. (ofniet?)

Maar nu zoek ik ze op IMDB, alleen wordt daar onderscheidt gemaakt tussen 'Spartacus: Gods of the Arena' (waarvan 1 seizoen beschikbaar is) en 'Spartacus: Blood and Sand' (waarvan 3 seizoenen beschikbaar zijn).

http://www.imdb.com/title/tt1442449/?ref_=sr_1
http://www.imdb.com/title/tt1758429/?ref_=sr_3

Wat is het verschil? Is Blood and Sand de 'echte' serie waarin constant nieuwe seizoenen en episodes verschijnen en waarbij Gods of the Arena een mini serie is?

Ja , Blood and Sand is de serie. Gods of the Arena is een prequel. (maar wel eerst beginnen met Blood and Sand seizoen 1 en dan Gods of the Arena en dan erna seizoen 2 van Blood and Sand)

Okay, ook ff Gods of the Arena meteen downloaden dan.

ik kan ep 4 van laatste seizoen niet vinden , iemand?

is gister geen ep uitgezonden,volgende week weer.

waarom dan flex weet jij dat toevalig

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 15:26 ----------

mja dan maar banshee kijke dit weekend ben daar wel zoet mee

Terug
Naar boven